اخبار و اطلاعات بازیها

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,372
پسندها
1,433
سابقه بازارچه
63

بازسازی سایلنت هیل ۲ مهر ماه منتشر می‌شود؛ تریلر گیم‌پلی آن را تماشا کنید​


Silent-Hill-2-Remake-1.jpg
شرکت ***امی (Konami) و استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) به تازگی در کنار انتشار تریلرهایی از تاریخ انتشار بازسازی سایلنت هیل ۲ رونمایی کرده‌اند.

نسخه‌ی اصلی سایلنت هیل ۲ در سال ۲۰۰۱ برای پلی‌استیشن ۲ منتشر شد و به دلیل جنبه‌های ترسناک روان‌شناختی و فضای وهم‌آورش، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های ترسناک تاریخ شد. در سال ۲۰۲۲، ***امی اعلام کرد که بلوبر تیم به عنوان سازنده‌ی آثاری مانند Blair Witch و Layers of Fear روی بازسازی این اثر کار خواهد کرد. از آن زمان، طرفداران هیجان‌زده و مشتاق بوده که بدانند بالاخره چه زمانی می‌توانند این اثر ترس و بقا را بازی کنند. حال ***امی در آخرین State of Play سونی فاش کرده که بازی ۱۷ مهر ماه سال جاری عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار رسمی بازی در یک تریلر کوتاه به نمایش گذاشته شد که جیمز ساندرلند (James Sunderland)، شخصیت اصلی داستان را در حال صحبت با آنجلا اوروسکو (Angela Orosco) و همچنین صحنه‌های کاوش و مبارزه به تصویر می‌کشید. از طرفی ویدیویی ۱۳ دقیقه‌ای نیز از گیم‌پلی منتشر شده که به بازیکنان دید خوبی از جنبه‌های مختلف آن می‌دهد.

گفتنی است که طبق تمامی اطلاعاتی که تاکنون از بازی نشان داده شده، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی بازسازی داستان بازی اصلی را دنبال خواهد کرد که در آن، جیمز ساندرلند پس از دریافت نامه‌ای مرموز از همسرش که به تازگی درگذشته است، از شهر سایلنت هیل بازدید می‌کند. در حین کاوش در شهر، جیمز با شخصیت‌های منحصر به فرد و مرموز مانند آنجلا آشنا می‌شود و با انواع هیولا‌ها از جمله کله هرمی نمادین روبرو می‌شود. به طور کلی داستان بازی حول محور آسیب‌های روانی جیمز می‌چرخد و بر جنبه‌های سبک ترسناک روان‌شناختی تکیه می‌کند.

Silent-Hill-2-1-1024x576.jpg
علی‌رغم اینکه سایلنت هیل ۲ یک نسخه‌ی بازسازی شده است، هنوز سوالات زیادی در مورد آن وجود دارد، از جمله اینکه آیا داستان آن تا حد ممکن تمام جنبه‌های بازی اصلی را دنبال می‌کند یا اینکه آیا تغییرات غیرمنتظره‌ای در راه است.. شایان ذکر است که اخیرا بلوبر تیم ظاهر جیمز ساندرلند را در بازی تغییر داده و مدلی را که برای اولین بار در اولین رونمایی از بازی در تریلر‌ها ظاهر شد، کنار گذاشته است

در کنار نسخه‌ی استاندارد ۷۰ دلاری بازی، نسخه‌ی دلوکس نیز با قیمت ۸۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و در کنار بازی شامل آرت بوک و موسیقی‌های بازی به صورت دیجیتال و ماسک کله هرمی برای جیمز می‌شود. پیش‌خرید این نسخه همچنین دو روز دسترسی زودهنگام به بازی را به ارمغان می‌آورد. همچنین پیش‌خرید هر یک از نسخه‌ها به طور کلی ماسک رابی خرگوشه (انحصاری پلی‌استیشن ۵) و میرا را برای جیمز در دسترس قرار می‌دهد.

بازسازی سایلنت هیل ۲ در ۸ اکتبر (۱۷ مهر) سال جاری برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,372
پسندها
1,433
سابقه بازارچه
63

بازی Marvel Rivals روی کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود؛ تریلر جدید آن را تماشا کنید​


Marvel-Rivals.jpg
شرکت نت‌ایز گیمز (NetEase Games) به تازگی تریلر جدیدی از Marvel Rivals منتشر و اعلام کرده که این بازی سوم شخص چندنفره، در کنار رایانه‌های شخصی برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس نیز عرضه خواهد شد.

این بازی اثری در سبک تیراندازی قهرمانی و به صورت ۶v6 بوده و در داستان آن آمده که درگیری بی‌رحمانه بین دیکتاتور ظالم، دکتر دوم و نسخه‌ی آینده‌اش در سال ۲۰۹۹، باعث شده تا جهان‌های بی‌شماری با هم برخورد کنند و جدیدی را ایجاد شوند. حال ابرقهرمانان و تبهکاران از سراسر مولتی‌ورس باید با هم و علیه یکدیگر مبارزه کنند. این اثر از نظر گیم‌پلی شباهت زیادی به بازی اورواچ دارد و در آن شخصیت‌های مختلف که از دل کمیک‌های مارول بیرون آمده‌اند، با توانایی‌های منحصر به فردی خود در قالب تیم‌هایی درگیر می‌شوند. قهرمانان بر اساس توانایی منحصر به فرد خود به سه نقش متمایز تقسیم می‌شوند که شامل ونگارد (Vanguard)، دولیست (Duelist) و استراتژیست (Strategist) می‌شود.

در کنار معرفی بازی برای کنسول‌ها، شرکت سازنده اعلام کرده که بازیکنان پلی‌استیشن ۵، لباس اسکارلت اسپایدر (Scarlet Spider) را برای اسپایدرمن پس از ورود بازی دریافت می‌کنند. این لباس به صورت مجزا برای دیگر کاربران قابل خریداری خواهد بود. از طرفی نسخه‌ی بتای بازی برای پلی‌استیشن ۵ در نظر گرفته شده که ژوئن سال جاری در دسترس قرار خواهد کرد. فعلا در مورد نحوه‌ی ثبت نام اطلاعاتی در دسترس نیست اما گفته شده که این نسخه برای دیگر پلفترم‌ها نیز در دسترس قرار می‌گیرد. قابلیت کراس‌پلی نیز همچنان تایید نشده است اما انتظار می‌رود که وجود داشته باشد.

Marvel-Rivals-1.jpg
هر نبردی که بازیکنان در آن شرکت می‌کنند، فرصت‌های جدیدی را برای ایجاد ویرانی در میدان جنگ با استفاده از قدرت‌های ابرقهرمان شما به ارمغان می‌آورند. از طرفی Marvel Rivals به شما این امکان را می‌دهد که دیوارها را خراب کنید تا میانبرهای مختلفی را در سراسر نقشه باز کنید یا پایه‌ی یک ساختمان را تخریب کنید تا آن را روی دشمنان خود فرو بریزید. تریلر جدید بازی همچنین از دو شخصیت جدید یعنی ونوم (Venom) و آدام وارلاک (Adam Warlock) رونمایی می‌کند و ظاهرا شخصیت دیگری نیز به بازی اضافه خواهد شد که فعلا هویت نامشخصی دارد اما برخی گفته‌اند که این شخصیت پلنگ سیاه است. یکی دیگر از مواردی که تریلر جدید تمرکز زیادی روی آن دارد، مکانیک Team Up که شاید آن را بتوان عنصری دانست که بازی به وسیله‌ی آن خود را از آثار مشابه متمایز می‌کند. با این مکانیک، بازیکنان می‌توانند با یک یا دو هم تیمی همراه شوند و توانایی‌های مختلفی را استفاده کنند.

به عنوان مثال آدام وارلاک، استار لرد و منتیس با این مکانیک سلامتی خود را بهبود می‌دهند. راکت راکون نیز می‌تواند روی شانه‌های گروت سوار شود و شلیک کند. حتی ونوم و مرد عنکبوتی نیز می‌توانند اختلافات خود را کنار بگذارند تا در میدان نبرد کشنده‌تر از قبل عمل کنند. فعلا سخت است که در مورد موفقیت بازی صحبت کنیم اما با توجه به اطلاعات منتشر شده و از آن و رایگان بودن، این احتمال می‌رود که بازی حداقل در زمان انتشار با استقبال خوبی مواجه شود. خریدهای درون‌برنامه‌ای با محوریت لوازم تزئینی نیز قطعا یکی از جنبه‌های بازی خواهد بود.

بازی Marvel Rivals در تاریخی نامعلوم برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,372
پسندها
1,433
سابقه بازارچه
63

گاد آو وار رگناروک روی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود؛ تریلر آن را ببینید​


God-of-War-Ragnarok.jpg
بالاخره پس از شایعات فراوان، به طور رسمی در جریان State of Play تایید شد که بازی گاد آو وار رگناروک (God of War Ragnarok) روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد، اما ظاهرا به یک حساب پلی‌استیشن نیاز دارد.

رگناروک که در سال ۲۰۲۲ به عنوان بازی انحصاری پلی‌استیشن ۵ منتشر شد، از جایی که نسخه قبلی تمام شده بود، شروع می‌شود و در آن کریتوس و پسر خردسالش آترئوس در تلاش برای کشف رمز و راز پشت رویداد رگناروک هستند. با توجه به اینکه بازی قبلی سری در سال ۲۰۲۲ برای رایانه‌های شخصی پورت شده بود، گمانه زنی‌های زیادی در مورد اینکه آیا و چه زمانی این نسخه جدید قرار است روی کامپیوتر عرضه شود، وجود داشت. حال این پورت با انتشاری تریلری نیز تایید شده است.

این پورت توسط استودیوی جت‌پک اینتراکتیو (Jetpack Interactive) که وظیفه ساخت پورت قبلی را داشت، ساخته می‌شود و شامل برخی ویژگی‌های جدیدی است که اثری از آن‌ها در نسخه‌ کنسولی نیست. از این ویژگی‌ها می‌توان به نرخ فریم نامحدود، پشتیبانی از NVIDIA DLSS 7.3 و AMD FSR 1.3 در کنار Intel Xess 3.1، وضوح ۴K واقعی و پشتیبانی از مانیتورهای التراواید با نسبت ۲۱:۹ و ۳۲:۹ اشاره کرد. علاوه بر این، بسته‌ الحاقی والهالا نیز در این پورت گنجانده خواهد شد.

5-822x512.jpgragnarok-3-822x512.jpgragnarok-4-610x380.jpgragnarok-6-822x512.jpg

این پیشرفت‌ها بدون شک بازیکنان زیادی را جذب خود خواهد کرد زیرا برخی از آن‌ها در نسخه پلی‌استیشن ۵ وجود ندارد و ظاهرا با بازی باکیفیت‌تری روبرو خواهیم بود. اما نیاز ضروری بازی به ساخت حساب پلی‌استیشن چیزی است که ممکن است سر و صدای برخی را دربیاورد. این ویژگی باعث می‌شود که بازی در برخی از کشورها در دسترس نباشد.

در هر صورت این بازی در ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) برای کامپیوتر منتشر می‌شود. بازی در کنار نسخه استاندارد، نسخه دیجیتال دلوکس نیز دارد که مواردی نظیر کتاب هنری، موسیقی و تعدادی آیتم‌های ظاهری جذابی را شامل می‌شود. همچنین اگر هر یک از نسخه‌ها را پیش‌ سفارش دهید، زره Risen Snow برای کریتوس و آترئوس دریافت خواهید کرد.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,372
پسندها
1,433
سابقه بازارچه
63

بازی Dynasty Warriors: Origins معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید​


Dynasty-Warriors-Origins.jpg
شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) از نسخه جدید مجموعه Dynasty Warriors با عنوان Dynasty Warriors: Origins رونمایی کرده است.

این بازی توسط یکی از استودیوهای زیرمجموعه کوئی تکمو به نام اومگا فورس (Omega Force) ساخته می‌شود و برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. اومگا فورس مسئول تمام قسمت‌های اصلی این سری بوده است. توموهیکو شو (Tomohiko Sho)، تهیه‌کننده‌ بازی و رئیس استودیوی سازنده گفته است:

برای تقریبا ۳۰ سال، مجموعه Dynasty Warriors نه تنها با ارائه حس واقع‌گرایی در میدان جنگ، بلکه با اکشن هیجان‌انگیزی ساخته شده است. ما به این ریشه‌ها برمی‌گردیم و اکشن را نه تنها به وفادارترین طرفداران سری، بلکه به همه طرفداران صنعت بازی در سراسر جهان ارائه کردهو هیجان‌انگیزترین جنگی را که تا به حال توانسته‌ایم ایجاد کنیم، فراهم می‌کنیم.
با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که بازی شبیه بسیاری از پیشینیان خود است و در آن شاهد درگیری جنگ سالاران در چین باستان خواهیم بود. البته برای اولین بار در سری Dynasty Warriors، خط داستانی از چشم یک پروتاگونیست بدون نام روایت می‌شود. اما با دیدن سابقه طولانی مجموعه در ارائه چندین شخصیت قابل بازی، به احتمال زیاد این نسخه نیز بازیکنان را به یک شخصیت محدود نمی‌کند.

Dynasty-Warriors-Origins-1-1024x576.jpg
از منظر گیم‌پلی، بازی بازیکنان را در مقابل ارتش های بزرگ قرار می‌دهد و همانطور که گفته شد فعلا چیز خاصی برای تمایز دادن آن با دیگر نسخه‌های سری ندارد. اما گفته شده که سازندگان از پلی‌استیشن ۵ نهایت استفاده را خواهند کرد تا میدان‌های نبرد عظیمی را خلق کنند. با تعداد زیاد و مقیاس ارتش‌های دشمن که به سمت شما هجوم می‌آورند، اگر می خواهید زنده بمانید باید سریع و با قدرت عمل کنید و همچنین با ارتش‌های متحد هماهنگ شوید و از جنبه‌های تاکتیکی گیم‌پلی لذت ببرید.

در نهایت تریلر با این وعده به پایان می‌رسد که Dynasty Warriors: Origins در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که Dynasty Warriors: Origins به پلتفرم‌های دیگر راه یابد اما عرضه آن روی رایانه‌های شخصی محتمل است.

Dynasty-Warriors-Origins_2024_05-30-24_001-822x512.jpgDynasty-Warriors-Origins_2024_05-30-24_003-768x432-1-610x380.jpgDynasty-Warriors-Origins_2024_05-30-24_004-768x432-1-610x380.jpgDynasty-Warriors-Origins_2024_05-30-24_005-768x432-1-610x380.jpg

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,372
پسندها
1,433
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ تریلر و جزئیات جدیدی از گیم‌پلی Monster Hunter Wilds منتشر شد​


monster-hunter-wilds.jpg
کمپانی کپ‌کام (Capcom) به تازگی تریلر و جزئیات جدیدی از گیم‌پلی Monster Hunter Wilds از هیولاها گرفته تا جهان بازی را منتشر کرده است.

در Monster Hunter Wilds، بازیکنان به یک تیم تحقیقاتی ویژه که در مورد سرزمین‌های ممنوعه تحقیق می‌کنند، می‌پیوندند. شخصیت اصلی بازی که به طور کامل برای اولین بار در سری مانستر هانتر دارای صداپیشگی است، همراه با همراهان خود، از جمله آلما (Alma)، سرپرست منصوب انجمن، جما، پالیکو و یک کودک مرموز، وارد ناشناخته‌ها می‌شود. Monster Hunter Wilds دارای مناطقی چند بعدی است که می‌توانند به روش‌های غیرمنتظره‌ای دگرگون شوند. اولین منطقه‌ای که رونمایی شده، دشت‌های بادگیر (Windward Plains) است؛ منطقه‌ای وسیع که صحرا‌های خشن، صخره‌های فراوان و علفزار‌های مملو از زندگی را شامل می‌شود.

این اکوسیستم‌ها پر از حیات وحش منحصر به فرد خود هستند که از بین آن‌ها می‌توان هیولا‌های کوچک‌تری مانند دالتیدون، وایورن گیاه‌خواری که به‌صورت فصلی مهاجرت می‌کند و سراتونو، که به نر‌ها برای محافظت از گله در برابر طوفان‌های خشمگین با شاخ‌های پشتی به خوبی توسعه یافته که به عنوان رعد و برق عمل می‌کنند، متکی هستند.. البته هیولا‌هایس بزرگی از جمله دوشاگوما نیز در دشت‌ها پرسه می‌زنند. در همین حال، دوزیست مهیب یعنی چاتاکابرا از محیط اطراف و بزاق چسبنده‌ی خود استفاده می‌کند تا با زره‌پوش کردن بدنش با مواد طبیعی مانند سنگ معدن، به دشمن قوی‌تری تبدیل شود. یکی از عناصری که در نسخه‌های قبلی دیده نشده، اثر تغییرات محیطی بر اکوسیستم هیولاها است و کاری می‌کند که رفتارهای متفاوتی را از خود نشان دهند.

monster-hunter-wilds-1-1024x576.jpg
برای کمک به شکارچیان برای مقابله با چالش‌های موجود در Monster Hunter Wilds، گیم‌پلی محبوب این سری با لیست متنوعی از ویژگی‌های جدید تکامل یافته است. اول از همه برای عبور از محیط‌های گسترده‌ی این دنیا، بازی نوع جدیدی از موجوداتی که می‌توان از آن‌ها سواری گرفت را با نام Seikret معرفی می‌کند. این موجودات زیرک می‌توانند سواران خود را به مقاصد راهنمایی کنند و به آن‌ها اجازه دهند تا در حال حرکت اقداماتی مانند تیز کردن سلاح‌ها، جمع‌آوری آیتم‌ها و غیره را انجام دهند.

در این میان تمام ۱۴ نوع اسلحه‌ی نمادین سری در Monster Hunter Wilds بازگشته‌ و برای نبردهای جدید این بازی تکامل یافته‌اند. علاوه‌بر این، بازی سیستم‌های کاملا جدیدی مانند حالت فوکوس را معرفی می‌کند که به شکارچیان کنترل دقیق‌تری بر هدف‌گیری، گارد گرفتن و حمله به نقاط ضعف هیولا‌ها می‌دهد. هوک اسلینگر جدید همچنین به شکارچیان توانایی‌های بیشتری ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها جمع‌آوری آیتم‌ها از فاصل است.

Monster-Hunter-Wilds_2024_05-30-24_003-1024x576.jpg
در نهایت گفتنی است بازیکنانی که فایل‌های ذخیره‌ی خود در Monster Hunter: World و بسته‌ی الحاقی آن را به بازی جدید سری پیوند دهند، می‌توانند آیتم‌های ویژه‌ای دریافت کنند که شامل آیتم‌هایی برای پالیکو می‌شود.

بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,372
پسندها
1,433
سابقه بازارچه
63

بازسازی Until Dawn پاییز امسال برای کامپیوتر و PS5 منتشر می‌شود؛ تریلر آن را ببینید​


Until-Dawn_01.jpg
طی مراسم استیت آو پلی اخیر پلی استیشن، سونی تریلر جدیدی از نسخه ریمستر بازی Until Dawn منتشر کرد. همچنین تایید شد که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این اثر در پاییز سال جاری میلادی برای کنسول پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مدتی قبل و به‌طور دقیق در ماه ژانویه بود که سونی از پورت شدن بازی ترسناک Until Dawn برای پی‌سی و PS5 خبر داد. همان‌طور که پیش‌تر هم تایید شده بود، استودیوی بریتانیایی بالیستیک مون (Ballistic Moon) مراحل ساخت و بهینه‌سازی این عنوان برای پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی را پیش می‌برد.

ریمستر آنتیل داون که توسط آنریل انجین ۵ توسعه داده شده شامل انیمیشن‌ها و جزئیات بهبود یافته در محیط‌ بازی می‌شود تا تجربه‌ی ترسناک سینمایی‌ای که این بازی ابتدا با PS4 خلق کرده بود را بهبود دهد.

Until-Dawn-1-1024x576-1.jpg
جالب است بدانید وقتی این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد از نظر پرفورمنس و اجرا بی‌عیب نبود. بدین شکل که بازی در برخی لحظات با نرخ فریم ۲۰ و گاها با نرخ فریم ۴۰ اجرا می‌شد. این مشکل از جایی نشات می‌گرفت که استودیوی سوپرمسیو (Supermassive) نرخ فریم بازی را به ۳۰ محدود نکرده بود.

گرچه استودیوی سوپرمسیو گیمز این روزها بیشتر با آثار ترسناک و به عنوان استودیویی که در بازی‌های ترسناک و ماجراجویی تخصص دارد شناخته می‌شود اما این Until Dawn بود که نام استودیو را بر سر زبان‌ها انداخت و با بدل شدن به یک موفقیت بزرگ کاری کرد آن‌ها آثاری همچون Dark Pictures Anthology را خلق کنند.

پس از عرضه آنیتل داون، سوپرمسیو ۲ اسپین آف از این عنوان به نام‌های Until Dawn: Rush of Blood و The Inpatient را به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برای پلی استیشن وی‌آر منتشر کرد. همچنین مدتی پیش بود که اعلام شد فیلم اقتباسی این اثر به کارگردانی دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) در دست ساخت است. سندبرگ آثاری همچون «خاموشی» (Lights Out)، «آنابل: آفرینش» (Annabelle: Creation)، و «شزم!» (Shazam!) را در کارنامه دارد.

ریمستر بازی آنتیل داون در بازه نامعلومی از پاییز سال ۲۰۲۴ برای کنسول پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

 
بالا