اخبار و اطلاعات بازیها

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ بازی The Sinking City 2 برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد​


The-Sinking-City-2.jpg
استودیوی Frogwares به تازگی دنباله‌ی «شهر غرق شده» (The Sinking City) را به عنوان داستانی غنی از ترس لاوکرفتی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است.

بازی The Sinking City ۲ یک بازی در سبک ترس و بقا است که در دهه‌ی ۱۹۲۰ در ایالات متحده اتفاق می‌افتد. جریانات بازی در شهر بدنام آرکام اتفاق می‌افتد که اکنون توسط یک سیل ماوراء طبیعی که پوسیدگی و هیولا‌های الدریچ را به خیابان‌ها آورده، گرفتار شده است. در این اثر بازیکنان باید با هیولاهای کابوس‌وار مبارزه کنند، در حالی که بالا آمدن آب چشم‌انداز شهر را تغییر می‌دهد. در واقع همانطور که پیشرفت می‌کنید، آب سیل افزایش می‌یابد و در هنگام بازگشت، شکل مکان‌ها تغییر می‌کند.

در واقع یک شهر پوسیده آماده‌ی کاوش است و شامل اسرار تاریک بسیاری است. در این شهر عمارت‌های پوسیده و بیمارستان‌های متروک زیادی وجود دارد. در این میان پازل‌های اختیاری نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد محیط اطراف خود را عمیق‌تر بررسی کنید تا اسرار و اطلاعات بیشتری را کشف کنید. این دنباله دارای داستانی جدید و مستقل و جدا از داستانی است که در بازی نخست سری روایت شد و حول محور اسطوره‌های لاوکرفتی، موجودات جهش یافته و خدایان غیرقابل درک می‌چرخد.

The-Sinking-City-2-1-1024x576.jpg
با این بازی، استودیوی Frogwares‌ امیدوار است که خود را به سمت اولین اثر ترسناک خود با گیم‌پلی‌ای که عمدتا حول محور مبارزه، اکتشاف و محیط و داستان لاوکرفتی می‌چرخد، معطوف کند. تیم سازنده همچنین در نهایت توانسته است به آنریل انجین ۵ روی آورد تا از جهش‌های فناوری‌ای که این موتور به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد، استفاده کند. سرگی اوگانسیان (Sergiy Oganesyan)، مدیر انتشارات Frogwares، می‌گوید:

نسخه‌ی اول The Sinking City هنوز یکی از موفق‌ترین بازی‌های ما است و این به احتمال زیاد به دلیل تمرکز بیشتر آن روی ژانر وحشت است. ما در گذشته چندین اثر ماجراجویی کارآگاهی تولید کرده‌ایم، بنابراین اکنون می‌خواهیم همه چیز را با هم ترکیب کنیم تا همچنان آنچه را که مردم در مورد آثار ما دوست دارند یعنی تجربیات غنی از داستان، در قالب یک اثر تحویل دهیم و تکامل پیدا کنیم. این به اندازه‌ای که هیجان‌انگیز است، ریسک‌هایی نیز دارد. ما یک استودیوی کاملا مستقل هستیم که در ۲۴ سال گذشته به خاطر بازی‌های کارآگاهی شناخته شده است. با این حال باید شروع به انجام حرکت‌های جسورانه کنیم. صنعت بازی در اطراف ما در حال تغییر است و ما می‌خواهیم آینده‌ی استودیو را تضمین کنیم.
علاوه‌بر داستان‌سرایی قوی، The Sinking City ۲ ویژگی بارز دیگر آثار Frogwares را نیز خواهد داشت که همان توانایی تبدیل شدن به کارآگاهی حیله‌گر است. با این حال، این بار این ویژگی کاملا اختیاری خواهد بود. در واقع بازیکنان می‌توانند تصمیم بگیرند که چه زمانی و کجا کارآگاه بازی در بیاورند تا اسرار جدید، افسانه‌ها، راه‌های پیشرفت و غیره را آشکار کنند.

The-Sinking-City-2-2-1024x576.jpg
دنیس چبوتاروف (Denys Chebotarov)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی Frogwares، نیز افزود:

ما می‌خواهیم که تحقیقات جنبه‌ای سودمند از بازی باشد و پاداش‌های ملموس و لحظات خاصی را مرتبط با آن ارائه دهیم ، اما فقط برای کسانی که آن را می‌خواهند. با صرف زمان برای جمع‌آوری سرنخ‌ها، خود را با دانش و آگاهی بیشتری نسبت به گزینه‌های خود در مقایسه با برخورد تصادفی با آن‌ها مسلح خواهید کرد. ما همچنین این کار را برای طرفداران فعلی خود انجام می‌دهیم که این ویژگی را از آثار ما دوست دارند، بنابراین آن‌ها احساس نمی‌کنند که انتظاراتشان کنار گذاشته شده‌اند. برای کسانی که علاقه‌ای به مکانیک‌های جنگی و ترس و بقا ندارند، ما همچنین ویژگی‌های در دسترس‌پذیری مختلفی برای کمک به آن‌ها خواهیم داشت.
از آنجایی که اوکراین هنوز در وضعیت جنگی است، Frogwares تصمیم گرفته است دوباره به پلتفرم کیک‌استارتر (Kickstarter) روی آورد تا یک شبکه‌ی مالی ایمنی برای استودیو ایجاد کند و همچنین به تضمین برخی ویژگی‌های اضافی برای بازی کمک کند. وائل امر (Wael Amr)، مدیرعامل استودیو در این باره گفت:

در این برهه، ما درس‌های خود را گرفته و با واقعیت سازگار شده‌ایم، اما جنگ ادامه‌دار لایه‌ی نامناسبی از عدم قطعیت را اضافه می‌کند و بودجه‌ی اضافی به ما کمک می‌کند تا با اختلالات احتمالی مقابله کنیم. علاوه‌بر این، مورد ذکر شده به تامین مالی محتواهای اضافی مختلفی که دوست داریم ایجاد کنیم، کمک می‌کند. بازی قبلی ما، Sherlock Holmes: The Awakened، به طور کامل در طول جنگ توسعه و منتشر شد. از طریق کیک‌استارتر و حامیان ما، ما یک شبکه‌ی مالی ایمن برای خود ایجاد کرده‌ایم که بیش از یک بار ما را نجات داده است. از قطع برق که زیرساخت‌های الکتریکی ما برای ماه‌ها هدف قرار گرفته بود تا نیاز اعضای تیم به جابجایی در کوتاه‌مدت، این شبکه‌ی مالی برای ما بسیار ارزشمند است. بنابراین ما باید همین کار را اکنون با The Sinking City ۲ انجام دهیم، زیرا این بازی بسیار بزرگتر و پیچیده‌تر است.
بازی The Sinking City 2 در سال ۲۰۲۵ میلادی برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

بازی استراتژی مدیریتی Frostpunk 2 تابستان امسال عرضه خواهد شد؛ تریلر جدید آن را ببینید​


fp2-screenshot-logo-04-1280-1696026398524-1.jpg
بازی فراست پانک (Frostpunk) را می‌توان یکی از خاص‌ترین عناوین استراتژی تولید شده در این مدت دانست. عنوانی که توانایی مدیریت شما را در شرایط بسیار دشوار مورد آزمایش قرار داده و با تمامی بازی‌های استراتژی که تا الان ساخته شده است تفاوت دارد. گیمرها نیز متوجه این تفاوت شدند و استقبال بسیار خوبی از این بازی کردند. حال با توجه به این استقبال، شرکت سازنده نیز تصمیم گرفت تا شماره ۲ این بازی را طراحی کرده و معرفی کند.

شرکت سازنده بازی فراست پانک به نام ۱۱bit Studios چندی پیش فراست پانک ۲ را معرفی کرد. حال این شرکت اعلام کرده که در تابستان بازی فراست پانک ۲ را عرضه کرده و طرفداران می‌توانند آن را دریافت کنند. بازی فراست پانک در تاریخ ۴ مرداد (۲۵ جولای) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه کنسولی این بازی هنوز اعلام نشده ولی فراست پانک ۲ از روز اول در سرویس گیم‌پس حضور خواهد داشت.

نسخه دیجیتال دلوکس این بازی دارای محتوای بیشتری از جمله یک قسمت داستانی به نام Warm Flesh است. همینطور اینکه کاربران می‌توانند با داشتن این نسخه یک حالت آزمایشی از این بازی را تجربه کرده و عنوان اصلی را ۷۲ ساعت زودتر در دسترس داشته باشند.

ss_1af2b95fdedd06252b3c3773438cc77d665de87e.1920x1080-1024x576.jpg
فراست پانک ۲ به دنیای آخرالزمانی خاص فراست پانک با دقت بیشتری می‌پردازد. این بازی همان چیزی که شماره ۱ داشته را بیشتر گسترش داده و تلاش می‌کند تا موقعیت‌های خاص بیشتری را روبرو کاربران قرار دهد. نکته اینجاست که شهر فراست پانک در حال گسترش بوده و شرایط دنیای بازی به شدت دشوار است. در نتیجه شما باید تلاش کنید تا به بهترین نحو در این بازی مدیریت کرده و شرایط را ثابت نگه دارید.

نکته جالب اینجاست که هرچه شما بیشتر در بازی پیش بروید، شرایط سخت‌تر می‌شود. به دلیل اینکه شهروندان دنیای فراست پانک به شما اعتماد نداشته و نمی‌دانند که شما چه چیزی را برای آن‌ها در نظر دارید. قطعاً شما در دنیای این بازی مخالفان بسیاری خواهید داشت که باید تلاش کنید با آن‌ها کنار آمده و شرایط را آرام کنید.

نکته جالب در مورد فراست پانک این است که اصلاً یک روند خطی ندارد. به این شکل که در اکثر بازی‌های استراتژی وقتی شما در شرایط توسعه قرار بگیرید، همواره در این حالت پیش خواهید رفت و کم پیش می‌آید که شرایط به طور ناگهانی تغییر کند. این در صورتی است که بازی فراست پانک به طور دائم شما را به چالش کشیده و نمی‌گذارد که شما با یک حالت ثابت روبرو باشید. حال اینطور که به نظر می‌رسد شماره ۲ این بازی به صورت دقیق‌تر به موضوعات اجتماعی پرداخته که آن را جذاب‌تر هم می‌کند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

سیستم مورد نیاز Alan Wake 2 پایین آمد! دیگر حداقل نیازی به کارت RTX نیست​


alan-wake-2-guide-to-the-best-weapons-and-words-of-power-upgrades-1920x1080-cbce77f3fff7-1.jpg
بازی الن ویک ۲ (Alan Wake 2) چندی پیش عرضه شد و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. مخصوصاً اینکه منتقدان از این بازی به شدت راضی بودند و اعلام کردند که بازی الن ویک ۲ یکی از بهترین عناوین داستانی عرضه شده در این چند سال اخیر است. بازی الن ویک ۲ در کنار داستان خیلی خوبی که داشت از لحاظ گرافیکی نیز کیفیت بسیار بالایی داشت که باعث شده بود یک بازی بسیار سنگین برای کامپیوتر باشد.

سنگین بودن بازی الن ویک ۲ باعث شد که افراد زیادی نتوانند آن را تجربه کنند. حال اینطور که به نظر می‌رسد شرکت سازنده تصمیم گرفته تا در آن تغییر ایجاد کرده و بازی را بهینه‌تر کند. در اصل شرکت سازنده حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه این بازی را روی کامپیوتر بسیار کمتر کرده تا افراد بیشتری بتوانند آن را تجربه کنند.

به روزرسانی بهبود عملکردی بازی الن ویک ۲ باعث می‌شود که کمترین کارت گرافیکی مورد نیاز برای این اجرای این بازی از کارت RTX 2060 به کارت GTX 1070 یا Radeon RX 5600 XT تغییر کند. در نتیجه دیگر شما نیازی به یک کارت گرافیکی با توانایی اجرای ری تریسینگ نخواهید داشت. نکته جالب اینجاست که عملکرد این بازی روی کارت‌های جدید نیز بهبود پیدا کرده و به طور کلی این بازی از لحاظ گرافیکی به شدت بهینه شده است.

maxresdefault-8-1024x576.jpg
نکته اینجاست که این بهینه سازی تنها روی کارت گرافیکی اعمال شده است. به این معنا که برای تجربه این بازی شما همچنان به پردازنده Core i5 سری ۷ اینتل نیاز خواهید داشت و حداقل ۱۶ گیگابایت رم نیز باید کنار آن داشته باشید. از طرفی حافظه مورد نیاز برای اجرای این بازی همچنان همان ۹۰ گیگابایت بوده و تغییر خاصی نکرده است.

زمانی که برای اولین بار سیستم مورد نیاز الن ویک ۲ معرفی شد، برای بسیاری از افراد شوکه کننده بود. به دلیل اینکه این بازی به شدت سنگین بوده و بسیاری از گیمرها توانایی اجرای آن را نداشتند. نکته جالب اینجا بود که حتی با به روزترین سخت افزار هم شما نمی‌توانستید این بازی را در بهترین حالت اجرا کنید و برای اجرای آن در حالت اولترا (Ultra) نیاز به بهترین کارت گرافیکی موجود داشتید که چیزی بیش از حد انتظار برای این‌گونه عناوین است.

در کل وقتی یک بازی با این کیفیت به راحتی روی کنسول‌های نسل نهمی اجرا می‌شود، منطقی است با کمی بهینه‌سازی می‌تواند تجربه خوبی را روی کامپیوتر هم به کاربران ارائه دهد. بحث اصلی اینجاست که اکثر شرکت‌ها بسیار کم روی بهینه‌سازی عناوین روی کامپیوتر وقت می‌گذارند و حال خوب است که رمدی به فکر این کار افتاده تا افراد بیشتری بتوانند این بازی دوست داشتنی را تجربه کنند.
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

آپدیت جدید فورتزا موتوراسپورت روند گرفتن خودروها را دگرگون می‌کند​


Forza.jpg
بازی فورتزا موتور اسپرت (Forza Motorsport) را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی و مسابقه دانست. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد که باعث شده به یک مجموعه بسیار قدرتمند روی پلتفرم ایکس‌باکس تبدیل شود. حال با عرضه آخرین فورتزا موتور اسپرت شرکت ترن ۱۰ (Turn 10) توانست این مجموعه را دوباره محبوب کند ولی بازی فورتزا موتور اسپرت جدید بدون مشکل نیست.

یکی از ایرادات بازی فورتزا موتور اسپرت سیستم دریافت ماشین آن است. حال طبق چیزی که اعلام شده شرکت سازنده قصد داشته تا آن را به طور کامل تغییر دهد و این کار را انجام داده است. طبق چیزی که اعلام شده کاربران می‌توانند با دانلود به روزرسانی جدید فورتزا این سیستم جدید را تجربه کرده و از آن لذت ببرند.

در کنار این بخش شرکت سازنده اعلام کرد که چند قسمت دیگر از بازی فورتزا موتور اسپرت را نیز بهتر خواهد کرد. چند روز پیش که یک به روزرسانی دیگر برای این بازی عرضه شد، در آن شرکت سازنده بیشتر روی هوش مصنوعی رانندگی کار کرد و حال نوبت به سیستم پیشرفت ماشین رسیده است. برای مثال یکی از این تغییرات توانایی اتصال قطعات مختلف به ماشین‌ها با سطوح مختلف است که باعث می‌شود شخصی‌سازی در این بازی گسترش بسیار زیادی داشته باشد.

با برداشتن محدودیت سطح برای اتصال قطعات مختلف، کاربران می‌توانند طراحی‌های بسیار جالبی روی ماشین‌های خود بکنند. از قرار دادن موتورهای مختلف در ماشین‌ها گرفته تا ارتقاءهای مختلف مثل ارتقاء سیستم تعلیق یا اگزوز همگی باعث می‌شوند که ماشین‌های این بازی تنوع بسیار زیادی داشته و کاربران توانایی شخصی‌سازی بسیار گسترده‌ای داشته باشند.

Forza-Motorsport-1024x576.jpg
در کنار این مورد کاربران می‌توانند امتیاز ماشین (Car Points) را نیز با ارز داخل بازی خریداری کنند. در نتیجه بدست آوردن این موارد تنها محدود به ارتقاء سطح و لول ماشین‌ها نبوده و حال کاربران می‌توانند به روش‌های مختلفی به ارتقاء ماشین‌های خود بپردازند. با داشتن ۴۵۰۰ ارز داخل بازی شما می‌توانید ۵۰۰ امتیاز ماشین داشته باشید که به نوبه خود خوب و جالب است.

شرکت ترن ۱۰ تصمیم گرفته تا در کنار این سیستم جدید دریافت و ارتقاء ماشین، یک رویداد جدید را نیز در این بازی معرفی کند. به این شکل که کاربران یک شروع کاملاً تازه در این بازی خواهند داشت و با رقابت‌های جدید مختلفی روبرو خواهند شد. همینطور اینکه چندین آهنگ جدید و یک مسیر تازه هم به بازی اضافه شده تا فورتزا موتور اسپرت بتواند به دوران اوج خود بازگردد.

نکته اصلی در مورد موتور اسپرت جدید این است که انتظارات از آن به شدت بالا بود. مشکل اینجاست که این بازی نتوانست در زمان عرضه این انتظارات را برآورده کند و با مشکلات بسیار زیادی روبرو شد. مخصوصاً اینکه شاخه دیگر مجموعه فورتزا یعنی هورایزن عملکرد بسیار خوبی در این چند ساله داشته و به یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ تاریخ تبدیل شده است. با این حال شرکت ترن ۱۰ در این مدت تمام تلاش خود را کرده تا این بازی را بهتر کند و تا حدی هم موفق عمل کرده است.
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

تریلر ۸ دقیقه‌ای Dragon’s Dogma 2 گیم‌پلی آن را کاملا معرفی می‌کند​


dragons-dogma-2-4.jpg
کپ‌کام (Capcom) اخیرا تریلری از بازی اکشن نقش‌آفرینی Dragon’s Dogma 2 منتشر کرده که به گیم‌پلی این بازی می‌پردازد.

این دنباله شما را در یک دنیای فانتزی عمیق و قابل کاوش و در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که قلبش توسط اژدها دزدیده شده است. درست مانند بازی اول که بیش از ۱۰ سال پیش منتشر شد، در این نسخه نیز شما می‌توانید شخصیت خود را از ظاهر و سبک مبارزه شخصی‌سازی کنید اما در ماجراجویی خود تنها نخواهید بود. پیاده‌ها (Pawn)، به عنوان یارانی مرموز از دنیایی دیگر به گروه شما می‌پیوندند و پیچ و تاب بی‌نظیری به تجربه‌ی تک نفره شما می‌بخشند.

این بازی کلاس‌های مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهد که به شما امکان می‌دهد در سبک‌های مختلف مبارزه تخصص پیدا کنید. ترکیب گروه یا پارتی نیز یکی دیگر از جنبه‌های کلیدی است. در واقع چه بخواهید با گروهی از مبارزان حمله کنید یا یک تیم متعادل بسازید، Dragon’s Dogma ۲ به شما این قدرت را می‌دهد که رویکرد خود را در ماجراجویی نیز شخصی‌سازی کنید.

Dragons-Dogma-2-PV_03-14-24-1024x576.jpg
تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده روی گیم‌پلی متمرکز بوده و توسط ایان مک‌شین (Ian McShane) روایت می‌شود. این بازیگر مشهور بریتانیایی که در فیلم‌هایی نظیر دزدان دریایی کاراییب و جان ویک نقش‌آفرینی کرده، در این ویدیو به سه بخش تقسیم شده است، درباره‌ی قهرمان بازی، طرح داستان، همراهان، دو ملت و هیولاهایی صحبت می‌کند که بازیکنان در طول سفر خود تعداد زیادی از آن‌ها را خواهند کشت.

بازی Dragon’s Dogma II در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. جالب است بدانید که اثر جهان باز تیم نینجا یعنی Rise of the Ronin نیز در ۳ فروردین عرضه خواهد شد و کارگردان دراگونز داگما ۲، هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) از این موضوع استقبال کرده و به طرفداران گفته که اشکال ندارد اگر هر دو را بخرید! در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ حالت عکاسی در بازی Hellblade II باز می‌گردد​


hellblade-2.jpg
استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) اخیرا با انتشار تصاویری تایید کرده که حالت عکاسی (Photo Mode) در Senua’s Saga: Hellblade ۲ بازخواهد گشت.

جدیدترین بازی نینجا تئوری از زمان معرفی خود در گیم اواردز ۲۰۱۹ راه پر فراز و نشیبی را طی کرده است و پس از گذشت ۵ سال سرانجام به تاریخ عرضه‌ی خود نزدیک می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب هل‌بلید ۲ که سنوآ را بار دیگر به سفری برای بقا در دنیای وایکینگ‌ها قرار می‌دهد، خارج از جلوه‌های بصری بهبود یافته، ظاهرا رویکرد بازی به مبارزه باشد. استودیوی سازنده رویکردی سینمایی‌تر به مبارزات در پیش گرفته است و به نظر می‌رسد که بازی به طور طبیعی از یک کات‌سین به گیم‌پلی و بالعکس منتقل شود. حال در کنار جلوه‌های بصری و مبارزه، نینجا تئوری خبر از بازگشت یکی از ویژگی‌های مورد علاقه‌ی طرفداران داده است.

در بازی اول سری، حالت عکاسی یک ویژگی محبوب برای بسیاری از طرفداران بود که شامل فیلتر‌ها، تنظیمات و ابزار‌های مختلف می‌شد. بازیکنان به لطف این ابزار، بدون شک فرصت‌های زیادی برای ثبت عکس‌های نفس گیر و منحصر به فرد داشتند و این قابلیت در نسخه‌ی دوم نیز ظاهرا قرار است بسیارکارآمد باشد. در ادامه می‌توانید اسکرین‌شات‌هایی از بازی که با حالت ذکر شده ثبت شده‌اند را مشاهده کنید.

senua_iv-1024x576.jpeg
در حالی که بازیکنان ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی به شدت منتظر انتشار بازی ۸ ساعته در ماه مه هستند، طرفداران پلی‌استیشن نیز می‌توانند امیدوار به تجربه‌ی این اثر اکشن در آینده باشند زیرا کمپانی مایکروسافت به عنوان ناشر بازی اخیرا تایید کرده است که برخی از آثار انحصاری این شرکت را برای دیگر پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد داد و در این میان به طور خاص شایعاتی مبنی بر اینکه Senua’s Saga: Hellblade ۲ ممکن است در مقطعی روی پلی‌استیشن ۵ عرضه شود، منتشر شده است. هرچند بعید است که این اتفاق به این زودی‌ها رخ دهد.

بازی هل‌بلید ۲ در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۲۴ (۱ خرداد ۱۴۰۳) برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


senua_ii-822x512.jpegsenua_iii-822x512.jpeg
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ بازی Fatal Fury: City of the Wolves در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد​


Fatal-Fury-City-of-the-Wolves_2024_03-17-24_001-1024x576-1.jpg
شرکت SNK اخیراً تریلر جدیدی از بازی Fatal Fury: City of the Wolves منتشر کرده است که نگاهی اولیه به این بازی مبارزه‌ای می‌اندازد و همچنین در کنار آن سال عرضه‌ی آن را هم اعلام کرده است.

حدود ۲۶ سال پس از انتشار آخرین بازی Fatal Fury، شرکت SNK با معرفی کامل بازی Fatal Fury: City of the Wolves بازگشت این بازی مبارزه‌ای را به‌صورت رسمی اعلام کرد. طبق گفته‌ی این شرکت، بازی Fatal Fury: City of the Wolves برای عرضه در سال ۲۰۲۵ میلادی در نظر گرفته شده است. با این حال، اطلاعاتی درباره‌ی پلتفرم‌های این بازی هنوز گفته نشده است. این بازی قرار است از صداپیشگی انگلیسی هم پشتیبانی کند. شرکت SNK اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ سرنخ‌هایی از توسعه و عرضه‌ی یک بازی جدید Fatal Fury‌ ارائه داده بود اما جزئیات بیشتری به غیر از چند آرت‌ورک ارائه نکرد.

این بازی جدید که سال گذشته در مسابقات بازی مبارزه‌ای Evo معرفی شد، اولین بازی جدید Fatal Fury از سال ۱۹۹۹ و عرضه‌ی بازی Garou: Mark of the Wolves (معروف به Fatal Fury: Mark of the Wolves در کنسول دریم‌کست) خواهد بود.

Fatal-Fury-City-of-the-Wolves_2024_03-17-24_006-1024x576-1.jpg
چند روز پیش، SNK برای اولین‌بار دو ویدئو جدید را در رویداد قهرمانی جهانی SNK خود در لس آنجلس، کالیفرنیا به نمایش گذاشت. ویدئو اول یک تریلر معرفی نسبتاً کوتاه است که می‌توان آن را دنباله‌ی تیزر سال گذشته دانست و دومی پنج شخصیت حاضر در بازی Fatal Fury: City of the Wolves را نشان می دهد.

این بازی مبارزه‌ای جدید در رویداد EVO Japan 2024 به‌صورت قابل‌بازی در اختیار بازدیدکنندگان خواهد بود. این رویداد از ۲۷ آوریل در توکیو برگزار خواهد شد.

جدیدترین بازی Fatal Fury از نظر ظاهری شبیه به بازی مبارزه‌ای The King of Fighters XV از شرکت SNK است، اگرچه به نظر می‌رسد شخصیت‌ها در این بازی بیشتر جلوه‌هایی مانند کمیک بوک‌ها با خطوط سیاه ضخیم‌تری دارند.

اگرچه از سال ۱۹۹۹ بازی Fatal Fury جدیدی وجود نداشته است اما بسیاری از شخصیت‌های این مجموعه از جمله تری بوگارد (Terry Bogard)، جو هیگاشی (Joe Higashi) و مای شیرانوی (Mai Shiranui) در دیگر بازی‌های مبارزه‌ای ظاهر شده‌اند، به ویژه در سری بازی مبارزه‌ای کینگ آو فایترز.

آخرین حضور قهرمان اصلی سری Fatal Fury‌ یعنی تری بوگارد در سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاد که تری بوگارد به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل‌بازی یکی از بسته‌های الحاقی بازی سوپر اسمش برادرز آلتیمیت (Super Smash Bros Ultimate) به این بازی اضافه شده بود. شما می‌توانید تریلر این بازی را در پایین مشاهده کنید.


 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

بازی جدید آسفالت این سری را برای اولین بار به پلی‌استیشن می‌آورد؛ تریلر Asphalt Unite را ببینید​


Asphalt-Legends-Unite.jpg
شرکت گیم‌لافت (Gameloft) اخیرا با انتشار تریلری از بازی Asphalt Legends Unite برای کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و موبایل رونمایی کرده است.

این بازی در واقع بسته‌ای الحاقی برای بازی رایگان آسفالت ۹: لجندز است. آسفالت ۹ در حال حاضر برای اندروید، iOS، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. با این حال بسته‌ی الحاقی آن ظاهرا قرار است که این سری را برای اولین بار به کنسول‌های پلی‌استیشن نیز بیاورد. عرضه‌ی آسفالت لجندز یونایت در کنار یک تجربه‌ی کراس پلی، با یک موتور گرافیکی ارتقا یافته و جلوه‌های مدرن شده که برای کنسول طراحی شده است، قرار است تجربه‌ای جذاب را در سبک ماشین‌سواری آرکید ارائه دهد. گیم‌لافت بیان کرده که ویژگی‌های اجتماعی و گزینه‌های شخصی‌سازی در حال حاضر در دست کار هستند.

در این بازی می‌توانید با ۷ حریف را از هر گوشه‌ی جهان در سراسر پلتفرم‌ها در مسابقات متقابل هیجان‌انگیز رقابت کنید. شما همچنین می‌توان با دوستان خود (حداکثر ۴ نفر) در مسابقات به صورت اسپلیت اسکرین شرکت کنید. بازیکنان می‌توانید از بین ۲۵۰ ماشین مختلف از شرکت‌هایی نظیر پورشه، لامبورگینی، فراری را انتخاب کرده و در مراحل متنوع با نرخ فریم ۱۲۰ مسابقه دهند.

Asphalt-Legends-Unite-1-1024x576.jpg
در این میان ایگناسیو مارین (Ignacio Marin)، مدیر تولید بازی، اظهار داشت:

ما متعهد به گسترش بازی برای ارائه‌ی تجربه‌ی نهایی آسفالت هستیم. امروز، ما اولین قدم را به سمت یک دوره‌ی جدید برای سری آسفالت برمی‌داریم و به زودی از طریق انتشار نقشه‌ی راه، نگاهی اجمالی به آینده‌ی آن به بازیکنان ارائه خواهیم داد. حذف شماره در عنوان بازی خبر از این می‌دهد که این یک بازی واقعی آسفالت است که همه‌ی بازیکنان ما را در حال حاضر و در آینده متحد می‌کند.
در راستای دیگر اخبار مرتبط با شرکت سازنده، ظاهرا گیم‌لافت دوران پرکاری را پشت سر می‌گذارد. این شرکت در کنار نسخه‌ی جدید آسفالت، روی Disney Dreamlight Valley کار کرده و همچنین در حال کار روی شبیه‌ساز زندگی نقش‌آفرینی با محوریت سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان است.

بازی Asphalt Legends Unite در ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر) سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ از گیم‌پلی ادی گوردو برای تکن ۸ رونمایی شد​


Tekken-8-Eddy.jpg
کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) تایید کرده است که اولین شخصیت اضافی تکن ۸ پس از عرضه، ادی گوردو (Eddy Gordo)، در اوایل‌ آوریل به فهرست شخصیت‌های این بازی اضافه خواهد شد.

ادی که برای اولین بار در تکن ۳ شروع به کار کرد، یکی از پایه‌های اصلی این سری مبارزه‌‌ای محبوب بوده است و تا به امروز در تمامی بازی‌های اصلی سری تکن حضور داشته است. ادی استاد هنر‌های رزمی کاپویرا (Capoeira) است و این سبک مبارزه را برای تکن ۸ نیز حفظ کرده است. در حالی که مدت کوتاهی قبل از عرضه‌ی بازی تایید شده بود که ادی یکی از شخصیت‌های پس از عرضه‌ی بازی است، باندای نامکو اکنون تاریخ دقیق زمانی را که بازیکنان می‌توانند او را بازی کنند، ارائه کرده است.

این شخصیت در ۴ آوریل (۱۶ فروردین) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. دارندگان Playable Character Year 1 سه روز زودتر از بقیه به این شخصیت دسترسی خواهند داشت. Playable Character Year 1 برای بازیکنانی که نسخه‌ی آلتیمیت و دلوکس را خریداری کرده‌اند، وجود دارد. تریلر ادی گوردو به طرفداران دیدی نسبت به سبک مبارزات کلاسیک کاپویرای او نسبت به آثار قبلی می‌دهد. ادی شخصیتی با گیم‌پلی پیچیده است که بر ضربات سریع و موضع‌گیری‌های مختلف تکیه دارد. ریج آرت ادی او را وادار می‌کند که باد را احضار کند و حریفش را در طوفان به دام بیندازد.

tekken-8-eddy-gordo-1024x576.jpg
با اضافه شدن ادی به فهرست شخصیت‌ها، سه مبارز باقی مانده است که در اولین سال پس از عرضه برای بازی منتشر خواهند شد. شایعات منتشر شده در اوایل سال جاری میلادی حاکی از آن بود که دو شخصیت دیگر از تکن ۷ با نام‌های فاکومرام و لیدیا خواهد بود. کریگ مردوک نیز ممکن است در سال اول عرضه شود. در نهایت گفتنی است که در کنار ادی، به‌روزرسانی ۱.۰۳.۰۱ نیز برای بازی منتشر خواهد شد. این آپدیت آیتم‌های جدیدی را به فروشگاه درون بازی اضافه کرده و به رفع برخی باگ‌ها و مشکلات، بهبود تعادل و غیره می‌پردازد.

بازی تکن ۸ هم اکنون برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ از بازی جدید خالق Dragon Age برای کنسول‌ها و کامپیوتر رونمایی شد​


Eternal-Strands.jpg
استودیوی Yellow Brick Games به تازگی از بازی اکشن ماجراجویی Eternal Strands برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است.

گفتنی است که Yellow Brick Games، یک استودیوی مستقل است که توسط مایک لایدلاو (Mike Laidlaw) به عنوان یکی از خاقان Dragon Age و پیشکسوتان یوبی‌سافت (Ubisoft) در نوامبر ۲۰۲۰ تاسیس شد و اولین بازی آن ظاهرا قرار است به صورت سوم شخص و تک نفره با آنریل انجین ۵ تولید شود و از آثاری نظیر افسانه‌ی زلدا، مانستر هانتر و Shadow of the Colossus الهام بگیرد. در این بازی شما در نقش برین (Brynn)، یک نساج جوان اما نترس که مصمم است خانه‌ی فرهنگی مردمش را بازیابی کند.

مسلح به توانایی‌های قدرتمند و طیف متنوعی از سلاح‌های جادویی، شما با دشمنانی روبرو می‌شوید که از ساختار‌های انسان نما گرفته تا جانوران سر به فلک کشیده را شامل می‌شوند. در این بازی همچنین باید از محیط و دما به نفع خود در نبرد‌ها استفاده کنید و به عنوان مثال باید از نفس آتشین اژد‌ها در برابر مینیون‌های پوشیده از یخ بهره ببرید. از طرفی باید جهان را کاوش کنید تا از اسرار گمشده‌ی آن پرده بردارید. برین ممکن است از توانایی‌های خود برای ایجاد مسیر‌های جدید و بالا رفتن از هر سطحی برای کاوش استفاده کند.

Eternal-Strands-1-1024x576.jpg
در تریلر رونمایی بازی، به راحتی می‌توان مشاهده کرد که مبارزات بازی با وجود دشمنان عظیمی که برین می‌تواند از آن‌ها بالا برود، نه تنها تا حد زیادی از سری مانستر هانتر و سایه‌ی کلوسوس الهام گرفته شده است، بلکه با وجود قدرت‌های جادویی و توانایی دستکاری فیزیک شباهت زیادی به The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom دارد.

در حالی که Eternal Strands ترکیبی عالی از اکشن سریع با گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک را ارائه می‌دهد، طرفداران قدیمی بایوور (BioWare) ممکن است متوجه شوند که از کلمه‌ی نقش‌آفرینی برای توصیف بازی استفاده نشده است. با این حال باید دید که تاثیر Dragon Age در بازی چگونه خواهد بود.

بازی Eternal Strands در تاریخی نامعلوم برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

راک‌استار رد دد لغو شده‌ی کپ‌کام را چگونه به یک بازی کلاسیک تبدیل کرد؟​


red-dead-revolver.jpg
در حالی که «رد دد ریدمپشن» (Red Dead Redemption) و دنباله‌ی آن از مشهورترین و تحسین شده‌ترین آثار راک‌استار گیمز (Rockstar Games) هستند، بسیاری از طرفداران این سری با اثری که در سال ۲۰۰۴ همه چیز را شروع کرد، آشنایی ندارند. رد دد ریوالور (Red Dead Revolver)، اولین قسمت رسمی از سری رد دد، قربانی یک روند توسعه‌ی غیرمعمول شد. علی‌رغم نقش راک‌استار در توسعه و انتشار محصول نهایی، این بازی زندگی خود را زیر نظر توسعه‌‌دهنده‌ی مشهور ژاپنی، کپ‌کام (Capcom) آغاز کرد.

رد دد ریوالور زمانی که در سال ۲۰۰۲ معرفی شد، یک بازی‌ امیدوارکننده به نظر می‌رسید. تریلر‌های اولیه‌ای که به مطبوعات بازی نشان داده شد، این بازی را یک اثر تیراندازی آرکید بسیار جذاب نشان می‌داد که به نظر می‌رسید در کنار بسیاری دیگر از بازی‌های کلاسیک کپ‌کام قرار می‌گیرد. به همین دلیل وقتی کپ‌کام به طور ناگهانی بازی را در آگوست ۲۰۰۳ کنسل کرد، خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد، اما راک‌استار گیمز چهار ماه بعد احیای این پروژه را اعلام کرد. تاریخ پر فراز و نشیب توسعه‌ی رد دد ریوالور پر از اتفاقات غیرعادی مشابه است و توضیح می‌دهد که چرا این بازی شبیه هیچ چیز دیگری در تاریخ راک‌استار نیست.

red-dead-revolver-1.jpg
توسعه رد دد ریوالور در سال ۲۰۰۰ با همکاری کپ‌کام و استودیوی انجل (Angel Studios) آغاز شد که قبلا روی پورت رزیدنت اویل ۲ برای نینتندو ۶۴ نیز با هم کار کرده بودند. یوشیکی اوکاموتو (Yoshiki Okamoto)، مدیر عامل کپ‌کام در آن زمان، در ابتدا بازی را به عنوان یک اثر سوم شخص تیراندازی با مضمون SWAT ارائه کرد، با این حال این دو استودیو بعدها به توسعه‌ی یک بازی در غرب وحشی رضایت دادند. تقریبا هیچ بازی تا آن زمان به صورت جدی به ژانر وسترن نپرداخته بود، بنابراین به نظر می‌رسید این تغییر وسیله‌ای آسان برای اطمینان از متمایز شدن رد دد ریوالور از دیگر بازی‌های تیراندازی سوم شخص آن دوره باشد. متاسفانه، این تصمیم به طور مستقیم به توسعه‌ی پر از مشکل بازی منجر می‌شود.

اگرچه کپ‌کام و انجل استودیوز هر دو مشتاق کار روی اثری با مضمون وسترن بودند، آن‌ها‌ ایده‌های کاملا متفاوتی در مورد نحوه‌ی به تصویر کشیدن آن داشتند. انجل می‌خواست که بازی بازگشتی به فیلم‌های کلاسیک وسترن اسپاگتی باشد، با این‌ امید که بتواند هم اکشن و هم لحن گاها جذابی را که ژانر را تعریف می‌کرد، به تصویر بکشد. در مقابل، کپ‌کام قصد داشت این بازی را یک بازی عجیب و غریب الهام گرفته از آثار آرکید باشد که شامل عناصر خارق‌العاده‌ای مانند شخصیت‌ها و هیولا‌های ماوراء طبیعی است. استودیو‌ها مرتبا بر سر دیدگاه‌های متضاد خود در مورد بازی با هم درگیر می‌شدند و همراه با تفاوت زبان توسعه‌دهندگان، توسعه‌ی بازی با مشکلات زیادی مواجه شد.

تا سال ۲۰۰۲، هم کپ‌کام و هم انجل استودیوز شک داشتند که ساخت رد دد ریوالور روزی تکمیل شود. تقریبا در همان زمان، کمپانی Take-Two Interactive استودیوی انجل را تصاحب کرد و در نتیجه این توسعه‌دهنده به راک‌استار سن دیگو (Rockstar San Diego) تغییر نام داد و راک‌استار گیمز، مالکیت پروژه‌های استودیو، از جمله کار آن روی رد دد ریوالور را بدست آورد. بنیانگذاران راک‌استار شدیدا می‌خواستند روی یک بازی اکشن با تم وسترن کار کنند و کپ‌کام موافقت کرد که به آن‌ها اجازه دهد توسعه‌ی رد دد ریوالور را بر عهده بگیرند. البته کپ‌کام همچنان ناشر بازی ژاپنی بود. به این ترتیب، لغو و احیای رد دد ریوالور در سال ۲۰۰۳ تنها به عنوان یک اعلامیه‌ی غیرمتعارف از رفتن بازی زیر نظر یک ناشر جدید عمل کرد.

red-dead-revolver-red-harlow.jpg
با کنار گذاشتن کپ‌کام، راک‌استار کنترل بیشتری بر بازی بدست آورد و این به سازندگان اجازه داد تا بازی را به نوعی توسعه دهند تا ادای احترامی مناسب به سینمای کلاسیک وسترن داشته باشد. این به معنای کاهش عناصر فراطبیعی‌ای بود که توسط کپ‌کام اضافه شده بود و همچنین اضافه شدن صحنه‌های داستانی جدید و موسیقی‌ای که مستقیما از فیلم‌های قدیمی وسترن اسپاگتی گرفته شده بود، می‌شد. راک‌استار پس از خروج کپ‌کام تنها ۹ ماه فرصت داشت تا این تغییرات را انجام دهد و بازی را تکمیل کند، اما نتیجه‌ی کار آن یک اثر اکشن سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز بود. با این حال، رد دد ریوالور از توسعه‌ی پر دردسر خود در‌ امان نماند. علی‌رغم تلاش‌های استودیوی سن دیگو برای اجرای ایده‌های اصلی خود در بازی در یک ضرب‌الاجل محدود، عناصر متضاد پشت ساخت آن، اثر قابل‌ توجهی در نسخه‌ی نهایی بر جای گذاشتند.

رد دد ریوالور ماجرای رد هارلو (Red Harlow)، یک شکارچی جایزه بگیر است که شباهت زیادی به کلینت‌ ایستوود (Clint Eastwood)، بازیگر مشهور آمریکایی، دارد. او سال‌ها پس از کشته شدن والدینش توسط گروهی از مزدوران، برای انتقام گرفتن از مردانی که مسئول مرگ آن‌ها هستند، تلاش می‌کند. در طول راه، او وظایف مختلفی را می‌پذیرد که باعث می‌شود تعداد زیادی از قانون شکنان عجیب و غریب را شکار کند. برخلاف داستان‌های ظریف و هیجان‌انگیز جان مارستون و آرتور مورگان از رد دد ریدمپشن، سفر رد یک ماجراجویی سریع است که عمدتا برای بردن بازیکنان از یک مرحله‌ی اکشن بهمرحله‌ی بعدی عمل می‌کند. رد دد ریوالور لحن فوق‌العاده‌ی خود را با کات‌سین‌هایی با افکت Grain و شخصیت‌های خاص که به الهامات سینمایی بازی بازمی‌گردند، ارائه می‌دهد.

چیزی که به سبک متمایز رد دد ریوالور اضافه می‌کند، ریتم بازی هیجان‌انگیز و سریع آن است. این بازی از نظر فنی مانند دنباله‌های آن، یک اثر تیراندازی با محوریت کاو یا همان کاور شوتر است، اما تاکید بیشتری بر حرکت مداوم و جاخالی دادن دارد که به نوبه‌ی خود بیشتر مبارزات را چالش‌برانگیز می‌کند. هر مرحله همچنین به بازیکنان بر اساس دقت، سرعت و آسیب دریافتی پاداش می‌دهد. برخی از این بازشدنی‌ها شخصیت‌های اضافی در حالت چند نفره‌ی بازی هستند. از طرفی در طول کمپین تک‌ نفره، بازیکنان گاهی کنترل شخصیت‌های دیگری را که هر کدام از توانایی‌های رزمی منحصر به‌ فردی برخوردارند، در دست می‌گیرند، مانند قابلیت Dead Eye رد که جزء اصلی بازی‌های بعدی شد.

red-dead-revolver-2-1024x576.jpg
بین ماموریت‌های خاص، رد می‌تواند در اطراف بریمستون، شهر کوچکی متشکل از مغازه‌های متعددی که آیتم‌های مختلف و اسلحه می‌فروشند، پرسه بزند. بریمستون به اندازه‌ی جهان‌های باز رد دد ریدمپشن بزرگ یا تعاملی نیست، اما همچنان می‌تواند مانند یک مکان واقعی با شخصیت‌های فراوان احساس شود. بازیکنان می‌توانند با افراد مختلف شهر صحبت کنند و با پیشرفت بازی به فروشگاه‌های جدید دسترسی داشته باشند. در واقع علی‌رغم محدودیت‌هایش، منطقه‌ی کوچک رد دد ریوالور به عنوان پایه‌ای عالی برای جهان‌های بزرگتر این سری عمل کرد.

در این میان متاسفانه گیم‌پلی و داستان رد دد ریوالور هر دو با جهت‌گیری غیرمتمرکز آن متوقف شده‌اند. گفتنی است که بازی سعی می‌کند از طریق لحن خاص خود داستانی جدی ارائه دهد، اما اغلب این تعادل ظریف را با‌ ایده‌هایی که برای دنیای آن بسیار عجیب به نظر می‌رسند، کاهش می‌دهد. مبارزه با گروه‌های دلقک‌ها با صدای بلند و یک دانشمند دیوانه از راه دور تنها نمونه‌هایی از لحظاتی هستند که در برابر داستان انتقام‌جویانه‌ی بازی قارار می‌گیرند. این‌ ایده‌ها احتمالا باقی‌مانده‌ای از کار کپ‌کام روی بازی هستند، اما متاسفانه راک‌استار نتوانست این عناصر را به خوبی با لحن جدی بازی ادغام کند. در عوض، تغییر لحن رد دد ریوالور منجر به داستانی می‌شود که برای جدی بودن بیش از حد احمقانه به نظر می‌رسد و برای کمدی بودن بیش از حد جدی است.

رد دد ریوالور همچنین فاقد طراحی سایر آثار راک‌استار است. برخی از مراحل چالش‌های گیم‌پلی خلاقانه و خطرات محیطی را معرفی می‌کنند، اما بیشتر مراحل فقط مکان‌های نبرد کوچک و مسیر‌هایی خطی هستند که معمولا بعد از مدتی شما را خسته خواهند کرد. مبارزات با باس‌ها نیز به همین صورت است و بهترین‌های آن با تشویق بازیکنان به حرکت کردن و در عین حال شلیک دقیق، مطابق با نقاط قوت بازی عمل می‌کنند. با این حال بیشتر این نبرد‌ها چیزی بیش از تیراندازی‌هایی تکراری نیستند که به سرعت خسته‌کننده می‌شوند. البته هیچ‌کدام از این نقص‌ها مانع از این نمی‌شود که رد دد ریوالور یک بازی لذت‌بخش باشد، اما راه‌هایی را که راک‌استار مجبور به سازگاری با چشم‌انداز اصلی و توسعه‌ی سریع برای رسیدن به ضرب‌الاجل‌ها کرده بود، برجسته می‌کند. خوشبختانه رویای این استودیو برای کاوش در غرب وحشی به صورت دیجیتال به همین جا ختم نشد.

rdr2.jpg
رد دد ریدمپشن همه‌ی چیز‌هایی را که راک‌استار امیدوار بود با رد دد ریوالور انجام دهد را بیشتر در بر می‌گرفت. بدون محدودیت‌های فنی و خلاقانه‌ی بازی اول، این شرکت یک اثر تیراندازی سوم شخص رضایت‌بخش، یک جهان باز همه‌جانبه و یک داستان گیرا ارائه کرد که هم ادای احترامی کامل به ژانر وسترن و هم یک شاهکار در نوع خود محسوب می‌شود. علاوه‌بر این، رد دد ریدمپشن به درستی لحن تاریک، کیفیت سینمایی و سطح بالای راک‌استار را به تصویر کشید به طوری که نسخه‌ی قبلی هرگز نتوانست به آن دست یابد.

با وجود انحراف گسترده‌ی رد دد ریدمپشن از مسیری که بازی قبلی ایجاد کرده بود، این سری میراث رد دد ریوالور را به طرق مختلف زنده نگه داشته است. مکانیک‌های گیم‌پلی معرفی شده در ریوالور مانند هدف‌گیری با صحنه آهسته یا همان Dead Eye و دوئل‌ها به ویژگی‌های نمادین نسخه‌های بعدی تبدیل شدند. علاوه‌بر این، شخصیت‌های ریوالور دربخش چند نفره‌ی رد دد ریدمپشن قابل بازی بودند و NPC‌ها در رد دد ریدپشن ۲ گاهی اوقات شایعاتی در مورد افسانه‌یرد هارلو ذکر می‌کنند. جالب است بدانید که عناصر عجیب و غریب ریوالور نیز به لطف راز‌های ماوراء طبیعی رد دد ریدمپشن ۲ و بسته‌ی الحاقی Undead Nightmare در رد دد ریدمپشن به بخشی از هویت این سری تبدیل شده‌اند.

رد دد ریوالور حتی با وجود ایرادات فراوان، باز هم اثری سرگرم‌کننده و به یاد ماندنی را از ژانر وسترن ارائه کرد. خوب یا بد، لحن غیرقابل پیش‌بینی و گیم‌پلی چالش‌برانگیز آن به این اثر کمک کرد تا به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازی‌های راک‌استار شناخته شود. این همچنین به بازی کمک کرده است که علی‌رغم رفتن زیر سایه‌ی دنباله‌هایش، جامعه‌‌ای هرچند کوچک از طرفداران و جذابیت منحصر به فرد خود را در طول سال‌ها حفظ کند. در نهایت اگرچه این بازی چیزی نیست که اکثر بازیکنان جدید از این سری انتظار دارند، اما رد دد ریوالور یک اثر مهم در تاریخ بازی‌های ویدیویی و سزاوار توجه‌ی بیشتر است.
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

گیرز ۶ احتمالا رونمایی بزرگ ایکس‌باکس در تابستان امسال خواهد بود​


gears_5.jpg
اگر شما از طرفداران کنسول ایکس‌باکس باشید، قطعا با بازی گیرز آو وار (Gears of War) آشنایی دارید. عنوانی که چندین سال است به صورت انحصاری برای کنسول‌های مایکروسافت عرضه شده و توانسته‌اند موفقیت بسیار خوبی کسب کنند. تا الان ما شاهد ۵ بازی از مجموعه گیرز آو وار بودیم و حال نوبت به شماره ۶ رسیده است.

برای چندین سال است که از مجموعه گیرز آو وار خبری نیست و این مجموعه در نسل نهم چیزی عرضه نکرده است. آخرین بازی عرضه شده از مجموعه گیرز آو وار به نام گیرز ۵ در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و نتوانست مانند بازی‌های قبلی این مجموعه موفقیت کسب کند. دلیل اصلی آن هم تکراری بودن گیم‌پلی نسبت به شماره ۴ بود که برای بسیاری از کاربران ناامید کننده بود.

حال طبق چیزی که اعلام شده، شماره بعدی مجموعه گیرز آو وار در تابستان امسال معرفی خواهد شد. این بازی قرار است در رویداد ایکس‌باکس در ماه ژوئن معرفی شده و اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. همینطور اینکه امکان دارد که شرکت سازنده تاریخ عرضه این بازی را نیز اعلام کند ولی با توجه به چند سال اخیر در ماه ژوئن این بازی فقط معرفی خواهد شد.

gears-5-review-2_feature-3-1024x576.jpg
هنوز نه رویداد ایکس‌باکس و نه بازی گیرز ۶ به طور رسمی تأیید نشده‌اند. با این حال منابع رسمی اعلام کردند که مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای رویداد بزرگ خود است و قرار در اواسط تابستان یک رویداد بسیار بزرگ را برای بازی‌های خود داشته باشد. یکی از اتفاقات بسیار مهم این رویداد نیز می‌تواند همین معرفی بازی گیرز ۶ باشد.

در کنار بازی گیرز ۶ در این رویداد ما شاهد بازی شبیه‌ساز پرواز ۲۰۲۴، ایندیانا جونز و حلقه بزرگ (Great Circle) خواهیم بود. همینطور اینکه در این رویداد بازی جدید مجموعه کال آو دیوتی نیز معرفی خواهد شد که توسط شرکت اکتیویژن ساخته می‌شود. همانطور که می‌دانید شرکت اکتیویژن دیگر جزئی از استودیوهای مایکروسافت است و به همین دلیل ما شاهد حضور این بازی در رویداد مایکروسافت خواهیم بود.

اگر اطلاعات منتشر شده از این رویداد صحیح باشد، ما با یک رویداد بسیار گسترده و پرمحتوا روبرو هستیم. در این رویداد چندین بازی مختلف وجود خواهد داشت و طرفداران ایکس‌باکس قطعاً از آن لذت خواهند برد. مخصوصاً اینکه بازی گیرز ۶ می‌تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و اعتبار ایکس‌باکس را دوباره بالا ببرد. همینطور اینکه طرفداران این بازی برای مدت زیادی است که بی خبر هستند و در نتیجه یک اتفاق خوب برای کاربران قدیمی ایکس‌باکس خواهد افتاد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

هل‌بلید ۲ بالاخره قدرت آنریل انجین ۵ را نشان خواهد داد​


Hellblade-2.jpg
این نسل از کنسول‌ها از نظر آثاری که قدرت واقعی سخت‌افزارهای نسل نهمی را نشان دهند، چندان عالی عمل نکرده است. با اینکه می‌توان در مورد بارگیری فوق سریع Ratchet & Clank: Rift Apart یا فیزیک سیب‌زمینی استارفیلد بحث‌هایی کرد، اما موارد نسبتا کمی وجود داشته است که قدرت نسل نهم را به رخ کشیده است.

دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. یکی از دلایل این است که مشکلات عرضه‌ی کنسول و تاخیر‌های توسعه‌ی ناشی از بیماری کرونا منجر به یک برهه‌ی غیرعادی و طولانی بین نسلی شد و تا سال گذشته‌ی میلادی، بیشتر بازی‌ها همچنان روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شدند. مورد دیگر این است که آنریل انجین ۵ (Unreal Engine ۵)، آخرین نسخه از موتور بازی‌سازی اپیک گیمز (Epic Games)، کمی از نسل جدید کنسول عقب مانده است و تولیدات این موتور در مقیاس بزرگ، به جز چند مورد استثنا، چندان زیاد نبوده‌اند. با این حال دومین نسخه از سری Hellblade آمده تا همه چیز را عوض کند.

این یک بازی اکشن روایت محور استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) به‌ طرز شگفت‌آوری واقع‌گرایانه است و از توانایی آنریل انجین ۵، منابع مایکروسافت و فرآیند‌های منحصربه‌فرد یک تیم کوچک از هنرمندان فنی برای خلق چیزی کاملا واقعی و با جزئیات بالا استفاده می‌کندف به گونه‌ای که هیچ چیز دیگری کاملا شبیه آن نیست. البته اگر Hellblade: Senua’s Sacrifice سال ۲۰۱۷ را بازی کرده باشید، چندان هم تعجب نخواهید کرد. هر دو بازی Hellblade عناصر وحشتناک و شبه اسطوره‌ای را با رویکردی واقع‌گرایانه به روانشناسی پروتاگونیست خود، سنوآ (Senua)، یک جنگجوی سلتیک قرن هشتمی مبتلا به روان‌پریشی، ترکیب می‌کنند. همچنین هر دو بازی دارای سبک بصری فوتورئالیسم با تأکید زیادی بر موشن کپچر هستند که حوزه‌ای است که نینجا تئوری از زمان همکاری با‌ اندی سرکیس در بازی اکشن Heavenly Sword در سال ۲۰۰۷ در آن تخصص داشته است.

Hellblade-II-1024x410.jpg
با این حال، از سال ۲۰۱۷، خیلی چیز‌ها برای نینجا تئوری تغییر کرده است. در سال ۲۰۱۸، این استودیو توسط مایکر,سافت خریداری شد و از آن زمان تاکنون رشد چندانی نداشته است و شامل ۱۰۰ نفر است که حدود ۸۰ نفر از آن‌ها روی Hellblade ۲ کار می‌کنند، این استودیو همچنان یک تیم با اندازه‌ی متوسط است اما سرمایه‌گذاری مایکروسافت در دفاتر زیبای جدید با یک استودیوی بزرگ و اختصاصی موشن کپچر مشهود است. در این میان دیگر هیچ نشانه یا ذکری از بنیانگذار نینجا تئوری و نویسنده و کارگردان Hellblade، تمیم آنتونیادس (Tameem Antoniades)، در نینجا تئوری دیده نمی‌شود. سخنگوی ایکس باکس نیز تایید کرده که او دیگر در استودیو نیست. در واقع آنتونیادس در مراحل اولیه‌ی تولید Hellblade ۲ حضور داشت، اما تیم ساخت این بازی اکنون دارای سه عضو مهم یعنی کارگردان هنری محیط، دن آتول (Dan Attwell)، کارگردان جلوه‌های بصری، مارک اسلیترتانستیل (Mark Slater-Tunstill) و کارگردان صوتی، دیوید گارسیا (David Garcia) است.

شما احتمالا انتظار دارید که در هر بازی که توسط سه هنرمند فنی رهبری می‌شود، تعهد و تلاش زیادی ببینید، اما این شما را اثری که تیم نینجا خلق کرده، آماده نمی‌کند زیرا این بازی فراتر از انتظاراتتان خواهد بود. در Hellblade ۲، سنوآ برای شکار برده‌داران اسکاندیناوی که جامعه‌ی او را در شمال جزایر بریتانیا نابود می‌کنند، به ایسلند سفر می‌کند. جالب است بدانید که اتول بیان کرده که مکان‌های بازی با استفاده از ترکیبی از تصویربرداری ماهواره‌ای، فیلم‌برداری با پهپاد و فتوگرامتری ایجاد شده است. تیم سازنده ظاهرا هفته‌ها را در ایسلند گذرانده و به مطالعه‌ی مناظر، عکاسی از صخره‌ها و کنترل پهپادها پرداخته است.

آن‌ها همچنین تکنیک‌های مختلفی را مطالعه کردند و به عنوان مثال به‌ جای مدل‌سازی، در‌های ساختمان‌ها را از روی تخته‌های چوبی اسکن‌ شده‌ی سه‌بعدی ساختند و حتی حکاکی‌های چوبی را به این شکل اضافه کرده‌اند. این در حالی است که تیم سازنده از لباس‌هایی واقعی که توسط یک طراح لباس مستقر در لندن با استفاده از تکنیک‌های مناسب متناسب با بازیگران ساخته شده بود استفاده کرده و آن‌ها را اسکن کرده‌اند.

SenuasSagaHellbladeII_Preview_Screenshot_05-1024x576.jpg
در رابطه با سکانس‌های مبارزه، نبردهای بازی به طور سنتی ساخته نشده و به صورت کامل نتیجه‌ی موشن کپچر هستند و بدلکارهایی در فرآیند آن دخیل بوده‌اند. مبارزه در Hellblade 2 یک به یک با سرعت آهسته و بسیار وحشیانه است که شامل معماهایی نیز می‌شود. این ممکن است متفاوت از مبارزات آثاری نظیر سری دویل می کرای باشد، اما همچنان بسیار مؤثر است.

همانند بازی اول، لارا درهام (Lara Derham)، نویسنده‌ی داستان با پل فلرچر (Paul Fletcher)، استاد روانشناسی و با افرادی که روان‌پریشی را تجربه کرده‌اند، در به تصویر کشیدن مشکل سنوآ کار کرده است و بازیگرانی برای صداهای درون سر سنوآ در نظر گرفته شده‌اند. جلوه‌های صوتی درون ذهن شخصیت اصلی داستان مسیر اصلی دسترسی بازیکنان به وضعیت ذهنی او است و ظاهرا به اندازه‌ی سال ۲۰۱۷ قرار است غافلگیرکننده باشند.

Hellblade-2-1024x576.jpg
در این میان گفتنی است که هنرمندان نینجا تئوری به دنبال یک ارتباط عاطفی با بازیکن هستند که به اعتقاد آن‌ها، تنها در صورتی می‌تواند شکل بگیرد که بازیکن فکر کند آنچه که می‌بیند واقعی است. کارگردان بصری بازی می‌گوید که ما چیزها را مرتب و ساده تصور می‌کنیم، اما وقتی آن‌ها را به صورت واقعی می‌بینیم، بسیار پر هرج و مرج به نظر می‌رسند. در واقع او به نوعی بیان کرده که ذهن ما نظم را دوست دارد، اما دنیا پر از شگفتی است.

در این میان کارگردان هنری محیط نیز اضافه کرده که آنریل انجین ۵ این رویکرد واقع‌گرایانه را دست‌یافتنی‌تر کرده است و این هم به دلیل سطح جزئیات موجود در سیستم هندسه‌ی Nanite این موتور و هم به دلیل اینکه زمان بین اسکن یک چیز و قرار دادن آن در مرحله به شدت کاهش یافته است، فراهم شده است. به طور کلی، احساس تیم نینجا تئوری این است که آنریل انجین ۵ بسیاری از موانع را برای هنرمندان بازی‌های ویدیویی از بین برده است و بازیکنان اخیرا شروع به دیدن نتایج کرده‌اند. اتول بیان کرده که آن‌ها با کاری که در گرافیک انجام داده‌اند، در مسیری هستند که به دنبال آن بوده‌اند.

SenuasSagaHellbladeII_Preview_Screenshot_10-1024x576.jpg
به طور کلی کافیست تا به تریلرهای بازی نگاه کنید تا متوجه شوید که در حال مشاهده‌ی تکامل بعدی فناوری بازی هستید. با این حال، این فقط موتور بازی‌سازی نیست بلکه یک سری عوامل وجود دارد که Hellblade ۲ را به ویترین فناوری نسل نهم تبدیل می‌کند. ساختار طراحی بازی بسیار فشرده و متمرکز است. این یک اثر جهان باز نیست بلکه یک بازی اکشن خطی و روایت محور است. نینجا تئوری به عنوان یک استودیوی متعلق به ایکس‌باکس، با ساختن چنین آثاری آشنایی دارد و به آن زمان کافی برای آزمایش موارد مختلف داده شده است. در واقع به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاری مایکروسافت در این استودیو بسیار منطقی است زیرا این غول فناوری نه تنها یک توسعه‌دهنده‌ی عالی، بلکه یک واحد تحقیق و توسعه نیز بدست آورده که مرز‌های فنی و هنری یک فرآیند خاص بازی‌سازی را کاوش می‌کند.

در نهایت گفتنی است که Hellblade ۲ با ریتم آهسته، روایت عمیق و ارائه‌ی سینمایی، لزوما به مذاق همه خوش نخواهد آمد و شبیه به جانشین مدرن انیمیشن تعاملی Dragon’s Lair در سال ۱۹۸۳ است. در هر صورت باید دید که آیا داستان بازی به عنوان سفری برای یک سنوآی از نظر ذهنی متعادل‌تر، می‌تواند به عمق تاریک‌ترین ترس‌های او متصل شود یا خیر. این بازی ممکن اس یک دنباله باشد، اما به نظر می‌رسد که شروع روندی است که به آثار نسل نهمی بهتری منجر خواهد شد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade II در تاریخ ۲۱ مه (۱ خرداد) سال جاری برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

تابستان امسال می‌توانیم منتظر نمایش اسپلینتر سل بعدی باشیم​


splinter_cell.0.jpg
اگر شما از گیمرهای قدیمی باشید قطعاً با بازی اسپلینترسل (Splinter Cell) آشنایی دارید. این بازی در سبک شوتر سوم شخص و از نوع بی سر و صدا (Stealth) بوده و طرفداران بسیار زیادی در دنیای گیمینگ بدست آورده است. حال اینطور که به نظر می‌رسد شرکت یوبیسافت قرار است در تابستان امسال اطلاعات بیشتری از بازسازی این بازی منتشر کند.

حدود ۲ سال پیش شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازی اصلی اسپلینترسل به طور کامل بازسازی خواهد شد. مشکل اینجاست که از زمان این معرفی تا الان ما شاهد هیچ خبری از این بازی نبودیم و بسیاری از طرفداران مشتاق آن هستند. حال اینطور که به نظر می‌رسد در ماه ژوئن میلادی (اوایل تابستان) قرار است اخبار بیشتری از این بازی منتشر شود.

حدود یک هفته پیش بود که یوبیسافت اعلام کرد در ماه ژوئن رویداد بعدی خود را برگزار خواهد کرد. اطلاعات بیشتری از این رویداد منتشر نشد و اینطور که به نظر می‌رسد شرکت یوبیسافت قصد دارد طرفداران را مشتاق نگه دارد. چیزی که باعث شد توجه طرفداران به بازسازی اسپلینترسل جلب شود، هدر فیس بوک شعبه مونترئال شرکت یوبیسافت بود.

تنها چند روز پس از اعلام تاریخ رویداد بعدی یوبیسافت شعبه مونترئال این شرکت هدر فیس بوک خود را به شکل عینک دید در شب سم فیشر تغییر داد. یکی از کاربران توییتر نیز متوجه این موضوع شده و به سرعت آن را به اشتراک گذاشت. در نتیجه با توجه به این موضوع قطعاً ما شاهد اطلاعات بیشتری از این بازی به زودی خواهیم بود.

splinter-cell-1623074263202-1024x576.jpg
چندین نکته در مورد بازسازی بازی اسپلینترسل وجود دارد. اول اینکه برای مدت زیادی است که شرکت یوبیسافت خبری از بازی اسپلینترسل منتشر نکرده است. دوم اینکه در آخرین گزارش مالی شرکت یوبیسافت اسم این بازسازی برده نشده بود. در نتیجه بسیاری از طرفداران فکر می‌کردند که ساخت این بازی متوقف شده است. در کنار این موارد اعلام شد که در ماه آینده شرکت یوبیسافت از چند بازی خود مثل اساسینز کرید رد (Assassin’s Creed Red)، استاروارز اوتلاوز (Star Wars Outlaws) و دیویژن ریسرجنس (The Division Resurgence) رونمایی خواهد کرد. البته در گزارش مالی تنها نام این عناوین برده شد و در نتیجه این شرکت فرصت دارد تا طرفداران را سورپرایز کند.

در کنار این موارد حدود ۲ سال و نیم از معرفی بازسازی بازی اسپلینترسل می‌گذرد. این مقدار زمان برای معرفی یک بازی یا هر چیز دیگری بسیار طولانی بوده و اصلاً منطقی به نظر نمی‌رسد. مخصوصاً اینکه شرکت سازنده در این بازه زمانی هیچ اطلاعات معناداری از این بازی منتشر نکرده و در نتیجه بسیاری از طرفداران از آن ناامید شده‌اند.

نکته اصلی اینجاست که این بازی جدید یک ریمستر ساده نیست. بلکه یک بازسازی کامل بوده که دنیا و داستان بازی را به طور کامل از نو طراحی کرده است. شرکت یوبیسافت در سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام کرد که دنیای بازی را به طور کامل تغییر داده و داستان آن را برای نسل جدید گیمرها بهینه کرده است. در نتیجه منطقی است که روند ساخت بازی بیشتر از یک ارتقاء تصویر طول بکشد ولی اصلاً منطقی نیست که هیچ خبری از آن منتشر نشده باشد.

در کل طرفداران بازی اسپلینترسل برای مدت زیادی منتظر این بازی هستند و نوبت اخبار جدید از آن رسیده است. شرکت یوبیسافت نیز در این مدت مشکلات بسیاری داشته و عرضه بازسازی اسپلینترسل تا حد زیادی می‌تواند این شرایط را بهتر کند. البته کیفیت این بازسازی نیز باید بالا باشد و به دلیل اینکه اسپلینترسل برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ عرضه شد، فرصت خوبی برای بازسازی را به شرکت سازنده ارائه می‌دهد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: OMiD

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ از گیم‌پلی ارمک برای مورتال کامبت ۱ رونمایی شد​


Mortal-Kombat-1.jpg
استودیوی ندررلم (Netherrealm) سرانجام از تریلر گیم‌پلی شخصیت ارمک (Ermac) برای بازی مورتال کامبت ۱ رونمایی کرده است.

گفتنی است که پس از عرضه‌ی بازی در سال گذشته، استودیوی سازنده به تغییر و تکامل آن برای طرفداران از طریق به‌روزرسانی‌ها و همچنین انتشار شخصیت‌های جدید ادامه می‌دهد که برخی از آن‌ها بازیکنان را شگفت‌زده کرده‌اند. به عنوان مثال شخصیت پیس‌میکر (Peacemaker) که در ماه فوریه در دسترس قرار گرفت، به لطف توانایی‌های کلاه خود تنوع زیادی به بازی بخشید. حال از آنجایی که کامبت پک اکنون به نیمه‌ی راه خود رسیده است،از نینجای قرمز کلاسیک سری یعنی ارمک رونمایی شده است.

تریلر منتشر شده، رویارویی متعددی را بین ارمک و مبارزین دیگر مانند ژنرال شائو نشان می‌دهد. در حالی که ارمک شخصیتی است که از روح‌های زیادی با استفاده از جادوی کوان چی (Quan Chi) تشکیل شده است و ندررلم تمام تلاش خود را کرده است تا این جنبه را از طریق گیم‌پلی و مجموعه حرکات او برجسته کند. با بازگشت تعدادی از حرکات کلاسیک برای ارمک نظیر تله‌پورت، استفاده از روح‌ها برای گرفتن و به زمین کوبیدن دشمنان، طراحی بصری او نیز بهبودهای زیادی داشته است.

Mortal-Kombat-1_2024_04-09-24_003-1024x576.jpg

تریلر گیم‌پلی ارمک همچنین از شخصیت همراه جدید بازی با نام ماوادو (Mavado) رونمایی می‌کند که می‌تواند در طول مسابقات با طیف وسیعی از حرکات پشتیبانی کمک کند. ماوادا به عنوان بخشی از کامبت پک و به صورت مستقل در مه ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود. در این میان ارمک نیز در ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) به صورت دسترسی زودهنگام برای دارندگان کامبت پک و ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) سال جاری برای تمامی بازیکنان در دسترس قرار خواهد گرفت.

با پیوستن رسمی ارمک به لیست شخصیت‌ها در اواخر ماه جاری میلادی، تنها دو مبارز کامبت پک یعنی هوم‌لندر و تاکدا باقی مانده‌اند که هر کدام به دلایل مختلف طرفداران را هیجان‌زده می‌کنند. هوم‌لندر آنتاگونیست اصلی سریال محبوب The Boys است و تاکدا در اصل پسر کنشی و مبارزی زیر نظر اسکورپیون بود.

مورتال کامبت ۱ هم‌ اکنون برای پلی‌استیشن ۵، سری ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

سیستم مورد نیاز برای اجرای گوست آو سوشیما روی کامپیوتر اعلام شد​


Ghost-of-Tsushima-1.jpg
با توجه به نزدیکی انتشار نسخه‌ی کارگردان بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima: Director’s Cut) در ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) سال جاری برای رایانه‌های شخصی، توسعه‌دهنده‌ی این پورت یعنی Nixxes Software از سیستم مورد نیاز و پیشنهادی این بازی رونمایی کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که اکثر بازیکنان از مشخصات سیستم مورد نیاز راضی خواهند بود به خصوص که بسیاری از سخت‌افزار‌های ذکر شده، چهار سال عمر داشته یا حتی قدیمی‌تر هستند. این نسخه از بازی در کنار کمپین اصلی شامل محتوای الحاقی جزیره‌ی ایکی (Iki) و حالت کوآپ آنلاین لجندز است که در آن بازیکنان با موج عظیمی از دشمنان مواجه خواهند شد. در داستان بسته‌ی الحاقی مانند کمپین اصلی بازی، شخصیت اصلی بازی یعنی جین پس از شنیدن شایعات حضور مغول‌ها برای کاوش به آنجا رفته اما اتفاقات عجیبی بر سر راه او ظاهر می‌شوند. این بازی در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۴ و ۵ در دسترس است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی با وضوح ۷۲۰P و نرخ فریم ۳۰​

  • پردازنده: Intel Core i3-7100 یا AMD Ryzen 3 1200
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 4GB یا AMD Radeon RX 5500 XT
  • میزان رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه: ۷۵ گیگابایت از نوع HDD یا SDD
  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰
ghost-of-tsushima-1024x576.jpg

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی با وضوح ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰​

  • پردازنده: Intel Core i5-8600 یا AMD Ryzen 5 3600
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060 یا AMD Radeon RX 5600 XT
  • میزان رم: ۱۶ گیگابایت
  • حافظه: ۷۵ گیگابایت از نوع SDD
  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی با وضوح ۱۴۴۰P و نرخ فریم ۶۰ یا وضوح ۴K و نرخ فریم ۳۰​

  • پردازنده: Intel Core i5-11400 یا AMD Ryzen 5 5600
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 3070 یا AMD Radeon RX 6800
  • میزان رم: ۱۶ گیگابایت
  • حافظه: ۷۵ گیگابایت از نوع SDD
  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی با وضوح ۴K و نرخ فریم ۶۰​

  • پردازنده: Intel Core i5-11400 یا AMD Ryzen 5 5600
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 4080 یا AMD Radeon RX 7900 XT
  • میزان رم: ۱۶ گیگابایت
  • حافظه: ۷۵ گیگابایت از نوع SDD
  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰
 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ بیلی آیلیش هم به فورتنایت آمد!​


Billieeilishfortnitefeatured.jpg
ماجرای همکاری‌های عجیب بازی فورتنایت همچنان ادامه دارد و حال نوبت به بیلی آیلیش (Billie Eilish) رسیده است. اینطور که به نظر می‌رسد فستیوال فصل سوم این بازی قرار است با همکاری این هنرمند باشد و ما شاهد یک کنسرت دیگر در دنیای فورتنایت خواهیم بود. چیزی که برای چند سال است در این بازی حضور ندارد.

اگر شما به تازگی با این خبر روبرو شده‌اید، نیاز به کمی توضیح دارد. به طور کلی یکی از استراتژی‌های شرکت اپیک برای زنده نگه داشتن فورتنایت همکاری آن با شرکت‌ها و هنرمندان مختلف است. برای مثال در دوران قرنطینه ما شاهد چندین کنسرت مختلف در دنیای فورتنایت بودیم و از طرفی چندین همکاری مختلف هم شرکت اپیک داشته که باعث شده شخصیت‌های متفاوت دنیای سرگرمی در بازی فورتنایت حضور داشته باشند.

حال نوبت به هنرمند محبوب یعنی بیلی آیلیش رسیده است. طبق چیزی که اعلام شده اپیک یک فستیوال جدید برای بازی فورتنایت برگزار خواهد کرد. در این فستیوال قرار است کاربران یک تجربه بسیار خاص را داشته باشند و یکی از عناصر بسیار مهم یعنی موسیقی به فورتنایت اضافه شده باشد. طبق چیزی که گفته شده یکی از هنرمندانی که قرار است به بازی فورتنایت وارد شود بیلی آیلیش، هنرمند محبوب این چند سال اخیر است.

fortnite-festival-screenshot-1-1920x1080-e9f75605a32a-1-1024x576.jpg
نکته جالب اینجاست که آیلیش فقط یک اسکین در بازی فورتنایت دریافت نخواهد کرد. بلکه این هنرمند قرار است یک رویداد زنده در فورتنایت داشته باشد و کاربران در چالش‌های مختلف مربوط به این هنرمند هم شرکت کنند. کاربران با دریافت امتیازهای مختلف می‌توانند از فروشگاه فورتنایت خرید کرده و موارد متفاوتی را دریافت کنند.

بیلی آیلیش در این مدت توانسته موفقیت بسیار خوبی کسب کند و حتی برای آهنگ خود در فیلم باربی (Barbie) جایزه گرمی (Grammy) دریافت کند. این هنرمند حتی جایزه اسکار بهترین آهنگ را نیز دریافت کرد و در نتیجه در این مدت اخبار زیادی از بیلی آیلیش منتشر شده است.

حال بیلی آیلیش با همکاری با بازی فورتنایت می‌تواند به زنده نگه داشتن این بازی کمک کرده و از طرفی در میان گیمرها نیز محبوب شود. این استراتژی اپیک برای چند سال است که موفق عمل کرده و در نتیجه منطقی است که همچنان به این روند ادامه دهد. نکته جالب اینجاست که آیلیش قرار است یک کنسرت زنده در این بازی داشته باشد که یک نکته بسیار مثبت است. به دلیل اینکه چند سال است که ما شاهد یک کنسرت در فورتنایت نبودیم و یکی از جالب‌ترین محتواهای این بازی، همین رویداد و کنسرت‌ها بود.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

از جادوگری تا گیم‌پلی خطی؛ اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Hexe منتشر شد​


Assassins-creed-hexe.jpg
همانطور که احتمالا می‌دانید، در حال حاضر جزئیات بازی Assassin’s Creed Hexe بسیار اندک است. معاون رئیس و تهیه‌کننده اجرایی سری، مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، اشاره کرده که این بازی با نسخه‌های قبلی و آثار توسعه یافته توسط یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal) متفاوت خواهد بود. همچنین از معرفی رسمی بازی، ما می‌دانیم که این اثر به شدت به المان‌های جادوگری متمایل خواهد شد و شایعه شده است که بازی در اروپای مرکزی و در طول امپراتوری مقدس روم قرن شانزدهم اتفاق می‌افتد.

طبق گزارش‌های منتشر شده بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۶ روی پلتفرم اینفینیتی منتشر شود. Hexe در مقایسه با پیشینیان جهان باز خود، تجربه‌ی خطی‌تری است که تا حدودی شبیه به برخی از بازی‌های قدیمی این سری اکشن ماجراجویی است. از طرفی Hexe آماده است که یک پروتاگونیست زن به نام السا داشته باشد که دارای برخی توانایی‌های ماوراء طبیعی است که با توجه به تمایل بازی بر جادوگری منطقی به نظر می‌رسد.

در حالی که جزئیات مربوط به توانایی‌های او نامشخص است، ویدیویی به شرط عمومی نشدن در دسترس رسانه‌ی اینسایدر گیمینگ قرار گرفته که یکی از این توانایی‌ها را نشان می‌دهد. در این ویدیو، السا ظاهرا توسط سربازان آلمانی قرن شانزدهمی دنبال می‌شود و یک از طلسم برای تسخیر یک گربه در نزدیکی خود استفاده می‌کند. سپس بازیکن گربه را کنترل می‌کند و از آن برای پرت کردن حواس سربازان با ضربه زدن به یک بطری شیشه‌ای استفاده می‌کند که روی زمین کوبیده می‌شود و توجه‌ی سرباز را به خود جلب می‌کند. در این میان گیم‌پلی ارائه شده فضایی تاریک و سنگین در خیابان‌های سنگفرش شده‌ی شهر را به تصویر می‌کشد.

hexe-1024x768.jpg
منابع مختلف همچنین بیان کردند که برنامه این است که نوعی سیستم ترس را در بازی با الهام از بسته‌ی الحاقی Jack The Ripper بازی اساسینز کرید سیندیکیت داشته باشیم. در حالی که جزئیات دقیق در رابطه با سیستم ناشناخته است، چندان دشوار نیست که بفهمیم چگونه می‌توان این سیستم، یا حداقل نسخه‌ای از آن را به راحتی در Hexe پیاده‌سازی کرد. محاکمه‌های جادوگران در قرن شانزدهم شامل اعدام بیش از ۸۰ هزار جادوگر مظنون بین سال‌های ۱۵۰۰ تا ۱۶۶۰ بود، بنابراین نوعی سیستم ترس برای این دوره منطقی است.

در حالی که این‌ها جزئیات اولیه‌ی بازی هستند، سخت نیست که بفهمیم چرا الکسیس کوته این اثر را در اواخر سال ۲۰۲۲ به عنوان نوع متفاوتی از بازی توصیف کرد و بیان کرد که همه‌ی بازی‌ها نباید یک نقش‌آفرینی ۱۵۰ ساعته باشند. در هر صورت باید منتظر اطلاعات بیشتر ماند اما با توجه به شایعات منتشر شده، بازی قرار است تجربه‌‌ای خاص را ارائه دهد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: OMiD

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

آپدیت آخر Lords of the Fallen محتوای تازه و امکان شخصی‌سازی بازی را اضافه می‌کند​


ss_9af552b9221fd5ad9fea827ae78e42e0ca902674.1920x1080-1-1.jpg
بازی لردز آو د فالن (Lords of the Fallen) یکی از عناوین محبوب در سبک نقش آفرینی است که در سال گذشته میلادی عرضه شد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. همینطور اینکه با پشتیبانی بسیار خوب شرکت سازنده و عرضه محتوای مختلف برای آن، کاربران نیز بسیار راضی بوده و بازی لردز آو د فالن روند بسیار خوبی را در پیش گرفته است.

حال شرکت سازنده این بازی هکس ورک (Hexworks) اعلام کرده که به روزرسانی شماره ۱.۵ این بازی را عرضه خواهد کرد. این به روزرسانی آخرین نقطه عطف در برنامه پس از عرضه بازی لردز آو د فالن است و قرار است سیستم پیشرفته تنظیم کننده بازی (Advanced Game Modifier System) را به آن اضافه کند.

نام به روزرسانی شماره ۱.۵ این بازی مستر آو فیت (Master of Fate) است. این به روزرسانی نقطه اوج ۳۰ آپدیتی است که در این مدت برای این بازی عرضه شده و قرار است پیشرفت بسیار زیادی در زمینه عملکرد و پایداری بازی ایجاد کند. همینطور اینکه قرار است یک سطح دشواری جدید به بازی اضافه شود و این کار پاسخ به درخواست طرفداران است.

ss_1ec1c5f99f51916c1ab54c4f16f7af1f7c663321.1920x1080-1024x576.jpg
به روزرسانی مستر آو فیت به صورت هفتگی محتوای جدید به بازی اضافه خواهد کرد و به صورت ناگهانی تمامی موارد ذکر شده در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. همینطور اینکه تجربه بازی لردز آو د فالن قرار است بهبود بسیار زیادی داشته باشد تا کاربران بتوانند لذت بیشتری از این بازی ببرند. این به روزرسانی شامل موارد زیر است:

  • بهبود عملکردی و بهینه‌سازی بسیار مشخص در بازی
  • اضافه شدن حالت دشواری Rigorous که تعادل خوبی میان دشمنان و کاربران ایجاد می‌کند.
  • جدا شدن بخش‌های بازیکن علیه بازیکن و بازیکن علیه محیط
  • بهبود در بخش‌های آنلاین و یافتن مبارزات
  • اضافه شدن خط‌های داستانی و مأموریت‌های جدید به بازی
  • اضافه شدن سلاح و زره جدید
  • افزودن توانایی‌های مختلف و چندین غولآخر (Boss) جدید
  • ۱۲ جادوی جدید
  • یک حرکت خشن جدید (Grievous Strike): حال سلاح‌های این بازی دارای دو حرکت خشن و بزرگ هستند که یکی برای تک دست بودن و دیگری برای حالت دو دستی سلاح است.
  • سه محتوای قابل پرتاب جدید
  • به روزرسانی‌های بهبود کیفیت دیگر مثل ارتقاء محل ذخیره موارد مختلف و ظاهر شخصیت‌های بازی
آخرین قابلیت افزوده شده به بازی سیستم پیشرفته تنظیم بازی است. به این شکل که این سیستم به کاربران این قابلیت را می‌دهد که به طور کامل تجربه خود را شخصی‌سازی کرده و از ۷ تنظیمگر مختلف ساخته شده است. شما می‌توانید در بازی تغییرات مختلفی ایجاد کرده و یک تجربه منحصر به فرد داشته باشید. برای مثال دشمنان را قوی‌تر کرده و سیستم رندوم سازی محیط را تغییر دهید. حتی می‌توانید میزان تراکم دشمنان را نیز تغییر داده و به طور کلی حتی دو تجربه شما نیز یکسان نخواهد بود.

در انتها نیز شرکت سازنده از کاربران تشکر کرده و اعلام کرده که در این ۶ ماه روند بسیار خوبی داشته است. همینطور اینکه این بازی همچنان پشتیبانی خواهد شد و بازی لردز آو د فالن چند سال دیگر نیز زنده خواهد ماند. با عرضه به روزرسانی شماره ۱.۵ بازی لردز آو د فالن به نهایت برنامه پس از عرضه خود رسید. اینطور که به نظر می‌رسد شرکت سازنده برنامه گسترده‌ای برای پس از این به روزرسانی ندارد ولی امکان دارد که با استقبال گسترده از این بازی این موضوع تا حد خوبی تغییر کند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: OMiD

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,345
پسندها
1,408
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ آپدیت جدید گرن توریسمو ۷ از ماشین‌های برقی رونمایی می‌کند​


Gran-Turismo-7.jpg
استودیوی پلیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) به‌ تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای گرن توریسمو ۷ منتشر کرده است.

این بازی در مارس ۲۰۲۲ با استقبال گسترده‌ی منتقدان عرضه شد. از زمان عرضه، گرن توریسمو ۷ از جریان ثابتی از به‌روزرسانی‌های ماهانه‌ی رایگان برخوردار بوده که بیشتر شامل ماشین‌ها و مسیرهای مسابقه‌ی جدید است. در نتیجه لیست خودرو‌های بازی از ۴۲۰ دستگاه در زمان عرضه به بیش از ۵۰۰ دستگاه با آپدیت نسخه‌ی جدید ۱.۴۶ افزایش یافته است و پلیفونی دیجیتال با اینکه همچنان به پشتیبانی از بازی متعهد است، نسخه‌ی بعدی سری را نیز توسعه می‌دهد.

به روز‌رسانی جدید گرن توریسمو ۷ دو برند جدید ماشین یعنی Skoda و Afeela را به بازی و به طور کلی سه ماشین جدید را به بازی اضافه می‎‌کند. مورد دوم همکاری سونی و هوندا برای تولید یک خودروی الکتریکی مفهومی است که پروتوتایپ ۲۰۲۴ (Prototype ۲۰۲۴) نامیده می‌شود. در همین حال، اشکودا برای اولین بار در این سری با خودروی ویژن گرن توریسمو (Vision Gran Turismo) حضور پیدا می‌کند و به جمع لامبورگینی، آئودی، نیسان، پورشه و موارد دیگر می‌پیوندد. در کنار برند‌های جدید، ماشین جدیدی از برند شورلت نیز با نام Chevelle SS 454 Sport Coupe ’۷۰ در آپدیت جدید گنجانده شده است. در حالی که سه خودروی بیشتر ممکن است زیاد به نظر نرسند، بهتر است بدانید که مدل‌سازی یک خودروی گرن توریسمو ۷ حدودا ۲۷۰ روز طول می‌کشد، بنابراین به روز‌رسانی‌های حجیم در لیست ماشین‌ها ممکن نخواهد بود.

GT7-1024x576.jpg

SKODA Vision Gran Turismo​

تیم طراحی اشکودا با تکیه بر میراث غنی این برند، طرحی رویایی از یک خودروی مفهومی مسابقه‌ای تک سرنشین و تماما الکتریکی با نام ویژن گرن توریسمو ایجاد کرده است. این کانسپت که به طور انحصاری برای گرن توریسمو ایجاد شده است، با الهام از ماشین مسابقه‌ای ۱۱۰۰ OHC Spyder از سال ۱۹۵۷، وسیله‌ی نقلیه‌ای که در اصل برای مسابقه‌ی ۲۴ ساعته‌ی Le Mans توسعه یافته بود، ساخته شده و تجربه‌ی رانندگی‌ای همه جانبه و پاسخگو را نوید می‌دهد. پروژه SKODA Vision Gran Turismo در سال ۲۰۱۹ آغاز شده است. این ماشین دارای نمای بیرونی خاصی است که بازتاب زیبایی‌شناسی ماشین‌های مسابقات فرمول E فعلی است.

53672369876_3e2c5c6e1e_h-822x512.jpg53672579338_b6e06dda6f_h-822x512.jpg

AFEELA Prototype 2024​

شرکت Sony Honda Mobility در سال ۲۰۲۲ با هدف دنبال کردن نوآوری و برای الهام بخشیدن به دیگران با همکاری سونی و هوندا تاسیس شد و خودروی AFEELA Prototype ۲۰۲۴ BEV خود را در آغاز نمایشگاه ۲۰۲۴ International CES رونمایی کرد. حال این خودرو در گرن توریسمو ۷ قابل استفاده است. در نمای بیرونی، این خودرو از ظاهری آیرودینامیکی استفاده می‌کند. چندین دستگاه حسگر در سراسر خودرو وجود دارد که داده‌های بسیار دقیق از این دستگاه‌ها برای رانندگی بهتر استفاده می‌شود. با این حال، جذابیت واقعی AFEELA در داخل کابین آن نهفته است. فضای داخلی این ماشین دارای مجموعه وسیعی از المان‌ها است تا اطمینان حاصل شود که مسافران هرگز خسته نمی‌شوند.

بارزترین ویژگی هنگام سوار شدن خودرو، صفحه نمایش عریض آن است که تقریبا تمام عرض خودرو را در بر می‌گیرد. این صفحه نه تنها اطلاعاتی را از خود خودرو ارائه می‌دهد، بلکه چندین گزینه‌ی سرگرمی را ارائه می‌دهد که می‌تواند روی نمایشگر‌های پشتی صندلی برای صندلی‌های عقب نیز نمایش داده شود. علاوه بر موسیقی و فیلم، مسافران همچنین می‌توانند یک نمایش سه‌بعدی واقعی از محیط اطراف خودرو را که از حسگرها گرفته شده است، مشاهده کنند.

53672719509_fa699e7e81_h-822x512.jpg53672819330_ef518e55a2_h-822x512.jpg

Chevrolet Chevelle SS 454 Sport Coupe ’۷۰​

Chevelle که در سال ۱۹۶۴ معرفی شد، اولین مدل شورولت بود که با یک مدل کلاس اسپرت SS در خط تولید و گزینه‌ای برای موتور V۸ با خروجی بالا این ماشین تمام ویژگی‌های یک ماشین عضلانی را داشت. با این حال، در سال بعد از ۱۹۶۵، Chevelle SS به یک خودروی تمام عیار با عملکرد بالا، تبدیل شد. در سال ۱۹۷۰، Chevelle SS به عنوان قوی‌ترین مدل متوسط موجود در بازار شناخته شد. خط تولید موتور آن که ۳۹۶ سی‌آی بود، ارتقا یافت و مدل ۴۰۲ سی‌آی را ارائه کرد. در این میان Chevelle SS ۴۵۴ بلافاصله به عنوان یک مدل بسیار خاص شناخته شد به خصوص که توان خروجی آن برای یک خودروی قانونی جاده‌ای در آن زمان بعید بود. مجهز به اگزوز مستقیم و تنظیمات خاص کاربراتور، گفته می‌شود که به راحتی از ۴۹۳.۱ اسب بخار تجاوز کرده و رقیب بزرگی در مسابقات درگ بود.

53672369856_48cc52da09_h-822x512.jpg53672819325_9cf525dc30_h-822x512.jpg
این به‌روزرسانی همچنین سه رویداد جدید در بخش World Circuits اضافه می‌کند که شامل Alsace – Village Reverse ،American FR Challenge 550: Trial Mountain Circuit Reverse و Vision Gran Turismo Trophy: Grand Valley – Highway 1 می‌شود. یک منو بوک جدید نیز در بازی گنجانده شده است که Ferrari 12-Cylinder Engines نام داشته که دارای سه فراری V۱۲ نمادین نیز است. در این میان کسانی که از عکاسی از ماشین‌ها در حالت Scapes لذت می‌برند، اکنون می‌توانند نقاط مختلفی از شهر سن دیگو را به عنوان پس‌زمینه‌ی خود انتخاب کنند. در نهایت در حالی که تعداد ویژگی‌های آپدیت جدید به هیچ وجه به آپدیت عظیم بازی در نوامبر گذشته نزدیک نیست، اما برای یک به روز‌رسانی معمولی ماهانه راضی‌‎‌کننده است.

گرن توریسمو ۷ در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

 
بالا