206 یا کوییک؟

sanaka

کاربر برنزی بازارچه
عضویت
2012-11-05
نوشته‌ها
560
پسندها
808
سابقه بازارچه
110
سلام خدمت دوستان عزیز
یه مورد کوییک هست مدل 1401 که تو پارکینگ بوده کلا 12 هزارتا کار کرده به خاطر کارکرد پایینش چشممو گرفته بنظرتون ارزش داره ماشین خودمو که مدل 95 هست تیپ 3 بفروشم کوییک بگیرم؟
خرج 206 کمرشکنه مال کوییک رو نمیدونم اون خرجش پایینه یا فرقی نمیکنه
 

ariaieboy

کاربر عضو
عضویت
2013-01-02
نوشته‌ها
98
پسندها
104
سابقه بازارچه
17
سلام من خیلی وارد نیستم ولی تجربه ای که دارم اینه که ۲۰۶ سواریش با کوییک فرق میکنه.
از لحاظ هزینه ای کوییک و کلا ماشین های سایپا هزینه خیلی کمتری دارند.
ولی موردی که باید مد نظرتان باشه اینه که کم کاری ماشین گولتون نزنه چون یکسری از مدل های کوییک مشکل کم کردن روغن و یکسری دیگه مشکل برقی دارند اکثرا چیزی که من دیدم بین اطرافیان باید حتما ماشین بدید بررسی کنند.
من با اینکه ماشین سایپا دیدم واترپمپ سوراخ کرده بدون آب دو تا چهارراه رفته واشر نزده ولی بازم توصیه نمیکنم ۲۰۶ بدید کوییک بگیرید. مگراینکه به خرج افتاده باشه.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sanaka

Ali_Subi

کاربر عضو
عضویت
2024-11-11
نوشته‌ها
5
پسندها
10
باسلام.
ماشین خودتون چقدر کارکرده؟ و اینکه از صفر دستتون بوده؟
کوییک سه مدل داره. معمولی و r و s‌. کدوم مدل هست؟ من خودم r دارم.
تفاوتشون معمولی و r تو رنگ اما s اپشن های بیشتری داره علی الخصوص esp که سری s داره و پارامتر مفیدیه به همراه فرمون دی کات و کنترل فرمون و امپر دیجیتال جدید.
حالا بشینی تو کوییک اولین تفاوتی که با تیپ ۳ داره به صورت محسوس شتاب و کشش بیشتر موتوره.
بعد از اون بدنه و کیفیت مونتاژ کوییک کاملا در حد تیپ ۳ هست و نویز اضافی نمیشنوید شبیه پراید و تیبا نیست.
گیربکس خوبه اما به نرمی پژو نیست زمان میبره باهاش راحت بشید.
فرمون قدری سفت تره که با توجه به شتاب بیشتر بکارتون میاد موقع شتابگیری.
تو سربالایی ها هیچ تیپ ۳ بهتون نمیرسه و میتونید با تیپ ۵ برید.
بین تیپ ۳ و کوییک برنده مطلق کوییک هست از همه نظر.
اگر هم میخاید با هرکی کل کردید جا نمونید یه دست وایر و شمع ریس میخاید و برداشتن کاتالیزر و فیلتر هوای ریس. در این حالت همه تیپ ۵ ها رو هم میتونید بگیرید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sanaka

sanaka

کاربر برنزی بازارچه
عضویت
2012-11-05
نوشته‌ها
560
پسندها
808
سابقه بازارچه
110
باسلام.
ماشین خودتون چقدر کارکرده؟ و اینکه از صفر دستتون بوده؟
کوییک سه مدل داره. معمولی و r و s‌. کدوم مدل هست؟ من خودم r دارم.
تفاوتشون معمولی و r تو رنگ اما s اپشن های بیشتری داره علی الخصوص esp که سری s داره و پارامتر مفیدیه به همراه فرمون دی کات و کنترل فرمون و امپر دیجیتال جدید.
حالا بشینی تو کوییک اولین تفاوتی که با تیپ ۳ داره به صورت محسوس شتاب و کشش بیشتر موتوره.
بعد از اون بدنه و کیفیت مونتاژ کوییک کاملا در حد تیپ ۳ هست و نویز اضافی نمیشنوید شبیه پراید و تیبا نیست.
گیربکس خوبه اما به نرمی پژو نیست زمان میبره باهاش راحت بشید.
فرمون قدری سفت تره که با توجه به شتاب بیشتر بکارتون میاد موقع شتابگیری.
تو سربالایی ها هیچ تیپ ۳ بهتون نمیرسه و میتونید با تیپ ۵ برید.
بین تیپ ۳ و کوییک برنده مطلق کوییک هست از همه نظر.
اگر هم میخاید با هرکی کل کردید جا نمونید یه دست وایر و شمع ریس میخاید و برداشتن کاتالیزر و فیلتر هوای ریس. در این حالت همه تیپ ۵ ها رو هم میتونید بگیرید.
سلام عزیز
ماشین خودم ۱۸۵ هزار کارکرده و از صفری دست خودم نبوده یه بارم تصادف شدید داشتم که شاسی جلو خورد همین ماه قبل ۲۰ تومن پول جلوبندی دادم
مدل کوییک هم معمولی هست حتی R هم نیست
این نکته رو هم عرض کنم استفاده بنده از ماشین خیلی کمه
فقط و فقط فصل پاییز و زمستان برای رفتن به سر کار استفاده میکنم و ۶ ماه بعدی رو از دوچرخه استفاده میکنم هوا خوبه
 

HAMID5566

کاربر فعال بازارچه
عضویت
2014-04-07
نوشته‌ها
241
پسندها
223
سابقه بازارچه
93
سلام
من سال 1402 کوییک اس صفر خریدم.خرداد امسال فروختمش
بی خرج و کم مصرف بود .کاپوت که بزنی بالا یه فیش بزرگ هستش اونو قطع کنی کیلومتر از کار میوفته هیچ مشکلی هم واسه ماشین پیش نمیاد.هیچی
مشهد رفتم شمال رفتم چندین بار مسافرتای طولانی.اخر ک فروختم ده هزار تا کیلومتر نشون میداد(راحت ۵۰ هزارتا رفته بودم) مشتری واسش راحت پیدا میشه قطعاتش ...
فقط از جنس ساخت وسیله هاش راضی نبودم.طبقه صندوق عقب دوتا گیره پلاستیکی داره فوری میشکنه دستگیره ها جنسش بده . فوری خش میوفته به همه جا.حتی جلو کیلومتر.افتضاحه.
۲۰۶ نداشتم هیچموقه
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sanaka

Ali_Subi

کاربر عضو
عضویت
2024-11-11
نوشته‌ها
5
پسندها
10
خب با این حساب ارتقای خیلی بزرگی حساب میشه این حرکت برای شما.
مخصوصا که ماشینتون هم زیاد رفته و هم تصادف شدید داشته. قطعا کوییک کم کار از خودرو فعلیتون بهتر خواهد بود.
مدل معمولی فقط تریم داخل و رنگ بیرونش دو رنگ هست و هیییچ فرق دیگه ای با ار نداره.
اما قیمت مدل معمولی پایینتر از ار هست.
با توجه به خرجی که ماشینتون از این به بعد برای شما ایجاد میکنه بهتره عوض بشه.
نظر من اینه که مصرف کم هرچیزی دلیلی نمیشه که همون مدت رو بد بگذرونید.
منطورم اینه که شاید کم استفاده کنید از ماشین ولی همون تایم رو میتونید راحت تر بگذرونید.
به هر صورت انتخاب با شماست.

فقط هرررر ماشینی خاستید تهیه کنید حتما حتما حتما از سایت کارنامه درخاست کارشناس بزنید براتون کارشناس با وسایل کامل میفرسته ماشین رو کامل بررسی میکنه و بهتون سند میده که بدونید ماشینی که دارید میخرید چه وضعی داره. هزینه داره ولی به خیال راحتی بعدش میرزه.
امثال این دوستی که با افتخار میگن کیلومتر رو دستکاری کردن و پول حروم رو وارد زندگیشون میکنن متاسفانه زیاد شده. با چند راهکار ساده میشه متوجه کارکرد واقعی ماشین شد.
 

AliRahimy

کاربر عضو
عضویت
2023-10-10
نوشته‌ها
78
پسندها
44
قطعاً ۲۰۶ ماشین بهتری هست اما با وجود کارکرد فعلی ماشین شما که به قول معروف رفته تو خرج کوییک در حد صفر انتخاب بهتری هست
کارکرد اینجور ماشین‌ها رو باید بیشتر از لوازم مصرفی ماشین متوجه بشید اگه واقعا تو دو سال ۱۲ تا کارکرد داشته باشه مصرف لنت های جلو نباید بیشتر از ۲۰ درصد باشه یا اینکه دیسک چرخ جلو به هیچ وجه نباید لبه داشته باشه یا اینکه آب داخل رادیاتور حتماً ضد یخ سبز روشن باشه نه اینکه حالت زردی داشته باشه
حتی از روی ظاهر موتور هم میشه حدس زد.اگه دیدید کمی روغن ریزی داره یا اینکه حالت گل مانند(نتیجه مخلوط شدن گرد و خاک با بخار روغن ) روی موتور یا زیر موتور می‌بینید مطمئن باشید ماشین بیشتر از اینها کار کرده
بیشتر بخوام وارد قضیه بشم باز کردن دو پیچ بالای قاب تسمه تایم هست که بعد از باز کردن می‌تونید تسمه تایم رو ببینید تسمه ای که ۱۲ تا کار کرده باشه نوع تسمه تایم بعلاوه مشخصات تسمه تایم به صورت واضح مشخص هست و حالت کدری و پاک شدگی نداره
موضوع دوم این هست که کوییک ماشین بسیار کم خرجی هست یعنی زمانی که رفت تو خرج هم چندان تعمیرات گران قیمتی نداره برای مثال تعویض تسمه تایم با اجرت نهایت ۷۰۰ تا ۹۰۰ آب بخوره از لحاظ موتوری هم پاشنه آشیل نداره مثل سرسیلندر پژو اما مشکلی که همه راننده های ساینا تیبا کوییک با اون دست و پنجه نرم می‌کنن مصرف لنت جلو به صورت یک طرفه هست یعنی اینکه یه جفت لنت جلو سمت شاگرد دو برابر لنت سمت راننده کار می‌کنه به صورت دیگه اینکه مصرف لنت جلو سمت راننده خیلی زیاده و این برمی‌گرده به تقسیم فشار بوستر ترمز که این مدل ماشین ها از پایه مشکل داره و نمایندگی هم گردن نمی‌گیره خوده کارخونه هم اقدام به رفع این مشکل نکرده و کلا همینطوری هستن
از لحاظ سواری اگه بخوایم با ۲۰۶ در حد صفر مقایسه کنیم قطعاً ۲۰۶ چه از لحاظ سواری چه از لحاظ فنی و حتی نرمی کوییک رو شکست میده (هرچی باشه ۲۰۶ اصل و نسب داره) تنها جایی که میتونم بگم کوییک قویه تو بحثه شاسی هست که عملا از این سر ماشین تا اون سر ماشین تیرآهن ۱۸ رد کردن به هر حال سایپا عقده ماشین محکم رو روی این خالی کرده
در جواب حرف اون دوستمون که گفته یه سوکت بزرگ رو می‌کشی دیگه کیلومتر نمیندازه باید بگم که ماشین های abs بعد ۹۴ کیلومتر و abs با هم ادغام شدن و شما با کشیدن سوکت ECU abs عملاً ماشین رو در حالتی قرار میدید که هم ترمز abs و هم کلیومتر پشت آمپر رو از کار میندازید و این که دیگه متوجه نمی‌شید که با چه سرعتی در حال حرکت هستید و دور موتور هم بیشتر از ۳ نمیره حالا هرچقدر محکم تر پدال گاز رو فشار بدید دستگاه دیاگ هم که بزنید تو قسمت پارامتر ها نشون میده ماشین چند تا با کیلومتر سالم کارکرده و چند تا بدون کیلومتر.
توصیه من به شما استارتر عزیز اینکه اگه کوییک گرفتید همچین کاری رو نکنید
 

NI2030

کاربر فعال بازارچه
عضویت
2018-06-02
نوشته‌ها
293
پسندها
265
سابقه بازارچه
28
206 در برابر رقیبان خودش بهترین انتخاب است. هر ماشینی خرج داره. شما کلا سوار ماشین نشو بازم باید سر سال چند میلیون پول بیمه بریزی.
خرجای عمومی که 206 داره همه ماشینا دارن 206 هم لاستیک میخواد پراید هم میخواد بنز و بی ام و هم میخواد. شما باید خرج رو با خرج مقایسه کنید. بلبرینگ پراید عوض میکنی شش ماه کار میکنه دو برابر خرج 206 میکنی یکسال عمر میکنه سر به سر چندان فرقی نداره. واستون پراید نشون بدم خرجش کمرشکن تر از 206 هست؟
ادعا ندارم که 206 سرآمد ماشین ها هست ولی در مقایسه هم رده ها بهترینه. 206 چهار ستاره ایمنی از پنج ستاره تصادف اروپا داره در کشوری که رتبه یک تلفات تصادف داریم بگید کویک چندتا ستاره داره دور همی بخندیم. بازم میگم ادعا ندارم که چهار ستاره ایمنی 206 یعنی دیگه شاخ غول میشکنه ولی چاره چیه میلیاردها میلیارد پول نداریم که بگیم واسمون 10 میلیارد پولی نیست بریم ماشین درست درمون بخریم.
طراحی 206 یکی از طراحی های عالی در بین ماشین هاست به طوری که شما هر وقت 206 در خیابان ببینید انگار بار اوله که این ماشین رو میبینید.
صحبت در مورد 206 زیاده.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sanaka

M@SOUD

کاربر عضو
عضویت
2023-10-09
نوشته‌ها
3
پسندها
4
قطعا 206
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sanaka

sanaka

کاربر برنزی بازارچه
عضویت
2012-11-05
نوشته‌ها
560
پسندها
808
سابقه بازارچه
110
والا 206 رو که فروختم و کوییک هم ۲ روزی دستم بود حقیقتا پسند نشد پسش دادم
خیلی دنده هاش مزخرف بود
کابین فوق‌العاده کوچیکه
آرگونومی صندلیش هاش هم افتضاح بود
شخصا چون همیشه صندلی 206 رو خوابیده میکردم رانندگی دلپذیری رو میشد تجربه کرد
روان بودن دنده های 206 و کوییک اصلا قابل مقایسه نیستن و مال 206 یک سر و گردن بهتر و نرم تر بود
از لحاظ شتاب هم با اینکه موتور ماشین خودم tu3 بود ولی از کوییک قدرت و شتاب بهتری داشت
خلاصه حس میکنم سرم کلاه رفت نباید ماشینم رو میفروختم و عادت هم دارم چیزی رو که بفروشم دیگه نمیخرمش تا مادامی که بهترش رو بخرم و حداقل رو به جلو باشه
الان میخوام بین سورن xu7 و سمند ef7 یکی رو انتخاب کنم
جفت خودرو ها مدل های مابین ۹۱ تا ۹۳ هست
دل خودم پیش سورن هست به خاطر ظاهر زیبایی که داره و میشه حسابی اسپرتش کرد
 

NI2030

کاربر فعال بازارچه
عضویت
2018-06-02
نوشته‌ها
293
پسندها
265
سابقه بازارچه
28
والا 206 رو که فروختم و کوییک هم ۲ روزی دستم بود حقیقتا پسند نشد پسش دادم
خیلی دنده هاش مزخرف بود
کابین فوق‌العاده کوچیکه
آرگونومی صندلیش هاش هم افتضاح بود
شخصا چون همیشه صندلی 206 رو خوابیده میکردم رانندگی دلپذیری رو میشد تجربه کرد
روان بودن دنده های 206 و کوییک اصلا قابل مقایسه نیستن و مال 206 یک سر و گردن بهتر و نرم تر بود
از لحاظ شتاب هم با اینکه موتور ماشین خودم tu3 بود ولی از کوییک قدرت و شتاب بهتری داشت
خلاصه حس میکنم سرم کلاه رفت نباید ماشینم رو میفروختم و عادت هم دارم چیزی رو که بفروشم دیگه نمیخرمش تا مادامی که بهترش رو بخرم و حداقل رو به جلو باشه
الان میخوام بین سورن xu7 و سمند ef7 یکی رو انتخاب کنم
جفت خودرو ها مدل های مابین ۹۱ تا ۹۳ هست
دل خودم پیش سورن هست به خاطر ظاهر زیبایی که داره و میشه حسابی اسپرتش کرد
هیچ ماشینی در مقام مقایسه هم رده ها ایرودینامیک و اسپورت پذیریش مثل 206 نمیشه. اصلا 206 حالت خام بودنش اسپورته هیچ کاریشم نکنید طراحی اسپورت رو در ذاتش داره به خاطر اینکه طراحی اصلی این خودرو RC بوده و در مسابقات رالی جهان در کلاس مینی در زمان خودش رتبه اول رو آورده. پژو 206 رو هیچوقت دستکم نگیرید.
ضریب آیرودینامیک 206 برابر هست با 0.33 و هم تراز لامبورگینی مورسیه لاگو هست این حرف جک نیست به کلمه Aerodynamics در این لینک ها توجه کنید
206

لامبورگینی

جوایزات 206 rc در بخش مسابقات رالی

من جای شما باشم برمیگردم به 206.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sanaka

AliRahimy

کاربر عضو
عضویت
2023-10-10
نوشته‌ها
78
پسندها
44
والا 206 رو که فروختم و کوییک هم ۲ روزی دستم بود حقیقتا پسند نشد پسش دادم
خیلی دنده هاش مزخرف بود
کابین فوق‌العاده کوچیکه
آرگونومی صندلیش هاش هم افتضاح بود
شخصا چون همیشه صندلی 206 رو خوابیده میکردم رانندگی دلپذیری رو میشد تجربه کرد
روان بودن دنده های 206 و کوییک اصلا قابل مقایسه نیستن و مال 206 یک سر و گردن بهتر و نرم تر بود
از لحاظ شتاب هم با اینکه موتور ماشین خودم tu3 بود ولی از کوییک قدرت و شتاب بهتری داشت
خلاصه حس میکنم سرم کلاه رفت نباید ماشینم رو میفروختم و عادت هم دارم چیزی رو که بفروشم دیگه نمیخرمش تا مادامی که بهترش رو بخرم و حداقل رو به جلو باشه
الان میخوام بین سورن xu7 و سمند ef7 یکی رو انتخاب کنم
جفت خودرو ها مدل های مابین ۹۱ تا ۹۳ هست
دل خودم پیش سورن هست به خاطر ظاهر زیبایی که داره و میشه حسابی اسپرتش کرد
به نظر من سعی کنید همین کوییک رو نگه دارید هرچند به پای ۲۰۶ نمی‌رسه اما خرید این دو مدل ماشین که نام بردید هم می‌تونه هزینه های زیادی رو دستتون بزاره
سمند ef7 سالم کم کار باشه انتخاب خوبیه اما با توجه به سال ماشین کمتر گیر میاد
سورن xu7 هم که همون موتور پژو هست و نان آور مکانیک ها
فرقی نمیکنه کدوم مدل از این دو تا رو بخرید چون در هر صورت خرج اولیه هر دو بالای ۱۰ تومن میشه
یه تسمه تایم به سرویس روغن حداقل خرج هست
با توجه به اینکه کسی که می‌خواد ماشین و بفروشه دیگه خرج ماشین نمیکنه ممکنه هزینه لنت و لاستیک و دیسک و صفحه و... که مصرفی های ماشین هستن بیوفته گردن شما
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sanaka

S H 4 H 4 i3

کاربر فعال بازارچه
عضویت
2012-01-29
نوشته‌ها
129
پسندها
114
سابقه بازارچه
39
والا 206 رو که فروختم و کوییک هم ۲ روزی دستم بود حقیقتا پسند نشد پسش دادم
خیلی دنده هاش مزخرف بود
کابین فوق‌العاده کوچیکه
آرگونومی صندلیش هاش هم افتضاح بود
شخصا چون همیشه صندلی 206 رو خوابیده میکردم رانندگی دلپذیری رو میشد تجربه کرد
روان بودن دنده های 206 و کوییک اصلا قابل مقایسه نیستن و مال 206 یک سر و گردن بهتر و نرم تر بود
از لحاظ شتاب هم با اینکه موتور ماشین خودم tu3 بود ولی از کوییک قدرت و شتاب بهتری داشت
خلاصه حس میکنم سرم کلاه رفت نباید ماشینم رو میفروختم و عادت هم دارم چیزی رو که بفروشم دیگه نمیخرمش تا مادامی که بهترش رو بخرم و حداقل رو به جلو باشه
الان میخوام بین سورن xu7 و سمند ef7 یکی رو انتخاب کنم
جفت خودرو ها مدل های مابین ۹۱ تا ۹۳ هست
دل خودم پیش سورن هست به خاطر ظاهر زیبایی که داره و میشه حسابی اسپرتش کرد
به رانا هم فکر کن، قیمتش متعادلتره
انجین خوب داره، پلتفرم207
 

sanaka

کاربر برنزی بازارچه
عضویت
2012-11-05
نوشته‌ها
560
پسندها
808
سابقه بازارچه
110
به نظر من سعی کنید همین کوییک رو نگه دارید هرچند به پای ۲۰۶ نمی‌رسه اما خرید این دو مدل ماشین که نام بردید هم می‌تونه هزینه های زیادی رو دستتون بزاره
سمند ef7 سالم کم کار باشه انتخاب خوبیه اما با توجه به سال ماشین کمتر گیر میاد
سورن xu7 هم که همون موتور پژو هست و نان آور مکانیک ها
فرقی نمیکنه کدوم مدل از این دو تا رو بخرید چون در هر صورت خرج اولیه هر دو بالای ۱۰ تومن میشه
یه تسمه تایم به سرویس روغن حداقل خرج هست
با توجه به اینکه کسی که می‌خواد ماشین و بفروشه دیگه خرج ماشین نمیکنه ممکنه هزینه لنت و لاستیک و دیسک و صفحه و... که مصرفی های ماشین هستن بیوفته گردن شما
نتونستم کنار بیام باهاش و پسش دادم کوییک رو همون روز
کابینش شبیه قبر بود بیشتر
 

sanaka

کاربر برنزی بازارچه
عضویت
2012-11-05
نوشته‌ها
560
پسندها
808
سابقه بازارچه
110
اساتید یه مورد 207 مدل ۸۹ هست موتور tu5 اما موتورش سال ۱۴۰۰ تعویض شده
خود ماشین بدون رنگ هست و شاسی ها پلمپ
رخش به ماشین ۱۴۰۳ میخوره از نظر تمیزی
بنظرتون ۴۳۰ تومن ارزش خرید داره؟
 

AliRahimy

کاربر عضو
عضویت
2023-10-10
نوشته‌ها
78
پسندها
44
قیمتش بالاست
موتور اگه کامل عوض شده باشه یعنی سیلندر هم تعویض شده
سیلندر به صورت شماره گذاری شده خریداری شده ؟
اگه بدون شماره سیلندر باشه به مشکل بر می‌خورید
رانا هم بد به نظر نمی‌رسه
موتور tu5 اتاق بزرگتر ایرادشم فقط صدای فن رادیاتور هست که خیلی واضح به کابین میرسه
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sanaka

PiN

مدیر کل سایت
کاربر نقره ای بازارچه
عضویت
2016-05-23
نوشته‌ها
442
پسندها
1,635
سابقه بازارچه
98
اساتید یه مورد 207 مدل ۸۹ هست موتور tu5 اما موتورش سال ۱۴۰۰ تعویض شده
خود ماشین بدون رنگ هست و شاسی ها پلمپ
رخش به ماشین ۱۴۰۳ میخوره از نظر تمیزی
بنظرتون ۴۳۰ تومن ارزش خرید داره؟
کمتر از این قیمت SLX مدل 92 موتور TU5 , داشبورد قدیم مورد خوبیه به نظرم
 

NI2030

کاربر فعال بازارچه
عضویت
2018-06-02
نوشته‌ها
293
پسندها
265
سابقه بازارچه
28
داداش شما دقیقا دنبال چی میگردید؟ یه تیپ 5 فرانسوی پیدا کن اورهالش کن بشه واست عمری ماشین. اینجا شما هر چقدر عقب تر بری انگار سوار ماشین زمان شدی داری به جلو حرکت میکنی 206 های فرانسوی 84 به پایین در ایران نگین هستند در این شک نکن.حتی لاشه این 206 ها به صدتا ماشین جدید چینی و ایرانیزه شده میچربه. بدنه 206 ها از اول تا آخر یکی هستند فرانسوی تمیز پیدا کنی طرف فکر میکنه مدل 1402 هست. این پست هم صرفا پیشنهاده نه این که مجبورت کنم.
 

sanaka

کاربر برنزی بازارچه
عضویت
2012-11-05
نوشته‌ها
560
پسندها
808
سابقه بازارچه
110
کمتر از این قیمت SLX مدل 92 موتور TU5 , داشبورد قدیم مورد خوبیه به نظرم
405 قبلا داشتم اصلا دوست ندارم تکراری بگیرم😁
قیمتش بالاست
موتور اگه کامل عوض شده باشه یعنی سیلندر هم تعویض شده
سیلندر به صورت شماره گذاری شده خریداری شده ؟
اگه بدون شماره سیلندر باشه به مشکل بر می‌خورید
رانا هم بد به نظر نمی‌رسه
موتور tu5 اتاق بزرگتر ایرادشم فقط صدای فن رادیاتور هست که خیلی واضح به کابین میرسه
اره پرسیدم گفت سیلندر رو نمیدونه بیخیال این مورد شدم
با قیافه رانا حال نمیکنم خیلی مزخرفه طراحیش😁
داداش شما دقیقا دنبال چی میگردید؟ یه تیپ 5 فرانسوی پیدا کن اورهالش کن بشه واست عمری ماشین. اینجا شما هر چقدر عقب تر بری انگار سوار ماشین زمان شدی داری به جلو حرکت میکنی 206 های فرانسوی 84 به پایین در ایران نگین هستند در این شک نکن.حتی لاشه این 206 ها به صدتا ماشین جدید چینی و ایرانیزه شده میچربه. بدنه 206 ها از اول تا آخر یکی هستند فرانسوی تمیز پیدا کنی طرف فکر میکنه مدل 1402 هست. این پست هم صرفا پیشنهاده نه این که مجبورت کنم.
والا دنبال یه ماشینی ام که اذیت نکنه و یخورده هم قشنگ باشه به ظاهر خودرو اهمیت میدم
دقیقا صحیح میفرمایید فرانسه یه چیز دیگه ست برادرم یه مدل ۸۲ یا ۸۳ داره چند بار خواست بفروشه منصرفش کردن دوستاش
گفتن همین ماشینت به کل ماشینای جدید میارزه
 

AliRahimy

کاربر عضو
عضویت
2023-10-10
نوشته‌ها
78
پسندها
44
405 قبلا داشتم اصلا دوست ندارم تکراری بگیرم😁

اره پرسیدم گفت سیلندر رو نمیدونه بیخیال این مورد شدم
با قیافه رانا حال نمیکنم خیلی مزخرفه طراحیش😁

والا دنبال یه ماشینی ام که اذیت نکنه و یخورده هم قشنگ باشه به ظاهر خودرو اهمیت میدم
دقیقا صحیح میفرمایید فرانسه یه چیز دیگه ست برادرم یه مدل ۸۲ یا ۸۳ داره چند بار خواست بفروشه منصرفش کردن دوستاش
گفتن همین ماشینت به کل ماشینای جدید میارزه
ماشین مدل قدیمی به هیچ عنوان نگیرید
ماشین و هزار قطعه
این که میگن یه مدل پایین بگیر و اورهال کن همش حرفه
ماشین خودم پژو ۸۴ هست
تصادفی خریدم جمش کردم واسه خودم که دستم تو کاره ۲۰ تومن آب خورد
شما فرض مثال یه مدل پایین خیلی سالم گیر بیاری که برد کردی ولی اگه بخوای به فکر اورهال اینا باشی بهت قول میدم با ۵۰ ۶۰ تومن خرج کردن هم نتونی یه ماشین درست درمون ازش در بیاری
شما یا باید ۲۰۶ بگیری اگه نه که یه پرشیا هم بد نیست اونم مدل بالا که اذیت نکنه
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sanaka
بالا