سیستم واسطه فروم پی سی پین برای معاملات کاربران فروم

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

zalman

مدیر ارشد
کاربر طلایی بازارچه
عضویت
2013-08-10
نوشته‌ها
78
پسندها
263
سابقه بازارچه
629
سلام و درود خدمت دوستان عزیز فروم پی سی پین .

امیدوارم در فضای جدید در فروم پی سی پین بتونیم خدمت خوبی را به دوستان ارائه بدهیم و در زمینه معاملات و تجارت بین کاربران عزیز نهایت سعی را بکنیم تا کلاهبرداری های احتمالی را به حداقل برسانیم .

هدف از ایجاد سیستم واسطه پی سی پین این است که کاربران معاملات خود را در همین فروم براحتی در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسانند تا ریسک معاملات را به حداقل و در زمان معاملات را به تسریع ببخشیم .

نحوه استفاده از سیستم واسطه فروم پی سی پین :

  1. خریدار و فروشنده ابتدا پیغام خوصی ایجاد میکنند و در مورد وضعیت کالا ، قیمت کالا ، و سایر موضوعات مرتبط توافق حاصل می کنند و سپس کاربر @zalman را به پیغام خصوصی فروم دعوت می کنند .
  2. سپس بعد از تایید @zalman جهت واریز مبلغ شماره کارت را در همین فروم و در همان پیغام خصوصی تحویل خریدار میگردد و خریدار موظف است ظرف حداکثر 24ساعت مبلغ را بحساب اینجانب واریز کند .
  3. نکته در مورد بند 2 : تا زمانی که کاربر @zalman مبلغ واریزی خریدار را تایید نکند فروشنده حق ارسال کالا را ندارد در غیر اینصورت تمام مسئولیت برعهده خود فروشنده خواهد بود.
  4. بعد از تایید واریز مبلغ خریدار توسط @zalman و صحت واریزی مبلغ ، فروشنده موظف است با همان روشی که قبلا به توافق رسیده اند نسبت به ارسال کالا طی حداکثر 24 ساعت اقدام به ارسال کالا بکند. ( نحوه ارسال کالا توسط تیپاکس ، پست ، چاپار ، اتوبوس ، باربری و... ) برعهده خریدار و فروشنده است و خود دو شخص باید راجب این موضوعات به توافق کنند .
  5. نکته : در مورد بند 3 این موضوع را اشاره میکنم که حتما کالا را به بهترین نحو با چند لایه ضربگیر حبابدار و... بسته بندی کنید و تا جایی میتوانید موضوع بسته بندی را خود شخص فروشنده انجام بدهند تا در مسیر حمل مشکل و خللی برای کالا ایجاد نشود. )
  6. بعد از ارسال کالا فروشنده موظف است کدرهگیری کالا و یا عکس رسید کالا را در همان پیغام خصوصی ارسال نماید. ( در غیر اینصورت فرض را بر عدم ارسال کالا خواهیم گذاشت. )
  7. بعد از رسید کالا به دست خریدار ، خریدار موظف خواهد بود ظرف 24 ساعت از زمان تحویل کالا که توسط سامانه ( تیپاکس و پست قابل رهگیری میباشد ) اعلام نماید .
  8. بعد از اعلام خریدار از صحت سلامت کالا ، کاربر @zalman مبلغ واریز شده بحسابشان را ظرف مدت 48 ساعت به حساب فروشنده واریز خواهد کرد. ( با کسر هزینه کارمزد بانکی و درصد )
قوانین :

  • هر گونه قصور از جانب طرفین در زمان و نوع کالا توافق شده و واریز مبلغ ، برخورد خواهد شد و امتیاز منفی در فروم خواهد داشت
  • بعد از دریافت کالا و صحت و سلامت کالا توسط خریدار ، مبلغ بین 24 تا 48ساعت به حساب فروشنده واریز خواهد شد . ( دوستانی که عجله دارند از این سیستم استفاده نکنند. )
  • تعطیلی های رسمی پاسخگویی کمتر و یا اصلا وجود نخواهد داشت.
  • فروم پی سی پین و کاربر @zalman در این موضوع فقط یک واسطه هستند و هیچ مسئولیتی در قبال مشکلدار شدن کالا در حین معامله و یا مشکل در پست ، تیپاکس ، چاپار ، اتوبوس ، باربری و... ندارند و این امر باید توسط خود خریدار و فروشنده حل شود و تا زمان حل شدن موضوع بین خریدار و فروشنده مبلغ بصورت بلوک شده داخل حساب وسطه باقی خواهد ماند.
  • در صورت کنسل شدن معامله کارمزد تعلق میگردد .
  • تلفنی ، تلگرام ، واتساپ و خارج از فروم هیچ پاسخی راجب این موضوعات داده نخواهد شد و استفاده این سیستم فقط از پیغام خصوصی همین فروم یعنی فروم پی سی پین قابل انجام خواهد بود.
  • تاکید: در صورتی که در واریز مبلغ عجله دارید از این سیستم استفاده نکنید چون گاها ممکن است پیش بیاید که بنده در فروم انلاین نباشم ولی سعی بر آن است که در سریعترین زمان ممکن معاملات انجام شوند.
  • تاکید 2 : باز هم تاکید میکنم اینجانب کاربر @zalman و فروم پی سی پین هیچ مسولیتی در قبال کالای ارسال شده نداریم و اگر کالا به هر دلیلی معیوب باشد هیچ قضاوتی رخ نخواهد داد و خریدار و فروشنده موظف هستند این موضوع را خودشان بین خود حل کنند و تا زمان حل موضوع مبلغ در حساب کاربر @zalman بلوکه خواهد شد.
  • خریدار و فروشنده موظف هستن از حسابهای به نام خودشون جهت انتقال وجه به حساب واسطه و یا دریافت وجه از واسطه اقدام کنن . رسید واریز به حساب واسطه حتما باید با نام داخل پیغام خصوصی گذاشته بشه . ترجیحا از اپلیکیشن استفاده کنید . کالا فقط به نام خریدار و به آدرس کسی که پول رو واریز کرده باید ارسال بشه . نه شخص سوم . ارسال تصویر از کارت بانکی و کارت ملی در کنار کاغذ حاووی نام کاربری و نام فروم الزامیه
توجه : تمام قوانین جهت امنیت بیشتر وضع شده است و دوستانی که فقط میتوانند شرایط فوق را بپذیرند نسبت به این موضوع اقدام کنند .

کارمزد : کارمزد در نظر گرفته شده 1% میباشد.


کارت به کارت :

تا یک میلیون تومان ۶۰۰ تومان

تا ۲ میلیون تومان ۸۴۰ تومان

تا ۳ میلیون تومان ۱۰۸۰ تومان

انتقال وجه پایا (شخصی)

یک‌صدم درصد مبلغ تراکنش (کف کارمزد ۲۰۰ تومان، سقف کارمزد ۲۵۰۰ تومان)

اوقات خوشی را برایتان آرزومندیم .🙏
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
بالا