اخبار و اطلاعات بازیها

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63
کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی از بازی «شاهزاده‌ی پارسی: تاج گمشده» (Prince of Persia: The Lost Crown) برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است.

شاهزاده‌ی پارسی (Prince of Persia) زمانی یکی از مجموعه‌های مهم یوبی‌سافت بود، اما بیش از یک دهه از عرضه‌ی یک بازی جدید و قابل توجه از این سری می‌گذرد. هرچند شرکت سازنده به دنبال بازگرداندن آن به شیوه‌های مختلف است. یکی از راه‌های انجام این کار، بازسازی شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان است. البته واکنش طرفداران به این بازسازی به طور کلی منفی بوده و بسیاری مخالفت خود را با گرافیک بازی ابراز کرده‌اند. البته یوبی‌سافت استودیوی سازنده‌ی این بازسازی را تغییر داده و انتشار آن را به تاریخی نامعلوم موکول کرده است. خوشبختانه نسخه‌ی جدیدی از شاهزاده‌ی پارسی برای تجربه‌ی طرفداران در این بین وجود خواهد داشت.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در رویداد Summer Game Fest 2023 با یک تریلر هیجان‌انگیز معرفی شد. این نسخه در حال بازگرداندن سری به ریشه‌های آن یعنی سبک پلتفرمر و دوبعدی است که تمرکز زیادی روی اکشن، مبارزات با باس‌های متنوع و حل پازل دارد. در حالی که برخی از طرفداران سری ممکن است چیزی مشابه با بازی‌های اکشن سه‌بعدی را ترجیح دهند، بازی بر اساس آنچه تاکنون نشان داده شده است، جذاب به نظر می‌رسد.


Prince-of-Persia-The-Lost-Crown_2023_06-08-23_006-768x513-1.jpg
طبق اطلاعات منتشر شده، شخصیت اصلی بازی سارگون (Sargon) نام دارد و به مهارت‌های آکروباتیک و همچنین قدرت‌های ویژه‌ای مرتبط با زمان دسترسی دارد که با استفاده از آن‌ها و اجرای کمبوهای مرگبار می‌تواند دشمنان و موجودات اسطوره‌ای کوه قاف را شکست دهد. با اینکه تا انتشار بازی زمان زیادی مانده است اما علاقه‌مندان می‌توانند منتظر دریافت اطلاعات بیشتر از بازی در رویداد Ubisoft Forward که در ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) باشند.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۱۸ ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و پلتفرم ابری لونا در دسترس قرار خواهد گرفت. طبق گفته‌ها بازی روی تمامی پلتفرم‌ها با حداقل نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود.در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.


 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63
Mortal-Kombat-1_2023_06-08-23_003-scaled.jpg
کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Games) و استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی از اولین تریلر گیم‌پلی بازی مورتال کامبت ۱ رونمایی کرده‌اند.

مورتال کامبت ۱ در جهان جدیدی اتفاق می‌افتد که توسط خدای آتش، لیو کانگ (Liu Kang)، خلق شده که البته قبل از رسیدن یک تهدید جدید، به طرز عجیبی در صلح به نظر می‌رسید. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد که رقابت و درگیری دیرینه‌ی اسکورپیون و ساب‌زیرو کنار گذاشته شده است. حال تریلر جدیدی از بازی در مراسم Summer Game Fest 2023 منتشر شده که در کنار نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی، شخصیت‌های جدیدی را نیز معرفی می‌کند.

این تریلر جدید به طرفداران نگاهی به سیستم‌های مختلف گیم‌پلی بازی، از جمله فتالیتی‌ها، سیستم شخصیت همراه (Kameo Fighter) و بسیاری موارد دیگر را به طرفداران می‌دهد. سیستم Kameo Fighter در اصل به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت‌هایی را در هنگام مبارزه برای کمک فرا خوانند. علاوه‌بر این، در حالی که برخی از شخصیت‌ها فقط جز شخصیت‌های همراه هستند، برخی از شخصیت‌ها در فهرست اصلی مبارزان ظاهر می‌شوند. همچنین همانطور که انتظار می‌رفت، مورتال کامبت ۱ مانند هر بازی قبلی این سری خونین و وحشیانه است.

Mortal-Kombat-1_2023_06-08-23_005-scaled.jpg

از منظر روایی نیز تریلر نگاهی تازه به چندین مبارز افسانه‌ایی، همراه با نکاتی در مورد پیشینه‌ی آن‌ها ارائه می‌دهد. لیو کانگ با ایجاد یک عصر جدید به خاطر صلح، تاریخ را دوباره آغاز کرده است، در حالی که میلینا، خواهر دوقلوی کیتانا و وارث قانونی تاج و تخت اوت‌ورلد (Outworld)، به یک بیماری مخوف و کشنده مبتلا شده است.

جنگجویان لین کوئی و ساب‌زیرو در کنار اسکورپیون برای آینده‌ی این کلن مبارزه می‌کنند و در جایی دیگر ریدن و ***گ لائو برای خانواده و افتخار می جنگند. جانی کیج که بیشتر به دنبال محبوب ماندن از نظر طرفدارانش است، برای غرور خود می‌جنگد. از طرفی کنشی تاکاهاشی در تلاش برای بازیابی شمشیر سنتو و بازگرداندن نام و اعتبار خانوادگی‌اش است.

Mortal-Kombat-1_2023_06-08-23_004-scaled.jpg

بازی با اولین تریلر خود حضور جانی کیج (Johnny Cage)، میلینا (Mileena)، ***گ لائو (Kung Lao)، ریدن (Raiden)، ساب‌زیرو (Sub-Zero)، کیتانا (Kitana)، اسکورپیون (Scorpion)، لیو کانگ (Liu Kang) و شنگ سونگ (Shang Tsung) را به نوعی تایید کرد کرد. اکنون این فهرست با مجموعه‌ای از شخصیت‌های محبوب گسترش یافته است. از مبارزان جدیدی که برای بازی تایید شده‌اند، می‌توان به سونیا بلید (Sonya Blade)، کینو (Kano)، جکس (Jax)، کنشی (Kenshi)، گورو (Goro) و استرایکر (Stryker) اشاره کرد.

مورتال کامبت ۱ قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر شود. این بدان معناست که حدودا سه ماه زمان برای استودیوی سازنده جهت بازاریابی باقی مانده است. این می‌تواند شامل افشای شخصیت‌های بیشتر، معرفی بسته‌های مختلف، مکانیک‌های گیم‌پلی، تیزرهای داستانی و غیره باشد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

تریلر جدید بازی Fable گرافیک بالای آن و یک غول مدرن را به تصویر می‌کشد​


Fable.jpg
بازی فیبل (Fable) را می‌توان به راحتی یکی از مورد انتظارترین عناوین ایکس‌باکس دانست. طرفداران این مجموعه مدت زیادی است که منتظر این بازی هستند و حال شرکت سازنده تصمیم گرفته یک تریلر جدید از آن عرضه کند. چندین سال از عرضه شماره قبلی فیبل می‌گذرد و این بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت زیادی کرده است. به حدی که شرکت سازنده شماره گذاری آن را متوفق کرده و تصمیم گرفته این مجموعه را از نو شروع کند.

تریلر این بازی بسیار جذاب است. به این شکل که این تریلر با یک مصاحبه خیلی ساده با یک فرد عادی آغاز می‌شود. او می‌گوید که قصد دارد گیاهان خود را رشد داده و به زندگی عادی خود ادامه دهد. سپس به طور ناگهانی مشخص می‌شود که او قول دنیای جک و لوبیای سحرآمیز بوده و قصد دارد شخصیت اصلی بازی را از بین ببرد.

قبل از اینکه او با ماجراجوی اصلی مواجه شود، توضیح می‌دهد که دنیای فانتزی پر از قهرمانان و هیولاهای مختلف است. در ادامه او ماجراجوی داستان را ملاقات کرده و باید او را از بین ببرد. در این تریلر ما چیز زیادی از گیم‌پلی بازی ندیدیم. با این حال گفته شده که هرچیزی که ما دیدم از خود بازی بوده و به نظر بسیار جذاب می‌رسد.

حدود ۱۳ سال از عرضه عنوان قبلی فیبل می‌گذرد. فیبل ۳ یک عنوان بسیار جذاب بود و توانست موفقیت خوبی را کسب کند. این بازی به نوعی آخرین عنوان انحصاری با کیفیت کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ بود و به نوعی افت این کنسول پس از فیبل ۳ آغاز شد.

Screenshot-2023-06-11-at-13-03-18-Xbox-1024x576.jpg
این بازی جدید در اصل باید فیبل ۴ نامگذاری می‌شد. با این حال شرکت سازنده تصمیم گرفته آن را فیبل ساده بنامد. این موضوع چند دلیل مختلف می‌تواند داشته باشد. اول اینکه مجموعه فیبل در گذشته توسط استودیوی لاینزهد (Lionshead) ساخته می‌شد. این استودیو در سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت خریداری شده و کمی بعد هم بسته شد. به دلیل اینکه رئیس این شرکت به نام پیتر مولیناکس (Peter Molyneux) پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت این استودیو را ترک کرد.

حال ساخت بازی فیبل به دست شرکت پلی گراند (Playground) افتاده که یکی از بهترین استودیوهای مایکروسافت است. این شرکت عناوین بسیار با کیفیت فورتزا هورایزن (Forza Horizon) را عرضه کرده که بسیار با کیفیت هستند. با این حال ساخت یک بازی به سبک فیبل برای این شرکت تجربه کاملاً جدیدی است.

بازی جدید فیبل برای ایکس‌باکس ارزش بسیار زیادی دارد. دلیل اصلی آن هم این است که این بازی می‌تواند یک انحصاری بسیار خوب برای این شرکت باشد. نکته بسیار جالب اینجاست که بازی فیبل از روز اول روی سرویس گیم‌پس (Game Pass) حضور خواهد داشت. این موضوع با توجه به عناوین دیگری که قرار است روی این اشتراک باشند، باعث شده که گیم‌پس همچنان برتری خود را به عنوان یک سرویس اشتراکی گیمینگ اثبات کند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: cc2000

punk

کاربر عضو
عضویت
2023-05-22
نوشته‌ها
512
پسندها
366
اساسینز هم پوشش بدید
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Black HAF

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

تاریخ انتشار اساسینز کرید میراژ مشخص شد؛ تریلر گیم‌پلی آن را ببینید​


assassins_creed_mirage_gameplay.jpg
چندی پیش رویداد شرکت سونی بود و اخبار زیادی از عناوین مختلف بازی منتشر شد. یکی از عناوین به شدت مورد انتظار بازی اساسینز کرید سراب (Assassin’s Creed: Mirage) بوده که یوبیسافت (Ubisoft) تصمیم گرفت تاریخ عرضه رسمی آن را اعلام کند. همینطور اینکه تریلر جدیدی از بازی سراب نیز منتشر شد.

بازی اساسینز کرید سراب در اصل بازگشت به عناوین قدیمی و اصیل اساسینز کرید است. به همین دلیل طرفداران از آن استقبال بسیار خوبی کردند. در اصل یوبیسافت ترجیح داد تا با بازسازی عناوین قدیمی این مجموعه، یک بازی جدید با سبک و سیاق قدیمی طراحی کند. سراب یک داستان کلاسیک و زیبا، به همراه گیم‌پلی آشنایی دارد که طرفداران این مجموعه قطعاً از آن لذت خواهند برد.

بازی اساسینز کرید سراب در قرن نهم میلادی و در بغداد جریان دارد. در اصل این بازی در دوران اوج خاور میانه بوده و زمانی است که بغداد از لحاظ علمی در حال پیشرفت بسیار زیادی است. در میان این پیشرفت و هیاهو، یک کودک یتیم وجود دارد که در تلاش است زنده بماند. کرکتر اصلی بازی به نام بسیم (Basim) داستان خود را اینگونه آغاز می‌کند.

بسیم به دنبال عدالت و پاسخ است. بعد از مشکلاتی که برای بسیم پیش می‌آید او به بغداد آمده تا به یک گروه قدیمی و خاص به نام افراد پنهان (The Hidden Ones) ملحق شود. بسیم هرچه بیشتر با این فرهنگ آشنا‌ می‌شود، قدرتمندتر شده و توانایی‌های مختلفی بدست می‌آورند. در انتها نیز او تبدیل به یک قاتل حرفه‌ای شده و به دنبال تغییر رویه زندگی خود و اطرافیانش است.

Assassins-Creed-Mirage-Gameplay-Leaked-Resembling-Origins-1024x576-1.jpg
بازی اساسینز کرید سراب به طور کلی با عناوین چند سال اخیر این مجموعه تفاوت دارد. به نوعی این بازی بازگشت به دوران قدیم مجموعه بوده و یک حالت نوستالژی دارد. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی بوده و داستان بسیم را برای تبدیل شدن به یک قاتل حرفه‌ای دنبال می‌کند. نکته اصلی اینجاست که بسیم تنها یک قاتل ساده نیست. بلکه با توجه به توانایی‌هایی که شما انتخاب می‌کنید، می‌تواند یک قاتل بسیار حرفه‌ای و ماهر باشد.

همین حرفه‌ای بودن بسیم باعث می‌شود تا این بازی بسیار روان و لذت بخش باشد. پارکور که یکی از عناصر مهم عناوین قدیمی اساسینز کرید بود هم به این بازی بازگشته تا کاربران بتوانند حس آشنای قدیم را دوباره تجربه کنند. یکی از نکات مهم بازی اساسینز کرید سراب دنیای آن است. بغداد در این دوران بسیار زیبا و پویا بوده که نشان می‌دهد ما با یک دنیای بسیار جذاب روبرو هستیم.

بازی اساسینز کرید سراب چندین کرکتر مختلف دارد که بسیم یکی از آن‌ها است. در تریلر گیم‌پلی بازی، شما با یک دنیای فعال، زیبا و در عین حال آشنا روبرو هستید. اگر شما بازی اساسینز کرید رولیشنز (Assassin’s Creed Revelation) را تجربه کرده باشید با این سبک دنیا آشنا خواهید بود.

بازی اساسینز کرید سراب در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.


 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

اساسینز کرید میراژ با یک فیلتر نوستالژی مشابه‌ی بازی اول سری می‌شود​


Assassins-Creed-Mirage.jpg
جدیدترین نسخه از سری محبوب اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Mirage نه تنها از نظر گیم‌پلی به ریشه‌های این مجموعه باز می‌گردد، بلکه ظاهرا از یک فیلتر آبی نوستالژیک بهره می‌برد که ظاهر بازی را مشابه‌ی نسخه‌ی اول سری در سال ۲۰۰۷ می‌کند.

در اساسینز کرید میراژ، بازیکنان ماجرای یک دزد خیابانی جوان به نام بسیم (Basim) که در نهایت تبدیل به یک اساسین افسانه‌ای می‌شود را در بغداد قرن نهم دنبال خواهند کرد. بازی جدید یوبی‌سافت (Ubisoft) با بازگشت به ریشه‌های اکشن و ماجراجویی آن به جای سبک نقش‌آفرینی جهان باز که با نسخه‌ی اوریجینز مورد استفاده قرار گرفت و تا آخرین نسخه یعنی والهالا ادامه داشت و دارد، به اولین نسخه‌ی سری ادای احترام می کند. از طرفی به نظر می‌رسد که گیم‌پلی یکی دیگر از نقاط عطف بازی باشد و یوبی‌سافت نیز در این میان ادعا کرده که بسیم «بااستعداترین اساسین» در تاریخ این مجموعه است. بسیم ابزارهای مختلفی در اختیار خواهد داشت و مهارت‌های پارکورش به او اجازه می‌دهد تا به راحتی در شهر شلوغ بغداد حرکت کند.

حال در یک ویدیوی جدید از بازی با عنوان «بازگشتی به ریشه‌ها» (A Return to the Roots) که به پشت صحنه‌ی ساخت بازی می‌پردازد، توسعه‌دهنده تایید کرده که بازی دارای یک فیلتر بصری نوستالژی است که ظاهر اولین نسخه را تداعی می‌کند. در واقع هنگامی که این فیلتر فعال است، بازیکن با یک پالت رنگی آبی-خاکستری مواجه می‌شود.

assassins-creed-mirage-blue-filter-1024x576.jpg
یوبی‌سافت تکرار می‌کند که اساسینز کرید میراژ توسط یک تیم مشتاق و پرتلاش ساخته شده است که می‌خواهند به بازی اصلی ادای احترام کنند. طبق گفته‌ی تیم سازنده، ستون‌های اصلی بازی پارکور، مخفی‌کاری و ترور هستند اما بازیکنان می‌توانند انتظار موارد غافلگیرکننده‌ای را نیز داشته باشند. در نهایت گفتنی است که این بازی با اینکه به گذشته‌ی مجموعه‌ی اساسینز کرید سر می‌زند، اما دارای المان‌های جذابی است که می‌تواند این سری را در مسیری جدید و رو به جلو هدایت کند. همچنین برای اولین بار، سری اساسینز کرید دارای صداگذاری و زیرنویس عربی خواهد بود.

بازی اساسینز کرید میراژ در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

فورتزا موتوراسپرت جدید پاییز امسال عرضه خواهد شد​


Forza_Motorsport.jpg
عناوین فورتزا موتور اسپرت (Forza Motorsport) یکی از بهترین عناوین انحصاری ایکس‌باکس بوده که طرفداران بسیار زیادی دارند. این عناوین تمرکز بسیار زیادی روی شبیه‌سازی داشته و دقیق‌ترین حالت رانندگی روی کنسول‌ را به کاربران ارائه می‌دهد. حال شرکت ترن ۱۰ (Turn 10) سازنده این بازی اعلام کرده که فورتزا موتوراسپرت جدید پاییز امسال برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری اس و ایکس به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در کنار معرفی تاریخ عرضه، شرکت ترن ۱۰ اطلاعات بیشتری نیز از این بازی منتشر کرد. برای مثال اینکه دو ماشین کادیلاک سری وی (Cadillac Racing V Series) و شورلت کوروت ای ری (Chevrolet Corvette E-Ray) در زمان عرضه در دسترس کاربران خواهد بود. همینطور اینکه در این بازی تمرکز روی رقابت بوده و به همین دلیل تلاش شده تا مسیرها و ماشین‌ها به بهترین نحو طراحی شوند.

تریلر اخیری هم که از این بازی منتشر شد، فورتزا موتور اسپورت را روی کامپیوتر نشان می‌داد. اینطور که به نظر می‌رسد این بازی از لحاظ گرافیکی بسیار پیشرفته و دقیق بوده و تیم سازنده تلاش بسیاری کرده‌اند که آن را به بهترین شکل مهم طراحی کنند. همینطور اینکه جزئیات ماشین‌ها در بازی موتوراسپورت بسیار زیاد بوده که آن را چندین برابر جذاب می‌کند.

در زمان عرضه بیش از ۵۰۰ ماشین در بازی فورتزا موتوراسپورت وجود دارد​

همانطور که گفته شد بازی فورتزا موتور اسپرت با بیش از ۲۰ مسیر تازه طراحی شده عرضه خواهد شد. همینطور اینکه این نقشه‌ها حالت‌های مختلف داشته که باعث می‌شود بازیکنان مسیرهای مختلف را از یک نقشه تجربه کنند. از این ۲۰ نقشه و مسیر، ۵ مورد از آن‌ها تا به حال در عناوین فورتزا موتوراسپرت وجود نداشته و کاملاً جدید هستند. تیم مسیرها دارای شرایط مختلف بوده و حتی جاده‌ی آن‌ها نیز نسبت به دماهای مختلف واکنش نشان خواهد داد.

Forza-Motorsport_2023_06-11-23_001-1920x1080-1-1024x576.jpg
اگر برای شما ماشین‌ها مهم هستند، بازی موتوراسپرت در زمان عرضه بیش از ۵۰۰ ماشین مختلف خواهد داشت. این ماشین‌ها هم جدید بوده و هم قدیمی هستند. حال اینکه کاربر کدام را انتخاب کند به طور کامل به او بستگی دارد. تعدادی از این ماشین‌ها در تریلر و تصاویر این بازی وجود دارد که نشان می‌دهد ما شاهد مدل‌های مختلف با شرکت‌های متفاوت هستیم.

حالت جدید Builder Cup Career Mode چالش‌های جدیدی در مسیر بازیکنان قرار می‌دهد​

حالت بیلدر کاپ کریر (Builder Cup Career Mode) یک حالت کاملاً جدید در سری فورتزا موتوراسپورت است. به این شکل که کاربران باید تلاش کنند تا ماشین‌های خود را با استفاده از موارد مختلف در بازی ارتقاء داده و بهترین ماشین را بسازند. هوش مصنوعی بازی فورتزا موتوراسپرت پیشرفت بسیار زیادی داشته و به همین دلیل رقابت با آن کار راحتی نخواهد بود. این بخش کاملاً تک نفره بوده و شما باید ماشین خود را به بهترین نحو ارتقاء دهید تا در مسابقات پیروز شوید.

اطلاعات بیشتر از این حالت به زودی در یک رویداد مخصوص فورتزا منتشر خواهد شد.

در کنار دوستان با دنیا مسابقه دهید​

در بازی فورتزا موتوراسپرت حالت‌های مختلفی از مسابقات آنلاین وجود دارد. در کنار آن رویدادهای هفتگی نیز وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در آن شرکت کرده و از رقابت با افراد دیگر لذت ببرند. در کنار آن شرکت ترن ۱۰ از هوش مصنوعی خود در حالت آنلاین هم استفاده کرده تا از همیشه امن‌تر و جذاب‌تر بشود. یکی از موارد جالب اضافه شده به بازی سیستم سلامت راننده است که در انتهای هر مسابقه به کاربران ارائه داده می‌شود.

Forza-Motorsport_2023_06-11-23_003-1024x576-1.jpg

بازی فورتزا موتور اسپرت جدید را همین الان پیش خرید کنید​

اگر شما نسخه پریمیوم (Premium) فورتزا موتوراسپرت را پیش خرید کنید، ۵ روز زودتر به این بازی دسترسی خواهید داشت. همینطور اینکه کاربران اشتراک گیم‌پس از روز اول می‌توانند فورتزا موتور اسپرت را تجربه کنند. در کنار آن کاربران می‌‌توانند نسخه عادی بازی را به نسخه پریمیوم ارتقاء داده تا از موارد مختلف موجود در آن استفاده کنند.

پیش خرید فورتزا موتوراسپرت برای کامپیوتر هنوز در دسترس نیست. با این حال کاربران استیم می‌توانند این بازی را در Wishlist خود قرار داده تا زمانی که پیش خرید آن امکان پذیر شد، این کار را انجام دهند.

بازی فورتزا موتور اسپرت در تاریخ ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری اس و ایکس به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. شرکت سازنده اعلام کرده که تا چندین سال از بازی فورتزا موتوراسپرت پشتیبانی خواهد کرد و برای آن محتوای جدید عرضه خواهد شد.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

تریلرهای جدید اساسینز کرید میراژ به داستان و گیم‌پلی بازی می‌پردازند.​


assassins_creed_mirage_gameplay.jpg
کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی از تریلرهای جدید اساسینز کرید میراژ رونمایی کرده است که به داستان و گیم‌پلی آن می‌پردازند.

همانطور که می‌دانید، این نسخه از سری اساسینز کرید به بررسی گذشته‌ی شخصیت بسیم در شهر بغداد و ورود او به Hidden Ones می‌پردازد. این بازی نه تنها به طور خاص به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای مشابه‌ی اولین نسخه است، بلکه دارای ویژگی‌های جذابی است که قرار است این سری را محبوب‌تر از پیش سازد. حال تریلرهای جدیدی از بازی منتشر شده که درک خوبی از بخش‌های مختلف آن و آنچه طرفداران می‌توانند از بازی انتظار داشته باشند، می‌دهد.

در تریلر گیم‌پلی به نظر می‌رسد که حرکات پارکور بسیم شباهت زیادی به اتزیو دارد و از طرفی عناصر مختلفی از سیستم مخفی‌کاری نیز به نمایش گذاشته می‌شود که ظاهرا یکی از ستون‌های اصلی گیم‌پلی است. سایر موارد نشان داده شده شامل مکانیک ترور، پرنده‌ی بسیم، تعقیب دشمنان و غیره می‌شود.

78iqin6oszkoqj9bancblfnbo3uvczrrbm33uudrhyq-1686593699805-1024x576.jpeg
گفتنی است که پارکور در اساسینز کرید میراژ تحت فشار قابل توجهی برای بازگشت به شکل محبوب خود خواهد بود. به‌ عنوان بخش اصلی طراحی سری که در سال‌های اخیر و با نقش‌آفرینی و جهان باز شدن مجموعه از نسخه‌ی اوریجینز به بعد، مورد انتقاد قرار گرفته، یوبی‌سافت در تلاش است تا در این نسخه آن را به شکل بهتری ارائه دهد و در بازاریابی بازی از آن استفاده‌ی زیادی کرده است.

در هر صورت میراژ ظاهرا همان اثر کلاسیک اساسینز کرید خواهد بود که طرفداران برای سال‌ها در آرزوی آن بود‌ه‌اند. این بازی در واقع یک نسخه‌ی مدرن از اولین نسخه‌ی سری با یک قهرمان کاملا جدید است و ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که این سری در حال حاضر به آن نیاز دارد. البته تریلر گیم‌پلی بازی نوید یک اثر از پیش موفق را نمی‌دهد و باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم اما امیدواریم که این سری محبوب را در اواخر امسال به ریشه‌های خود بازگرداند.

بازی اساسینز کرید میراژ در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.





Assassins-Creed-Mirage_2023_06-12-23_002-1024x1365-1.jpg

Assassins-Creed-Mirage_2023_06-12-23_006-768x1086-1.jpg
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ویدیوی گیم‌پلی Prince of Persia: The Lost Crown بازی را معرفی می‌کند​


Prince_of_persia_lost_crown.jpg
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) برای مدت زیادی است که منتظر ساخت یک عنوان جدید در مجموعه شاهزاده پارسی (Prince of Persia) است. حدود دو سال پیش یک عنوان از این مجموعه معرفی شد که در مرحله ساخت منحل شد. چندی پیش این شرکت یک بازی جدید از این مجموعه با نام تاج گمشده (The Lost Crown) معرفی کرد که با آنچه از این مجموعه می‌شناسیم تفاوت بسیار زیادی دارد.

حال یوبیسافت یک تریلر جدید از بازی تاج گمشده منتشر کرده که در آن جزئیات زیادی از این بازی توضیح داده شده است. از شاخصه‌های گیم‌پلی و انیمیشن آن گرفته تا طراحی جدید کرکتر و حرکات آن که باعث شده بازی تاج گمشده یک عنوان کاملاً متفاوت در این مجموعه باشد. نکته اصلی در مورد تاج گمشده حالت دو بعدی یا از چپ به راست بودن آن است که توجه طرفداران را به خود جلب کرده است.

بازی جدید شاهزاده پارسی با گروگان گرفته شدن شاهزاده قسان (Ghassan) آغاز می‌شود. پس از آن ملکه تعدادی از افراد جاویدان (Immortals) را مأمور کرده تا پسر او را یافته و بازگردانند. تمامی نشانه‌ها به سمت کوه قاف (Qaf) بوده که در گذشته قلب پارس بوده است. همینطور اینکه این کوه محل زندگی سیمرغ بوده که حال در یک طلسم زمانی گیر کرده است. به این معنا که گذشته و آینده به صورت همزمان باهم در یک بازه زمانی حضور داشته و باعث شده کوه قاف پر از موجودات مختلف شود.

شما در نقش سارگون (Sargon) هستید. او جوان‌ترین عضو گروه جاویدان بوده که اعتماد به نفس بسیار زیادی دارد. شخصیت او هم دوست و هم دشمن او است. یافتن قسان برعهده سارگون بوده و او باید تلاش کند تا در کوه قاف گشته و مأمورت خود را به اتمام برساند. همانطور که مشخص است، راه پیش روی سارگون قرار نیست هموار باشد و چالش‌های بسیاری در آن وجود دارد.

2023610109635_1-1024x538.jpg

مبارزات گسترده​

سلاح‌های سارگون، دو شمشیر به نام‌های قیس و لیلا، کمان و یک چاکرام (Chakram) است. چاکرام یک ابزار پرتاب کردنی است که می‌تواند به دیوارها برخورد کرده و به سمت سارگون بازگردد. چیزی شبیه به بومرنگ. در کنار این سلاح‌ها سارگون می‌تواند حرکات مختلفی مثل پریدن، لیز خوردن، روی دیوار حرکت کردن و ضربات برگشتی (Parry) دارد. همین باعث می‌شود که سارگون بتواند به راحتی مبارزه کرده و مبارزات در این بازی بسیار مهیج باشند.

زمانی که شما در این بازی پیش بروید، توانایی‌های مختلفی بدست آورده که باعث می‌شود مهارت‌های سارگون بسیار زیاد باشد. با این توانایی‌ها روند بازی را از حالت خطی خارج کرده و تنوع بسیار زیادی در از بین بردن دشمنان وجود دارد. دشمنان در این بازی سه نوع حرکت مختلف دارند. حرکت اول ساده بوده که به راحتی می‌توان آن را برگشت داد. حرکت بعدی زمانی است که چشمان دشمنان زرد شده که بازگشت این حرکات یک انیمیشن زیبا خواهد داشت. حرکت آخر هم زمانی است که چشمان دشمنان قرمز می‌شود. بازیکنان نمی‌توانند این حرکات را بازگشت داده و باید از آن فرار کنند.

سارگون نیز توانایی یک سری حرکات خاص به نام آترا (Athra) را دارد. حرکاتی که دارای افکت‌های بسیار زیبا بوده و ضربات سهمگینی به دشمنان وارد می‌کند. برای انجام این حرکات باید قسمت آترای کاربر پر شود. زمانی که حرکات آترا پیاده شوند، این قسمت خالی شده و با کشتن دشمنان دوباره پر خواهد شد. ذخیره آترا دو سطح مختلف دارد. هر کدام از سطوح دارای حرکات خاصی بوده و در مناطق مختلف کاربرد متفاوت دارد.

سازنده بازی تاج پادشاهی، شعبه Montpellier یوبیسافت است. افرادی که سابقه ساخت عناوین ریمن (Rayman) را داشته و در سبک پلتفرمر تخصص دارند. به همین دلیل شما با پلتفرمینگ بسیار دقیقی در این بازی روبرو هستید. همینطور اینکه یک حس آشنا هم به کاربر منتقل می‌شود. بخش پلتفرمینگ در این بازی در عین زیبا بودن، بسیار چالش برانگیز بوده و بازیکنان باید بسیار دقیق حرکت کنند.

مبارزات با غولآخرها (Boss) نیز بسیار خاص و دشوار بوده و از ابتدای بازی وجود دارد. در آغاز بازی شما با یک غولآخر به نام جهاندار (Jahandar) روبرو می‌شوید که از قسمت‌های مختلف بدنش برای مبارزه استفاده می‌کند. ظاهر این موجود بسیار خاص بوده و حالت فانتزی بودن بازی را از همان ابتدا به کاربر نشان می‌دهد. برای مبارزه با این غولآخر شما نیاز به توانایی‌های خاص داشته و از طرفی باید مهارت زیادی در بازگشت حرکات داشته باشید.

91cb90c0-0633-11ee-bfdd-304d7e0262b1.cf_.jpg

یافتن راه‌های جدید​

کوه قاف پر از مناطق مختلف و متنوع است. از طرفی این دنیا از چندین قسمت با شرایط آب و هوایی مختلف ساخته شده تا کاربر از گشت و گذار در این بازی خسته نشود. برخی از مناطق این بازی دارای معماری ساسانی بوده و مناطق دیگر شبیه به جنگل‌های داخل ایران است. در دنیای این بازی موارد کلاسیک دنیای شاهزاده پارسی مثل تله‌های مختلف و مواردی از این دسته وجود دارد.

در طول سفر در کوه قاف شما تنها با دشمنان روبرو نیستید. بلکه شما با کرکترهای مختلف روبرو خواهید شد که مأموریت‌های جانبی متفاوتی را به شما ارائه خواهند داد. این مأموریت‌های جانبی به شما کمک خواهند کرد که مناطق مختلف نقشه را گشته و امتیاز بیشتری کسب کنید. از طرفی برای ارتقاء ابزار سارگون شما باید با این افرا مبادلات مختلف انجام دهید. شما در میانه مسیر با کاوه (Kaheva) آشنا خواهید شد. فردی که سازنده شمشیر و ادوات جنگی برای بزرگان بوده و مهارت بسیار زیادی دارد. او به سارگون کمک خواهد کرد که ابزار خود را ارتقاء دهد.

نقشه برای روند شما در این بازی الزامی است. به همین دلیل نقشه این بازی بسیار جزئی و دقیق طراحی شده تا بازیکنان به سرعت مکان‌های مختلف را شناسایی کرده و به سمت آن‌ها حرکت کنند. یکی از موارد جالب که در این بازی وجود دارد چشم جست و جو کننده (Eye of the Wanderer) است. به این معنا که بازیکنان می‌توانند از اسکرین‌شات‌های خود در نقشه استفاده کرده و یک منطقه را برای خود مشخص کنند. پس به جای اینکه شما یک نشانه در نقشه داشته باشید، عکس را با جزئیات خواهید داشت و از آن می‌توانید برای بررسی مناطق مختلف استفاده کنید. مانند بسیاری از عناوین دیگر با پیشرفت شما در این بازی نقشه گسترده‌تر شده و مناطق بیشتری نمایان می‌شوند.

سریع و چابک باشید!​

سارگون در میانه راه به توانایی‌های خاصی دست پیدا می‌کند که می‌تواند زمان و مکان را به دست بگیرد. برای مثال سارگون دارای حرکت حمله سیمرغ (Rush of Simurgh) است. به این شکل که حمله سیمرغ به این کرکتر کمک خواهد کرد تا از موانع با فاصله زیاد عبور کرده و از دست دشمنان فرار کند. یک حرکت دیگر به نام سایه‌ی سیمرغ (Shadow of Simurgh) وجود داشته که به او اجازه می‌دهد تا یک سایه را به جای خود بگذارد. سپس با فشردن یک دکمه سارگون به محل این سایه باز می‌گردد.

تمامی این قابلیت‌ها در پلتفرمینگ نیز قابل استفاده بوده و اهمیت زیادی دارند. به همین دلیل کاربر باید توجه کند که بهترین استفاده را از آن‌ها انجام داده و بتواند به سرعت در بازی پیش برود. نکته اصلی اینجاست که این بازی با وجود اینکه با عناوین دیگر شاهزاده پارسی تفاوت زیادی دارد، همچنان جزئی از آن مجموعه بوده و موارد آشنای بسیار زیادی دارد.

بازی شاهزاده پارسی: تاج گمشده برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر و نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۸ دی (۱۸ ژانویه سال ۲۰۲۴) عرضه خواهد شد.



 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ادعای ایکس‌باکس در دادگاه اکتیویژن: گیمرهای پلی‌استیشن کال آو دیوتی بازی نمی‌کنند!​


call_of_duty.jpg

پس از اینکه نهاد نظارتی بریتیانیا یعنی CMA جلوی نهایی‌شدن قرارداد خرید بزرگ اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را گرفت و آن را مسدود کرد، مایکروسافت عقب نکشید و به این رأی اعتراض کرد تا به CMA فشار بیاورد. از آن موقع، تمرکز اصلی روی کمیسیون تجارت فدرال (FTC)، نهاد نظارتی آمریکا، رفته است زیرا به بررسی‌های نهایی آن‌ها نزدیک شده‌ایم. طبق گزارش‌هایی که بر اساس اسناد جدید منتشر شده است، شاید بتوانیم به برخی از اختلاف‌های کمیسیون تجارت فدرال و ایکس‌باکس برای تأیید این قرارداد پی ببریم.

از همان روز اول، یکی از دعواهای اساسی بر روی بازی کال آو دیوتی بوده است که طبق ادعاهای پلی‌استیشن تصاحب اکتیویژن و در نتیجه‌ کال آو دیوتی می‌تواند ضربه‌ای زیادی به رقابت میان آن‌ها وارد کند. مایکروسافت ظاهراً طبق بیانیه‌ی خود به دادگاه ایالات متحده گفته است که اکثر گیمرهای پلی‌استیشن، بازی کال آو دیوتی را انجام نمی‌دهند؛ اما در پاسخ FTC خطاب به آن‌ها گفته است که آن‌ها شواهدی دارند که در پرونده دادگاه رد شده است و خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

FTC آمریکا همچنین ادعا می‌کند که اکتیویژن بیان کرده است که بازی‌های آن‌ها می توانند بدون مالکیت مایکروسافت روی فضای ابری منتشر شوند. این موضوع در صورت صحت، شاید بتواند تأثیر مهمی در کاهش حساسیت FTC روی تسلط مایکروسافت بر فضای ابری در بازی‌های ویدئویی داشته باشد. این موضوعی بود که CMA‌ به خاطر آن تصمیم گرفت تا معامله را مسدود کند.

Call_of_Duty_Warzone_2.jpg
FTC آمریکا همچنین در توضیحات خود ادامه می‌دهد که نظرات و سیاست‌های مایکروسافت در رابطه با قرارداد خرید بتسدا یکی از مسئله‌های نگران‌کننده برای آن‌ها است. آن‌ها می‌گویند که مایکروسافت مانع عرضه‌ی بازی‌های مثل استارفیلد و ردفال روی کنسول‌های پلی‌استیشن شده است و به همین خاطر آن‌ها این نگرانی را دارند که مایکروسافت همین سیاست را در رابطه با بازی‌های اکتیویژن هم اتخاذ کند.

همچنین FTC در رابطه با پیشنهاد مایکروسافت مبنی بر تنظیم قراردادی ۱۰ ساله برای عرضه‌ی بازی کال آو دیوتی روی پلی‌استیشن می‌گوید که قراردادهای ۱۰ ساله مایکروسافت در اینجا کمی نامرتبط هستند زیرا اکثر این قراردادها در کشورهای خارجی امضا می‌شوند و به طور کامل به نگرانی‌های بازار آمریکا پاسخ نمی‌دهند. FTC اذعان می‌کند این قراردادها نقاط ضعفی دارند و ابهامات و سوالات مهمی را برایمان مطرح می‌کنند.

در انتها FTC می‌گوید که مایکروسافت اظهار‌نظر کرده که اکتیویژن پس از تصاحب به صورت جداگانه به فعالیت خود ادامه خواهد داد، در همین راستا، FTC بیان می‌کند که اگر چنین باشد، جلوگیری از این قرارداد هیچ آسیب واقعی و بزرگی برای مایکروسافت نخواهد داشت.
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ایمیل‌های محرمانه مایکروسافت: اکتیویژن را می‌خریم تا پلی‌استیشن را حذف کنیم​


Activision_Blizzardd.jpg

حواشی پیرامون خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت و تأیید آن از طریق نهادها نظارتی هر هفته بیشتر و عجیب‌تر می‌شود. اخیراً شاکیان این دعوی حقوقی که خواهان مسدودشدن این معامله هستند، شواهدی ارائه کرده‌اند که نشان می‌دهد مدیران ایکس‌باکس در ایمیلی داخلی به این نکته اشاره کرده‌اند که می‌خواهند پلی‌استیشن را از بازار خارج کنند.

چندی پیش، نهاد نظارتی بریتانیا، CMA، بعد از مدت‌ها بررسی اعلام کرد که این معامله را مسدود کرده است. در حالی که برخی انتظار داشتند این قضیه پایانی بر معامله باشد اما طبیعی بود که مایکروسافت و اکتیویژن به‌راحتی دست از تلاش خود برای نهایی کردن این معامله برندارند. به همین خاطر مایکروسافت به رأی CMA اعتراض کرد تا این شکایت در دادگاه بررسی شود. از سوی دیگر، بررسی‌های نهاد نظارتی آمریکا یعنی کمیسیون تجارت فدرال (FTC) وارد مراحل اصلی و تعیین‌کننده‌ی خود شده است و شاید سرنوشت نهایی این معامله به این تصمیم بستگی داشته باشد.

در حالی که مایکروسافت در برابر تلاش کمیسیون تجارت فدرال برای مسدودکردن این معامله مقابله می‌کند، یک نبرد قانونی موازی پیچیدگی جدیدی را به این معادله اضافه کرده است.

در یک درخواست تجدیدنظر به دادگاه منطقه‌ی نهم ایالات متحده، وکلای گروهی از گیمرها که به خاطر نگرانی‌های ضد تراست از این معامله شکایت کرده‌اند، به ایمیل داخلی مایکروسافت اشاره می‌کنند که در آن «شواهد تاییدنشده‌ای مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد رقیب اصلی خود یعنی پلی‌استیشن را از بازار خارج کند» پیدا می‌شود.

با این حال، باید نکات مهمی را درباره‌ی این شواهد و این ایمیل بیان کنیم. محتوای این پیام‌ مخفی شده است اما شاکیان این دعوی می‌گویند که این پیام توسط رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس یعنی مت بوتی (Matt Booty) به مدیر ارشد مالی ایکس‌باکس تیم استوارت (Tim Stuart) ارسال شده است.

microsoft_activision_exhibit_k.jpg
به نظر می‌رسد این متن از Exhibit K آمده باشد، یک سند مهروموم شده که وکلای گیمرها و وکلای مایکروسافت بر سر آن با هم بحث کرده‌اند. در اسناد حقوقی، مایکروسافت این ایمیل را یک «تبادل داخلی» توصیف کرده که باید مهروموم شود؛ نماینده مایکروسافت از اظهارنظر بیشتر درباره‌ی این موضوع خودداری کرده است. وکلای مایکروسافت ادعا می‌کنند که این سند هیچ تأثیری بر تصمیم دادگاه نخواهد داشت.

در حالی که وجود چنین ایمیلی و محتوای آن کمابیش توسط خود مایکروسافت هم تأیید شده است، نکته‌ی مهم اینجاست که نمایندگان مایکروسافت در بیانیه‌ی خود به سایت Axios اعلام کرده‌اند که این ایمیل به سال ۲۰۱۹ مربوط می‌شود و به‌صورت قانونی نمی‌توانند محتوای آن را به‌صورت کامل منتشر کنند. در واقع، هرآنچه مت بوتی درباره‌ی شکست‌دادن پلی‌استیشن و خارج‌کردن آن از بازار گفته باشد، به چند سال قبل از تلاش مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد ارتباط پیدا می‌کند. البته، سیاست خریدها مایکروسافت از همان حوالی شروع شد اما احتمالاً این پیام ربط مستقیمی به خرید اکتیویژن بلیزارد نداشته است.

این پرونده یک قضیه جانبی برای پرونده ضد تراست FTC علیه مایکروسافت است که این هفته جلسات بیشتری از آن برگزار خواهد شد. قاضی ژاکلین کورلی (Jacqueline Corley) به‌تازگی موافقت کرده است که این ادغام را به‌صورت کوتاه‌مدت معلق نگه دارد؛ اما مایکروسافت نگران است که هرگونه تأخیری معامله را به خطر بیندازد.

طبق ادعای شاکیان، مت بوتی در ایمیل خود به‌صراحت به خارج‌کردن پلی‌استیشن از بازار اشاره کرده و این با ادعاهای اخیر مایکروسافت در دادگاه مبنی بر اینکه این خرید به‌منظور رقابت بیشتر انجام شده و به تقویت بازار می‌انجامد، تناقض دارد. با این حال، از آنجایی که این اظهارنظر در سال ۲۰۱۹ و چند سال قبل از این معامله گفته‌شده، قضیه پیچیده‌تر می‌شود و شاید تأثیر بسیاری هم بر تصمیم نهایی FTC نگذارد. باید صبر کنیم و ببینم که در نهایت تصمیم FTC در رابطه با این معامله چه خواهد بود. اگر آن‌ها هم معامله را مسدود و رد کنند، دیگر باید پایان این معامله‌ی بزرگ را قطعی بدانیم.
 

memolina

کاربر عضو
عضویت
2018-03-30
نوشته‌ها
945
پسندها
569

این بازی کی واسه پی سی میاد؟
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

این بازی کی واسه پی سی میاد؟
سلام..
کلد وار برای PC اومده و تقریبا ۶۶ گیگ هم حجم دانلودش هست..
و اما سیستمی که نیاز داره نمیشه گفت قوی ولی پیشنهاد این کانفیگ رو دادن..

OS: Windows 10 64 Bit (latest update)
CPU: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X processor
RAM: 12GB RAM
HDD (at launch): 175GB HD space
Video: NVIDIA GeForce GTX 970 / GTX 1660 Super or Radeon R9 390 / AMD RX 580
DirectX 12 compatible system Required
Broadband Internet Connection Required
 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: memolina

memolina

کاربر عضو
عضویت
2018-03-30
نوشته‌ها
945
پسندها
569
سلام..
کلد وار برای PC اومده و تقریبا ۶۶ گیگ هم حجم دانلودش هست..
و اما سیستمی که نیاز داره نمیشه گفت قوی ولی پیشنهاد این کانفیگ رو دادن..

OS: Windows 10 64 Bit (latest update)
CPU: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X processor
RAM: 12GB RAM
HDD (at launch): 175GB HD space
Video: NVIDIA GeForce GTX 970 / GTX 1660 Super or Radeon R9 390 / AMD RX 580
DirectX 12 compatible system Required
Broadband Internet Connection Required
مرسی آفلاینه؟
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63
گویا که باید آنلاین بازی کرد چون هم توی توضیحاتش نیاز به اینترنت پر سرعت رو قید کرده و هم فایلهای دانلود شده به نوعی بکاپِ Battle Net هستن..
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: memolina

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

مجموعه‌ی متال گیر سالید آبان ماه منتشر می‌شود؛ تریلر آن را تماشا کنید​


Metal_Gear_Solid_Master_Collection_Vol_1.jpg

***امی (Konami) به تازگی از تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد مجموعه‌ی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 رونمایی کرده است.

این بسته شامل متال گیر، متال گیر سالید، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty ،Metal Gear Solid 3: Snake Eater ،Metal Gear 2: Solid Snake و Snake’s Revenge است. این مجموعه همچنین شامل رمان گرافیکی دیجیتال متال گیر سالید و دنباله‌ی آن به عنوان یک جفت کتاب کمیک تعاملی است که در ابتدا برای پلی‌استیشن پرتابل در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. علاوه‌بر این، هر یک از پنج بازی اصلی شامل یک کتاب Screenplay دیجیتال شامل همه‌ی دیالوگ‌های درون بازی، اسکریپت‌ها و فایل‌های مربوط به شخصیت‌ها می‌شود.

همنین پنج کتاب Master دیجیتال نیز بخشی از این بسته هستند که محتوایی شامل راهنما، نقل قول‌های شخصیت‌های کلیدی و اطلاعات دیگری درباره‌ی بازی‌های کوجیما ارائه می‌دهند. یکی از شگفتی‌های بسته وجود پورت NES متال گیر است که سال ۱۹۸۷ منتشر شده است. این بازی به قدری متفاوت بود که کوجیما در سال ۲۰۰۱ علنا آن را به دلیل عدم مطابقت با استانداردهایش محکوم کرد. از طرفی نسخه‌ی Snake’s Revenge نیز بدون دخالت او توسعه داده شده است.

MGS-Master-Collection-Vol-1_06-21-23-1024x576.jpg
در نهایت، مجموعه‌ی Metal Gear Solid Master Vol. 1 با یک بسته‌ی موسیقی دیجیتال خلاصه شده شامل ۲۰ آهنگ نمادین از این سری عرضه خواهد شد. این موسیقی‌ها شامل مواردی نظیر تم‌های نسخه‌های سالید اسنیک و Snake Eater می‌شود که اثری از سینتیا هارل (Cynthia Harrell) است. در رابطه با دیگر اخبار مرتبط با این سری، بازسازی نسخه‌ی سوم نیز در دست ساخت است که تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما ظاهرا در اوایل ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد. از طرفی نسخه‌ی دوم مجموعه‌ی متال گیر سالید نیز در راه است.

مجموعه‌ی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) سال جاری با قیمت ۵۹.۹۹ دلار برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. البته گفتنی است که هر یک از نسخه‌ها به صورت دیجیتالی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: memolina

memolina

کاربر عضو
عضویت
2018-03-30
نوشته‌ها
945
پسندها
569

کسی این بازی رو انجام داده؟
 
بالا