فروش سایت کسب درآمد اینترنتی ، کسب و کار خانگی و کاریابی

parsianforum62

کاربر عضو
امتیاز - 0%
0   0   0
عضویت
2023-05-15
نوشته‌ها
2
پسندها
0
سایت آموزش کسب درآمد اینترنتی با نام پول یابی به آدرس زیر به فروش می رسد :
https://poolyabi.ir/
دامنه سایت حدود 7 سالی است که ثبت شده ولی کمتر فعال بوده تا اینکه در دو سال قبل شروع به ارسال مقالات به صورت جدی در آن شده است .
حدود 960 مقاله تخصصی و بدون کپی دارد تمام مقالات سایت تولید شده خودم است و در موضوعات مرتبط با کسب درآمد اینترنتی ، کسب و کار خانگی و راه اندازی کسب و کار می باشد. بازم تاکید می شود تمام مقالات سایت یونیک بوده و اگر مقاله ای در جای دیگر مشابه مقالات سایت پول است کپی از سایت بنده می باشد.
نکته مهم اینکه بیش از 80 درصد مقالات سایت از نوع محتوای همیشه سبز یا Evergreen Content و همچنین آسمان خراش است یعنی محتوای فوق العاده تخصصی ، یونیک و در عین حال طولانی و بهینه شده می باشد . این نوع مقالات بالای 15 هزار کلمه ( بیش از سی یا چهل صفحه word) می باشند .
حدود یک سالی می شود که عملا نمی توانم سایت را به روز کنم به دلیل بیماری چشم ، نمی توانم از سیستم استفاده کنم برای همین مجبور به فروش سایت شدم .
سایت از نظر فنی ، قالب ، نرم افزارها ، سئو ، پلاگین ها و... هیچ ایرادی ندارد و همه چیز کاملا به روز می باشد . فروشگاه سایت هم نصب شده ولی به دلیل بیماری نتوانستم محصولاتم را قرار دهم همه چیزش مهیا است. همه محتواها سئو شده هستند.
سایت پول یابی روی هاست سون قرار دارد و هزینه سالیانه آن حدود 600 هزار تومان است . دامین سایت پنج ساله ثبت شده است.
از نظر درآمدی پیشنهادهای زیادی از طرف سایت های: پاپ آپ ، سایت های کسب درآمد ، کلیکی ، همکاری در فروش ، مشاغل ایران، بک لینک ، رپورتاژ آگهی، اشتراک گذاری ، فروش فایل، کارآفرینی ، مشاغل زنانه ، فعالان در شبکه های اجتماعی داشته و دارم ولی هیچ نوع تبلیغاتی را قبول نکردم . دلیلش این است که خودم برنامه کسب درآمد داشتم ولی به دلیل بیماری چشم نتوانستم اجرایی کنم . حتما برنامه کسب درآمد را به خریدار آموزش خواهم داد.
موارد زیر در فروش سایت لحاظ می شود:
1- واگذاری وب سایت با تمام مقالات تخصصی. حتی منابع و چگونگی تولید محتوا هم در صورن نیاز آموزش داده می شود.
2- واگذاری کتاب آموزش شروع کسب درآمد اینترنتی . این کتاب نوشته خودم است که در 260 صفحه تنظیم شده و دو سال برای این کتاب پژوهش کرده ام و تازه نگارش ان اتمام یافته است. امتیاز و حق التالیف آن کامل به خریدار سایت واگذار می شود . هیچ کس حتی خودم نمی تواند در آینده ادعایی در موردش مطرح کند.
3- واگذاری 150جزوه آموزشی در موضوعات کسب درآمد اینترنتی ( رمز ارزها، همکاری در فروش ، آموزش کسب درآمد ده میلیونی در ماه، موفقیت در کسب درآمد و....) . هر کسی می تواند این جزوه ها را به صورت مجزا و یا با سر هم کردن تبدیل به کتاب علمی و قابل فروش کند.
4- منابع برای نگارش مقاله و نیز چگونگی نوشتن مقالات هم معرفی و آموزش داده خواهد شد.
5- راههای کسب درآمد پایدار که مدنظر بنده بود به خریدار آموزش داده می شود . تا در ادامه بتواند کسب درآمد دائمی از سایت داشته باشد.
6- چندین وبلاگ پشتیبان از سرویس های مختلف همراه سایت پول یابی واگذار می شود (ن وبلاگها همه دارای مقالات تخصصی مرتبط با کسب درآمد اینترنتی بوده و نکته خوب اینکه محتوای وبلاگ ها متفاوت با محتوای سایت اصلی یعنی پول یابی می باشند)
آخرین رتبه آلکسای جهانی سایت 181 هزار و رتبه ایران سه هزار بوده است . (یک روز قبل از تعطیلی آلکسا)
جهت تماس برای خرید و یا طرح سوال می توانید از طریق ایمیل سایت پول یابی و یا قسمت تماس با ما و همچنین بخش ارسال نظر و دیدگاه وبسایت پول یابی ، با بنده تماس بگیرید.
قیمت پایه سایت با حق التالیف و امتیاز کامل کتاب و همچنین بیش از 150 جزوه جمع آوری شده : 50 میلیون تومان می باشد. توجه کنید که با توجه به تعداد مقالات تخصصی و پرحجم سایت، با این قیمت ناچیز ( هر مقاله 50 هزار تومان) محاسبه شده است.
سایت به بهترین پیشنهاد واگذار می شود. به خریدار واقعی تخفیف مناسب داده می شود ضمن اینکه راههای کسب درامد از سایت هم آموزش داده می شود.
در پناه حق
 

parsianforum62

کاربر عضو
امتیاز - 0%
0   0   0
عضویت
2023-05-15
نوشته‌ها
2
پسندها
0
سلام و درود
به خریدار واقعی حتما تخفیف خوب و مناسبی داده می شود سایت به دلیل نوع فعالیت و تولید محتوای تخصصی و خاص ارزشمند است.
 
بالا