اخبار و اطلاعات بازیها

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

بازسازی سایلنت هیل ۲ مهر ماه منتشر می‌شود؛ تریلر گیم‌پلی آن را تماشا کنید​


Silent-Hill-2-Remake-1.jpg
شرکت کونامی (Konami) و استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) به تازگی در کنار انتشار تریلرهایی از تاریخ انتشار بازسازی سایلنت هیل ۲ رونمایی کرده‌اند.

نسخه‌ی اصلی سایلنت هیل ۲ در سال ۲۰۰۱ برای پلی‌استیشن ۲ منتشر شد و به دلیل جنبه‌های ترسناک روان‌شناختی و فضای وهم‌آورش، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های ترسناک تاریخ شد. در سال ۲۰۲۲، کونامی اعلام کرد که بلوبر تیم به عنوان سازنده‌ی آثاری مانند Blair Witch و Layers of Fear روی بازسازی این اثر کار خواهد کرد. از آن زمان، طرفداران هیجان‌زده و مشتاق بوده که بدانند بالاخره چه زمانی می‌توانند این اثر ترس و بقا را بازی کنند. حال کونامی در آخرین State of Play سونی فاش کرده که بازی ۱۷ مهر ماه سال جاری عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار رسمی بازی در یک تریلر کوتاه به نمایش گذاشته شد که جیمز ساندرلند (James Sunderland)، شخصیت اصلی داستان را در حال صحبت با آنجلا اوروسکو (Angela Orosco) و همچنین صحنه‌های کاوش و مبارزه به تصویر می‌کشید. از طرفی ویدیویی ۱۳ دقیقه‌ای نیز از گیم‌پلی منتشر شده که به بازیکنان دید خوبی از جنبه‌های مختلف آن می‌دهد.

گفتنی است که طبق تمامی اطلاعاتی که تاکنون از بازی نشان داده شده، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی بازسازی داستان بازی اصلی را دنبال خواهد کرد که در آن، جیمز ساندرلند پس از دریافت نامه‌ای مرموز از همسرش که به تازگی درگذشته است، از شهر سایلنت هیل بازدید می‌کند. در حین کاوش در شهر، جیمز با شخصیت‌های منحصر به فرد و مرموز مانند آنجلا آشنا می‌شود و با انواع هیولا‌ها از جمله کله هرمی نمادین روبرو می‌شود. به طور کلی داستان بازی حول محور آسیب‌های روانی جیمز می‌چرخد و بر جنبه‌های سبک ترسناک روان‌شناختی تکیه می‌کند.

Silent-Hill-2-1-1024x576.jpg
علی‌رغم اینکه سایلنت هیل ۲ یک نسخه‌ی بازسازی شده است، هنوز سوالات زیادی در مورد آن وجود دارد، از جمله اینکه آیا داستان آن تا حد ممکن تمام جنبه‌های بازی اصلی را دنبال می‌کند یا اینکه آیا تغییرات غیرمنتظره‌ای در راه است.. شایان ذکر است که اخیرا بلوبر تیم ظاهر جیمز ساندرلند را در بازی تغییر داده و مدلی را که برای اولین بار در اولین رونمایی از بازی در تریلر‌ها ظاهر شد، کنار گذاشته است

در کنار نسخه‌ی استاندارد ۷۰ دلاری بازی، نسخه‌ی دلوکس نیز با قیمت ۸۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و در کنار بازی شامل آرت بوک و موسیقی‌های بازی به صورت دیجیتال و ماسک کله هرمی برای جیمز می‌شود. پیش‌خرید این نسخه همچنین دو روز دسترسی زودهنگام به بازی را به ارمغان می‌آورد. همچنین پیش‌خرید هر یک از نسخه‌ها به طور کلی ماسک رابی خرگوشه (انحصاری پلی‌استیشن ۵) و میرا را برای جیمز در دسترس قرار می‌دهد.

بازسازی سایلنت هیل ۲ در ۸ اکتبر (۱۷ مهر) سال جاری برای پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.


 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

بازی Marvel Rivals روی کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود؛ تریلر جدید آن را تماشا کنید​


Marvel-Rivals.jpg
شرکت نت‌ایز گیمز (NetEase Games) به تازگی تریلر جدیدی از Marvel Rivals منتشر و اعلام کرده که این بازی سوم شخص چندنفره، در کنار رایانه‌های شخصی برای پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس نیز عرضه خواهد شد.

این بازی اثری در سبک تیراندازی قهرمانی و به صورت ۶v6 بوده و در داستان آن آمده که درگیری بی‌رحمانه بین دیکتاتور ظالم، دکتر دوم و نسخه‌ی آینده‌اش در سال ۲۰۹۹، باعث شده تا جهان‌های بی‌شماری با هم برخورد کنند و جدیدی را ایجاد شوند. حال ابرقهرمانان و تبهکاران از سراسر مولتی‌ورس باید با هم و علیه یکدیگر مبارزه کنند. این اثر از نظر گیم‌پلی شباهت زیادی به بازی اورواچ دارد و در آن شخصیت‌های مختلف که از دل کمیک‌های مارول بیرون آمده‌اند، با توانایی‌های منحصر به فردی خود در قالب تیم‌هایی درگیر می‌شوند. قهرمانان بر اساس توانایی منحصر به فرد خود به سه نقش متمایز تقسیم می‌شوند که شامل ونگارد (Vanguard)، دولیست (Duelist) و استراتژیست (Strategist) می‌شود.

در کنار معرفی بازی برای کنسول‌ها، شرکت سازنده اعلام کرده که بازیکنان پلی‌استیشن ۵، لباس اسکارلت اسپایدر (Scarlet Spider) را برای اسپایدرمن پس از ورود بازی دریافت می‌کنند. این لباس به صورت مجزا برای دیگر کاربران قابل خریداری خواهد بود. از طرفی نسخه‌ی بتای بازی برای پلی‌استیشن ۵ در نظر گرفته شده که ژوئن سال جاری در دسترس قرار خواهد کرد. فعلا در مورد نحوه‌ی ثبت نام اطلاعاتی در دسترس نیست اما گفته شده که این نسخه برای دیگر پلفترم‌ها نیز در دسترس قرار می‌گیرد. قابلیت کراس‌پلی نیز همچنان تایید نشده است اما انتظار می‌رود که وجود داشته باشد.

Marvel-Rivals-1.jpg
هر نبردی که بازیکنان در آن شرکت می‌کنند، فرصت‌های جدیدی را برای ایجاد ویرانی در میدان جنگ با استفاده از قدرت‌های ابرقهرمان شما به ارمغان می‌آورند. از طرفی Marvel Rivals به شما این امکان را می‌دهد که دیوارها را خراب کنید تا میانبرهای مختلفی را در سراسر نقشه باز کنید یا پایه‌ی یک ساختمان را تخریب کنید تا آن را روی دشمنان خود فرو بریزید. تریلر جدید بازی همچنین از دو شخصیت جدید یعنی ونوم (Venom) و آدام وارلاک (Adam Warlock) رونمایی می‌کند و ظاهرا شخصیت دیگری نیز به بازی اضافه خواهد شد که فعلا هویت نامشخصی دارد اما برخی گفته‌اند که این شخصیت پلنگ سیاه است. یکی دیگر از مواردی که تریلر جدید تمرکز زیادی روی آن دارد، مکانیک Team Up که شاید آن را بتوان عنصری دانست که بازی به وسیله‌ی آن خود را از آثار مشابه متمایز می‌کند. با این مکانیک، بازیکنان می‌توانند با یک یا دو هم تیمی همراه شوند و توانایی‌های مختلفی را استفاده کنند.

به عنوان مثال آدام وارلاک، استار لرد و منتیس با این مکانیک سلامتی خود را بهبود می‌دهند. راکت راکون نیز می‌تواند روی شانه‌های گروت سوار شود و شلیک کند. حتی ونوم و مرد عنکبوتی نیز می‌توانند اختلافات خود را کنار بگذارند تا در میدان نبرد کشنده‌تر از قبل عمل کنند. فعلا سخت است که در مورد موفقیت بازی صحبت کنیم اما با توجه به اطلاعات منتشر شده و از آن و رایگان بودن، این احتمال می‌رود که بازی حداقل در زمان انتشار با استقبال خوبی مواجه شود. خریدهای درون‌برنامه‌ای با محوریت لوازم تزئینی نیز قطعا یکی از جنبه‌های بازی خواهد بود.

بازی Marvel Rivals در تاریخی نامعلوم برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

گاد آو وار رگناروک روی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود؛ تریلر آن را ببینید​


God-of-War-Ragnarok.jpg
بالاخره پس از شایعات فراوان، به طور رسمی در جریان State of Play تایید شد که بازی گاد آو وار رگناروک (God of War Ragnarok) روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد، اما ظاهرا به یک حساب پلی‌استیشن نیاز دارد.

رگناروک که در سال ۲۰۲۲ به عنوان بازی انحصاری پلی‌استیشن ۵ منتشر شد، از جایی که نسخه قبلی تمام شده بود، شروع می‌شود و در آن کریتوس و پسر خردسالش آترئوس در تلاش برای کشف رمز و راز پشت رویداد رگناروک هستند. با توجه به اینکه بازی قبلی سری در سال ۲۰۲۲ برای رایانه‌های شخصی پورت شده بود، گمانه زنی‌های زیادی در مورد اینکه آیا و چه زمانی این نسخه جدید قرار است روی کامپیوتر عرضه شود، وجود داشت. حال این پورت با انتشاری تریلری نیز تایید شده است.

این پورت توسط استودیوی جت‌پک اینتراکتیو (Jetpack Interactive) که وظیفه ساخت پورت قبلی را داشت، ساخته می‌شود و شامل برخی ویژگی‌های جدیدی است که اثری از آن‌ها در نسخه‌ کنسولی نیست. از این ویژگی‌ها می‌توان به نرخ فریم نامحدود، پشتیبانی از NVIDIA DLSS 7.3 و AMD FSR 1.3 در کنار Intel Xess 3.1، وضوح ۴K واقعی و پشتیبانی از مانیتورهای التراواید با نسبت ۲۱:۹ و ۳۲:۹ اشاره کرد. علاوه بر این، بسته‌ الحاقی والهالا نیز در این پورت گنجانده خواهد شد.

5-822x512.jpgragnarok-3-822x512.jpgragnarok-4-610x380.jpgragnarok-6-822x512.jpg

این پیشرفت‌ها بدون شک بازیکنان زیادی را جذب خود خواهد کرد زیرا برخی از آن‌ها در نسخه پلی‌استیشن ۵ وجود ندارد و ظاهرا با بازی باکیفیت‌تری روبرو خواهیم بود. اما نیاز ضروری بازی به ساخت حساب پلی‌استیشن چیزی است که ممکن است سر و صدای برخی را دربیاورد. این ویژگی باعث می‌شود که بازی در برخی از کشورها در دسترس نباشد.

در هر صورت این بازی در ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) برای کامپیوتر منتشر می‌شود. بازی در کنار نسخه استاندارد، نسخه دیجیتال دلوکس نیز دارد که مواردی نظیر کتاب هنری، موسیقی و تعدادی آیتم‌های ظاهری جذابی را شامل می‌شود. همچنین اگر هر یک از نسخه‌ها را پیش‌ سفارش دهید، زره Risen Snow برای کریتوس و آترئوس دریافت خواهید کرد.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

بازی Dynasty Warriors: Origins معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید​


Dynasty-Warriors-Origins.jpg
شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) از نسخه جدید مجموعه Dynasty Warriors با عنوان Dynasty Warriors: Origins رونمایی کرده است.

این بازی توسط یکی از استودیوهای زیرمجموعه کوئی تکمو به نام اومگا فورس (Omega Force) ساخته می‌شود و برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. اومگا فورس مسئول تمام قسمت‌های اصلی این سری بوده است. توموهیکو شو (Tomohiko Sho)، تهیه‌کننده‌ بازی و رئیس استودیوی سازنده گفته است:

برای تقریبا ۳۰ سال، مجموعه Dynasty Warriors نه تنها با ارائه حس واقع‌گرایی در میدان جنگ، بلکه با اکشن هیجان‌انگیزی ساخته شده است. ما به این ریشه‌ها برمی‌گردیم و اکشن را نه تنها به وفادارترین طرفداران سری، بلکه به همه طرفداران صنعت بازی در سراسر جهان ارائه کردهو هیجان‌انگیزترین جنگی را که تا به حال توانسته‌ایم ایجاد کنیم، فراهم می‌کنیم.
با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که بازی شبیه بسیاری از پیشینیان خود است و در آن شاهد درگیری جنگ سالاران در چین باستان خواهیم بود. البته برای اولین بار در سری Dynasty Warriors، خط داستانی از چشم یک پروتاگونیست بدون نام روایت می‌شود. اما با دیدن سابقه طولانی مجموعه در ارائه چندین شخصیت قابل بازی، به احتمال زیاد این نسخه نیز بازیکنان را به یک شخصیت محدود نمی‌کند.

Dynasty-Warriors-Origins-1-1024x576.jpg
از منظر گیم‌پلی، بازی بازیکنان را در مقابل ارتش های بزرگ قرار می‌دهد و همانطور که گفته شد فعلا چیز خاصی برای تمایز دادن آن با دیگر نسخه‌های سری ندارد. اما گفته شده که سازندگان از پلی‌استیشن ۵ نهایت استفاده را خواهند کرد تا میدان‌های نبرد عظیمی را خلق کنند. با تعداد زیاد و مقیاس ارتش‌های دشمن که به سمت شما هجوم می‌آورند، اگر می خواهید زنده بمانید باید سریع و با قدرت عمل کنید و همچنین با ارتش‌های متحد هماهنگ شوید و از جنبه‌های تاکتیکی گیم‌پلی لذت ببرید.

در نهایت تریلر با این وعده به پایان می‌رسد که Dynasty Warriors: Origins در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که Dynasty Warriors: Origins به پلتفرم‌های دیگر راه یابد اما عرضه آن روی رایانه‌های شخصی محتمل است.

Dynasty-Warriors-Origins_2024_05-30-24_001-822x512.jpgDynasty-Warriors-Origins_2024_05-30-24_003-768x432-1-610x380.jpgDynasty-Warriors-Origins_2024_05-30-24_004-768x432-1-610x380.jpgDynasty-Warriors-Origins_2024_05-30-24_005-768x432-1-610x380.jpg

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ تریلر و جزئیات جدیدی از گیم‌پلی Monster Hunter Wilds منتشر شد​


monster-hunter-wilds.jpg
کمپانی کپ‌کام (Capcom) به تازگی تریلر و جزئیات جدیدی از گیم‌پلی Monster Hunter Wilds از هیولاها گرفته تا جهان بازی را منتشر کرده است.

در Monster Hunter Wilds، بازیکنان به یک تیم تحقیقاتی ویژه که در مورد سرزمین‌های ممنوعه تحقیق می‌کنند، می‌پیوندند. شخصیت اصلی بازی که به طور کامل برای اولین بار در سری مانستر هانتر دارای صداپیشگی است، همراه با همراهان خود، از جمله آلما (Alma)، سرپرست منصوب انجمن، جما، پالیکو و یک کودک مرموز، وارد ناشناخته‌ها می‌شود. Monster Hunter Wilds دارای مناطقی چند بعدی است که می‌توانند به روش‌های غیرمنتظره‌ای دگرگون شوند. اولین منطقه‌ای که رونمایی شده، دشت‌های بادگیر (Windward Plains) است؛ منطقه‌ای وسیع که صحرا‌های خشن، صخره‌های فراوان و علفزار‌های مملو از زندگی را شامل می‌شود.

این اکوسیستم‌ها پر از حیات وحش منحصر به فرد خود هستند که از بین آن‌ها می‌توان هیولا‌های کوچک‌تری مانند دالتیدون، وایورن گیاه‌خواری که به‌صورت فصلی مهاجرت می‌کند و سراتونو، که به نر‌ها برای محافظت از گله در برابر طوفان‌های خشمگین با شاخ‌های پشتی به خوبی توسعه یافته که به عنوان رعد و برق عمل می‌کنند، متکی هستند.. البته هیولا‌هایس بزرگی از جمله دوشاگوما نیز در دشت‌ها پرسه می‌زنند. در همین حال، دوزیست مهیب یعنی چاتاکابرا از محیط اطراف و بزاق چسبنده‌ی خود استفاده می‌کند تا با زره‌پوش کردن بدنش با مواد طبیعی مانند سنگ معدن، به دشمن قوی‌تری تبدیل شود. یکی از عناصری که در نسخه‌های قبلی دیده نشده، اثر تغییرات محیطی بر اکوسیستم هیولاها است و کاری می‌کند که رفتارهای متفاوتی را از خود نشان دهند.

monster-hunter-wilds-1-1024x576.jpg
برای کمک به شکارچیان برای مقابله با چالش‌های موجود در Monster Hunter Wilds، گیم‌پلی محبوب این سری با لیست متنوعی از ویژگی‌های جدید تکامل یافته است. اول از همه برای عبور از محیط‌های گسترده‌ی این دنیا، بازی نوع جدیدی از موجوداتی که می‌توان از آن‌ها سواری گرفت را با نام Seikret معرفی می‌کند. این موجودات زیرک می‌توانند سواران خود را به مقاصد راهنمایی کنند و به آن‌ها اجازه دهند تا در حال حرکت اقداماتی مانند تیز کردن سلاح‌ها، جمع‌آوری آیتم‌ها و غیره را انجام دهند.

در این میان تمام ۱۴ نوع اسلحه‌ی نمادین سری در Monster Hunter Wilds بازگشته‌ و برای نبردهای جدید این بازی تکامل یافته‌اند. علاوه‌بر این، بازی سیستم‌های کاملا جدیدی مانند حالت فوکوس را معرفی می‌کند که به شکارچیان کنترل دقیق‌تری بر هدف‌گیری، گارد گرفتن و حمله به نقاط ضعف هیولا‌ها می‌دهد. هوک اسلینگر جدید همچنین به شکارچیان توانایی‌های بیشتری ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها جمع‌آوری آیتم‌ها از فاصل است.

Monster-Hunter-Wilds_2024_05-30-24_003-1024x576.jpg
در نهایت گفتنی است بازیکنانی که فایل‌های ذخیره‌ی خود در Monster Hunter: World و بسته‌ی الحاقی آن را به بازی جدید سری پیوند دهند، می‌توانند آیتم‌های ویژه‌ای دریافت کنند که شامل آیتم‌هایی برای پالیکو می‌شود.

بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

بازسازی Until Dawn پاییز امسال برای کامپیوتر و PS5 منتشر می‌شود؛ تریلر آن را ببینید​


Until-Dawn_01.jpg
طی مراسم استیت آو پلی اخیر پلی استیشن، سونی تریلر جدیدی از نسخه ریمستر بازی Until Dawn منتشر کرد. همچنین تایید شد که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی این اثر در پاییز سال جاری میلادی برای کنسول پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مدتی قبل و به‌طور دقیق در ماه ژانویه بود که سونی از پورت شدن بازی ترسناک Until Dawn برای پی‌سی و PS5 خبر داد. همان‌طور که پیش‌تر هم تایید شده بود، استودیوی بریتانیایی بالیستیک مون (Ballistic Moon) مراحل ساخت و بهینه‌سازی این عنوان برای پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی را پیش می‌برد.

ریمستر آنتیل داون که توسط آنریل انجین ۵ توسعه داده شده شامل انیمیشن‌ها و جزئیات بهبود یافته در محیط‌ بازی می‌شود تا تجربه‌ی ترسناک سینمایی‌ای که این بازی ابتدا با PS4 خلق کرده بود را بهبود دهد.

Until-Dawn-1-1024x576-1.jpg
جالب است بدانید وقتی این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد از نظر پرفورمنس و اجرا بی‌عیب نبود. بدین شکل که بازی در برخی لحظات با نرخ فریم ۲۰ و گاها با نرخ فریم ۴۰ اجرا می‌شد. این مشکل از جایی نشات می‌گرفت که استودیوی سوپرمسیو (Supermassive) نرخ فریم بازی را به ۳۰ محدود نکرده بود.

گرچه استودیوی سوپرمسیو گیمز این روزها بیشتر با آثار ترسناک و به عنوان استودیویی که در بازی‌های ترسناک و ماجراجویی تخصص دارد شناخته می‌شود اما این Until Dawn بود که نام استودیو را بر سر زبان‌ها انداخت و با بدل شدن به یک موفقیت بزرگ کاری کرد آن‌ها آثاری همچون Dark Pictures Anthology را خلق کنند.

پس از عرضه آنیتل داون، سوپرمسیو ۲ اسپین آف از این عنوان به نام‌های Until Dawn: Rush of Blood و The Inpatient را به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برای پلی استیشن وی‌آر منتشر کرد. همچنین مدتی پیش بود که اعلام شد فیلم اقتباسی این اثر به کارگردانی دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) در دست ساخت است. سندبرگ آثاری همچون «خاموشی» (Lights Out)، «آنابل: آفرینش» (Annabelle: Creation)، و «شزم!» (Shazam!) را در کارنامه دارد.

ریمستر بازی آنتیل داون در بازه نامعلومی از پاییز سال ۲۰۲۴ برای کنسول پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ انحصاری جدید پلی‌استیشن ۵ شباهت زیادی به الدن رینگ دارد​


Ballad-of-Antara.jpg
کمپانی Infold Games و استودیوی TipsWorks به تازگی از بازی اکشن نقش‌آفرینی Ballad of Antara برای پلی‌استیشن ۵ رونمایی کرده‌اند.

تریلر این بازی در رویداد State of Play اخیر به نمایش درآمد و بسیاری آن را به الدن رینگ تشیبه‌ کرده‌اند. رئیس استودیوی سازنده، یانگ یانگ (Yang Yang)، در بیانیه‌ای گفته است:

برای این آی‌پی جدید، ما به دنبال ایجاد یک دنیای گسترده، هم از نظر اندازه و هم از نظر تنوع فرهنگی هستیم. در نسخه‌ی معمولی این جهان، مردم عادی ساکن هستند. در نسخه‌ی دیگری از آن، مشاهدات و برخورد‌های عجیبی در انتظار بازیکنان است. ما این بخش غیرقابل تصور از جهان را پارا نامیده‌ایم. بخش‌های اساسی دنیای زنده به دلیل تهاجم یک قدرت باستانی در پارا به دام افتاده‌اند و داستان ما از اینجا شروع می‌شود.
شما یک ماجراجویی از دو سرنوشت در هم تنیده را از طریق مناظر عجیب و غریب تجربه خواهید کرد. برای هر مقصد جدیدی که به آن سفر می‌کنید، یک فضای بازی با طراحی پیچیده را کشف خواهید کرد. هر مقصدی داستان‌ها، قهرمانان و دشمنان به شدت متفاوتی دارد. بازی دارای چندین شخصیت قابل بازی است. این شخصیت‌ها دارای قدرت عبور از دو دنیای عادی و پارا هستند و مطابق انتظار توانایی‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

Ballad-of-Antara-1-1024x576.jpg
یافتن و گردآوری این شخصیت‌ها در سراسر جهان، تقویت نیرو‌های خود و کشف حقیقت در پس مصیبت این سرزمین، اهداف اصلی شما در بازی است. دختر جوانی که در پایان تریلر نشان داده شده، کلید این ماموریت است. شما به او کمک خواهید کرد تا از طریق ماموریت‌های مختلف، ویرانی‌هایی را که به این دنیای متروک وارد شده است، دفع کند.

به طور کلی بر اساس آنچه در تریلر به نمایش گذاشته می‌شود، بازیکنان در دنیایی فانتزی قدم گذاشته و مبارزاتی سوم شخص را تجربه خواهند کرد. شاید چیزی که باید بیشتر به آن توجه کرد، این واقعیت است که Ballad of Antara در حالی که اثری تک نفره است، به صورت چندنفره و با پشتیبانی از سه نفر نیز قابل تجربه است. این می‌تواند نشان از این دهد که مبارزات بازی احتمالا چالش برانگیز خواهند بود.

بازی Ballad of Antara در سال ۲۰۲۵ به صورت رایگان برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. یک نسخه‌ی بتا نیز برای بازی در نظر گرفته شده و استودیوی سازنده همچنین اعلام کرده که پس از عرضه بازی را به صورت مرتب با محتوای جدید به‌روزرسانی خواهد کرد. البته این احتمال می‌رود که بازی در ادامه روی پلتفرم‌های دیگر نیز در دسترس قرار گیرد. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

53758730858_7f36eebbe3_b-822x512.jpgBallad-of-Antara_2024_05-30-24_002-768x432-1-610x380.jpgBallad-of-Antara_2024_05-30-24_004-768x432-1-610x380.jpgBallad-of-Antara_2024_05-30-24_007-768x432-1-610x380.jpg

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

نسخه‌ پلی‌استیشن ۵ بازی Where Winds Meet تایید شد؛ تریلر جدید آن را ببینید​


Where-Winds-Meet.jpg
استودیوی اوراستون (Everston) اعلام کرده که بازی جهان باز Where Winds Meet که قبلا برای رایانه‌های شخصی اعلام شده بود، برای پلی‌استیشن ۵ نیز عرضه خواهد شد.

این بازی اکشن نقش‌آفرینی حماسی در چین باستان در قرن دهم و در دوران پرآشوب پنج دودمان و ده پادشاهی اتفاق می‌افتد. بازیکنان نقش یک استاد جوان را برعهده خواهند گرفت که سفری را برای کشف اسرار هویت خود آغاز می‌کند و در این میان با اتفاقات و شخصیت‌های جذابی روبرو می‌شود. بازی در سبک ووشیا (Wuxia) ساخته شده است. ووشیا یک ژانر سینمایی است که رزمندگانی از چین باستان را به نمایش می‌گذارد که اغلب با استفاده از هنرهای رزمی مافوق بشری مبارزه می‌کنند.

شخصیت شما با استفاده از قدرت عرفانی چینگ‌گونگ می‌تواند از صخره‌های شیبدار یا روی سطح درخشان آب با سرعت بالا حرکت کند یا از قدرت چی برای بیهوش کردن دشمنان از راه دور بهره ببرد. مهارت‌های هنرهای رزمی را می‌توان از مشاهده و تقلید از رفتار حیوانات نیز بدست آورد. مانند اژدها آتش نفس بکشید، مانند وزغ غول پیکر بپرید یا مانند شیر غرش کنید؛ همه مهارت‌هایی که در مواجهه با مجموعه‌ای از دشمنان، چه انسان یا حیوان، بدست آورده‌اید، می‌توانند بسیار مفید باشند! همچنین انواع سلاح‌های منحصربه‌فرد در هنرهای رزمی ژانر ووشیا مانند نیزه، شمیر، بادبزن، چتر، گلیو و… در بازی وجود دارد.

53757654952_686996d2f7_b-822x512.jpg53758975790_0e211a1196_b-822x512.jpg53758975800_3fe077a5f2_b-822x512.jpgWhere-Winds-Meet_2024_05-30-24_003-768x432-1-610x380.jpg
در کنار سلاح‌ها، قابلیت‌های جنگی به همان اندازه مهم نیز در بازی وجود دارد که پایه و اساس آن کونگ فو است. مبارزات شامل برخی از حرکات جنگی واقعیمی‌شود و برخی دیگر که به نظر می‌رسد قوانین فیزیک را نادیده می‌گیرند و یک عنصر خارق العاده به سیستم مبارزه اضافه می‌کنند. این گستردگی استراتژی و تنوع سلاح‌ها و مهارت‌ها چیزی است که Where Winds Meet را بسیار جذاب می‌کند.

علاوه بر این، شما می‌توانید انتخاب کنید که چگونه می‌خواهید بر جهان و شخصیت‌های آن تأثیر بگذارید و آن‌ها نیز به نوبه‌ی خود به روش‌هایی به شما واکنش نشان می‌دهند که منعکس‌کننده این انتخاب‌ها باشد. به آن‌ها کمک کنید خانه‌های خود را بازسازی کنند، زخم‌های خود را التیام بخشند یا برای آن‌ها با دشمنان خود بجنگند. در Where Winds Meet، شما انتخاب می‌کنید که چه کسی باشید، چگونه بجنگید و چه کاری انجام دهید تا داستانی از خودتان بنویسید. هرچند که بازی به صورت تک نفره در دسترس است اما بازی به شما امکان می‌دهد تا با حداکثر چهار نفر از دوستان خود بازی کنید. علاوه بر این بازیکنان می‌توانند منتظر نبرد‌های بازیکن در مقابل بازیکن باشند و چالش‌های بیشتری را تجربه کنند.

سازندگان گفته‌اند که Where Winds Meet دارای به‌روزرسانی‌های مداوم خواهد بود که شامل محتوای داستانی نیز می‌شود. همچنین گفته شده که برای دسته دوال‌سنس کاملا بهینه شده است. تاریخ انتشار این بازی فعلا مشخص نیست. تریلر جدید را در زیر تماشا کنید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

بازی کال آو دیوتی: بلک آپس ۶ آبان ماه منتشر می‌شود؛ تریلر گیم‌پلی آن را تماشا کنید​


black-ops-6.jpg
کمپانی اکتیویژن (Activision) در جریان رویداد اخیر ایکس‌باکس، در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی کال آو دیوتی: بلک آپس ۶ رونمایی کرد.

طبق توضیحات استودیوی Treyarch، جدیدترین نسخه از سری تیراندازی محبوب کال آو دیوتی با داستانی حماسی، همه‌جانبه و اکشن بلاک باستری و خیره‌کننده باز می‌گردد. این تجربه‌ی جدید که در دهه‌ی ۱۹۹۰ می‌گذرد، نفس گیرترین و تماشایی‌ترین اکشن بلک آپس ۶ تا به امروز را ارائه می‌دهد؛ جایی که بازیکنان باید همه چیز را زیر سوال ببرند و به کسی اعتماد نکنند زیرا حقیقت دروغ است! اتفاقات داستانی پس از بازی بلک آپس کلد وار جریان دارد و در یک دوره‌ی گذار و تحول در سیاست جهانی رخ می‌دهد. در این کمپین با شخصیت‌هایی نمادین مانند فرانک وودز (Frank Woods) و راسل آدلر (Russell Adler) نیز مواجه خواهید شد.

کمپین بلک آپس ۶ یک گیم‌پلی پویا را ارائه می‌کند که شامل انواع سبک‌های ماموریت با لحظات اکشن، دزدی‌های پرمخاطره و فعالیت‌های جاسوسی و مخفی‌کاری مختلف است. در بخش چند نفره، بازیکنان مهارت‌های خود را در ۱۶ نقشه‌ی جدید، از جمله ۱۲ نقشه‌‎ی ۶ در مقابل ۶ و چهار نقشه‌ی استرایک که می‌توانند دو در مقابل دو یا شش در مقابل شش بازی کرده، آزمایش می‌کنند. بلک آپس ۶ همچنین بازگشت بخش زامبی را اعلام کرده است که در آن بازیکنان انبوهی از مردگان را در دو نقشه‌ی کاملا جدید در هنگام عرضه از بین می‌برند. البته پس از انتشار بازیکنان می‌توانند منتظر نقشه‌های هیجان‌انگیزتری در بخش‌های مختلف چندنفره باشند.

Call-of-Duty-Black-Ops-6-1024x576.jpg
بلک آپس ۶ دارای یک سیستم پیشرفته و کاملا جدید برای سیستم حرکتی بازی به نام Omnimovement است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به هر سمتی که می‌خواهند، همراه با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، بدوند و سر بخورند. این سیستم به بازیکنان آزادی حرکت و انعطاف‌پذیری تاکتیکی بی‌نظیری می‌دهد.

در کنار نسخه‌ی استاندارد بازی با حجم ۳۰۰ گیگابایت، نسخه‌ی Vault Edition نیز در دسترس خواهد بود. نسخه‌ی Cross Gen Bundle نیز همان نسخه‌ی کنسولی بازی است که روی تمامی کنسول‌ها قابل اجرا است و ۷۰ دلار قیمت دارد. نسخه‌ی Vault Edition با قیمت ۱۰۰ دلاری در کنار نسخه‌ی Cross Gen بازی شامل ۴ اسکین برای اپراتورهای بازی در قالب Hunters vs. Hunted Operator Pack، پنج مسترکرفت در قالب کالکشن Mastercraft، بتل پس، مقداری ارز درون بازی و GobbleGum Pack برای بخش زامبی می‌شود. از مزایای پیش خرید بازی می‌توان به دسترسی زودهنگام به نسخه‌ی بتا و تعدادی اسکین در قالب Woods Operator Pack اشاره کرد.

Call-of-Duty-Black-Ops-6_2024_06-09-24_001-1024x576.jpg
بازی کال آو دیوتی: بلک آپس ۶ در ۲۵ اکتبر (۴ آبان) سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال طبق اطلاعات منتشر شده و همانطور که انتظار می‌رفت، قرار نیست کاربران عادی به تمامی بخش‌های بازی دسترسی داشته باشند. اگر اشتراک گیم پس آلتیمیت را داشته باشید، می‌توانید کمپین بلک آپس ۶ و همچنین حالت‌های آنلاین چندنفره و زامبی را در کنسول‌های ایکس‌باکس و روی رایانه‌ی شخصی خود بازی کنید. در واقع مشترکین آلتیمیت به Digital Cross-Gen Bundle در کنسول‌های ایکس‌باکس و نسخه‌ی استانداد در رایانه‌های شخصی دسترسی خواهند داشت. مشترکین گیم‌ پس پی‌سی نیز شرایطی مشابه را تجربه خواهند کرد.

با این حال دارندگان گیم پس کنسول تنها به کمپین بازی دسترسی خواهند داشت و می‌توانند با پرداخت هزینه و ارتقای اشتراک خود، به بخش‌های چندنفره دسترسی پیدا کنند. در نهایت مشترکین گیم پس کور به بازی دسترسی نخواهند داشت. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ تریلر جدید گیم‌پلی بازسازی متال گیر سالید ۳ منتشر شد​


Metal-Gear-Solid-Delta-Snake-Eater.jpg
به تازگی تریلر جدیدی از بازسازی متال گیر سالید ۳ (Metal Gear Solid Delta: Snake Eater)، منتشر شده که گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد.

نسخه‌ی اصلی متالیر سالید ۳ اولین بازی در مجموعه‌ی متال گیر است که ماموریت بیگ باس را برای خراب کردن یک ابر سلاح شوروی در طول جنگ سرد را پوشش می‌دهد. بسیاری آن را نه تنها بهترین بازی این سری، بلکه یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ می‌دانند. سال گذشته، کونامی (Konami) در جریان رویداد State of Play از بازسازی این اثر با آنریل انجین ۵ خبر داد. از آن زمان تاکنون، جزئیات کمی منتشر شده است و فارغ از تریلر زمان معرفی، مشخص شد که دیوید‌ هایتر (David Hayter)، نقش خود را از طریق صدایی که از بازی اصلی به صورت مججد استفاده خواهد شد، بازی خواهد کرد.

حال تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی در رویداد Xbox Games Showcase ۲۰۲۴ منتشر شده که با اسکورت شدن نیکد اسنیک (Naked Snake) به محل آخرین ماموریت خود شروع می‌شود و در عین حال در مورد چگونگی استفاده از مخفی‌کاری برای جلوگیری از شناسایی شدن توسط دشمن توضیح داده می‌شود. فرمانده اسنیک همچنین معنای نام رمز او را فاش می‌کند. ظاهرا نیکد اسنیک باید بدون هیچ سلاح یا تجهیزاتی شروع به کار کند.

Metal-Gear-Solid-Delta-Snake-Eater-1-1024x576.jpg
البته به نظر نمی‌رسد که این ماموریت برای بیگ باس آینده پس از ر‌ها شدن به جنگل، مشکل چندانی ایجاد کند. آخرین تریلر متال گیر سالید دلتا او را در حال عبور از نیرو‌های متخاصم در یک مونتاژ گیم‌پلی به نمایش می‌گذارد. اسنیک پشت درختان و دیگر موانع طبیعی قایم می‌شود، روی زمین می‌خزد، از لبه پل طنابی حرکت می‌کند تا دیده نشود و حتی از نوعی پوشش سر شبیه تمساح برای پنهان شدن در آب استفاده می‌کند. اسنیک همچنین باید حیوانات را برای غذا شکار کند.

تریلر بازی همچنین اسنیک را در نبرد نشان می‌دهد. او می‌تواند از نزدیک با دشمنان درگیر شود و یا با یک تک تیرانداز از دور، آن‌ها را از میان بردارد. در پایان، او حتی یک هلیکوپتر را با استفاده از یک موشک انداز نابود می‌کند و پس از آن با باس، مربی قدیمی خود مواجه می‌شود.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است. این بازی در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما به نظر نمی‌رسد که تا ۲۰۲۵ منتشر شود. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

بازی جدید Gears of War مجموعه را به گذشته می‌برد؛ تریلر رونمایی آن را ببینید​


Gears_E-Day.jpg
مجموعه گیرز آو وار (Gears of War) یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های اختصاصی شرکت ایکس‌باکس است. گیرز آو وار برای مدت زیادی است که به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس عرضه شده و به یکی از عناوین شاخص این دستگاه و شرکت تبدیل شده است. حال پس از نزدیک به ۶ سال از عرضه آخرین بازی این مجموعه، نوبت به یک بازی جدید رسیده است.

نام بازی جدید گیرز آو وار روز ای (E Day) است. این بازی قرار است برای کنسول‌های سری اس و ایکس عرضه شده و در کنار آن پلتفرم کامپیوتر هم میزبان این بازی خواهد بود. شرکت سازنده چیزی از زمان عرضه این بازی اعلام نکرده ولی اینطور که به نظر می‌رسد بازی جدید مجموعه گیرز آو وار قرار است به زودی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

بازی گیرز آو وار: روز ای عنوان اصلی بعدی در مجموعه گیرز آو وار است. این بازی در روزی به نام روز اورژانسی (Emergence Day) جریان داشته و در بازه زمانی متفاوتی نسبت به عناوین قبلی قرار دارد. در این بازی قهرمانان جنگی مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) و دام سانتیاگو (Dom Santiago) به شهر خود باز گشته ولی با یک دردسر دیگر روبرو می‌شوند. نام این کابوس Locust Horde بوده و هیولاهای جدیدی را به دنیای گیرز آو وار معرفی می‌کند. این هیولاها به شکل زیر زمینی زندگی کرده و هدف آن‌ها نابودی بشریت است.

Gears-of-War-E-Day_2024_06-09-24_001-1024x576-1.jpg
شرکت سازنده بازی گیرز آو وار شرکت The Coalition است. این شرکت سابقه بسیار خوبی در ساخت بازی‌های گیرز آو وار داشته و حال تصمیم گرفته تا با شرکت Blur هم همکاری کند. نتیجه این همکاری یک بازی به شدت زیبا از لحاظ بصری بوده که بخشی از آن هم بخاطر استفاده از آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) به عنوان موتور انیمیشن سازی است.

تریلر معرفی بازی جزئیات بسیار جالبی دارد. برای مثال ما شاهد یک آهنگ زیبا به نام دنیای دیوانه (Mad World) هستیم که نسخه بدون صدای آن در این بازی قرار دارد. این آهنگ برای اولین بار در تریلر اولین بازی گیرز آو وار هم وجود داشت و به همین دلیل برای طرفداران این مجموعه یک حالت استراتژی دارد.

هنوز اطلاعات زیادی از بازی جدید گیرز آو وار منتشر نشده ولی اینطور که به نظر می‌رسد کاربران با یک بازی قدرتمند روبرو هستند. به طور کلی مجموعه گیرز آو وار عملکرد خوبی در سال‌های تولیدی داشته ولی در این چند سال اخیر کمی افت کرده است. حال نوبت به آن رسیده تا شرکت سازنده اثبات کند که گیرز آو وار یکی از بهترین مجموعه‌های سبک سوم شخص شوتر بوده و نوبت به بازگشت گیرز آو وار رسیده است.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ از بازی DOOM: The Dark Ages با تریلری هیجان‌انگیز رونمایی شد​


DOOM-The-Dark-Ages.jpg

کمپانی بتسدا سافتورکس (Bethesda Softworks) و استودیوی اید سافتور (id Software) به تازگی از بازی DOOM: The Dark Ages برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده‌اند.

این نسخه پیش درآمدی بر بازی‌های DOOM و DOOM Eternal است که داستان حماسی پیشینه‌ی دوم اسلیر (DOOM Slayer) را قبل از داستان آثار ذکر شده روایت می‌کند. در سومین قسمت از سری مدرن DOOM، بازیکنان پای خود را وارد چکمه‌های خون‌آلود این شخصیت خواهند کرد و در جنگی تاریک و شوم و قرون وسطایی که قبلا هرگز دیده نشده، شرکت می‌کنند.

این بازی مطابق انتظار یک تجربه‌ی تک‌نفره است که مبارزات هیجان‌انگیز و جلوه‌های بصری فوق‌العاده را از سری بی‌نظیر DOOM ارائه می‌کند و توسط آخرین موتور اید سافتور یعنی idTech طراحی شده است.

DOOM-The-Dark-Ages_2024_06-09-24_004-1024x576.jpg
در اولین تریلر بازی Doom: The Dark Ages به نظر می‌رسد که دنیای بازی پر از قلعه‌ها و سازه‌های تحت محاصره‌ی شیاطین است. دوم اسلیر با حفظ زره‌ی کلاسیک سبز رنگ و حجیم خود، به یک شنل قدیمی نیز مجهز است. شاتگان مشهور این شخصیت بازگشته است و او به یک سپر دندانه‌دار نیز دسترسی دارد که در کنار تفنگ‌های مختلف او قابل استفاده است. او می‌تواند از این سپر برای مقابله با گلوله‌ها و همچنین آسیب زدن به دشمنان با پرتاب آن به سمت‌ آن‌ها استفاده کند. در واقع بازیکن می‌تواند سپر خود را به گونه‌ای پرتاب کند که گویی کاپیتان آمریکا است.

البته این‌ها تنها ابزارهایی نیستند که دو اسلیر دارد، زیرا او به یک لباس مکانیکی غول‌پیکر دسترسی پیدا می‌کند که مانند آیرون هالت است و با استفاده از آن می‌توانند با شیاطین غول‌پیکر مبارزه کنند. همچنین در بخشی از تریلر، دوم اسلیر بر بالای یک اژدهای سایبرنتیک دیده می‌شود که در نوع خود جالب است.

بازی DOOM: The Dark Ages در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی روی سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ تریلر جدید بازی Monster Hunter Wilds هیولای جدیدی را معرفی می‌کند​


Monster-Hunter-Wilds-2.jpg
شرکت کپ‌کام (Capcom) به تازگی دومین تریلر بازی Monster Hunter Wilds را با نام The Hunter’s Journey منتشر کرده است که هیولای جدیدی را با نام بالاهارا (Balahara) معرفی می‌کند.

این تریلر به بینندگان پخش زنده جشنواره بازی‌های تابستانی (Summer Game Fest) نگاه عمیق‌تری به حمله‌ی شکارچی به سرزمین‌های ممنوعه می‌دهد. همانطور که شکارچی به عمق بیشتری در قلمروی ناشناخته می‌پردازد، حیات وحش محلی از جمله هیولای جدیدی به نام بالاهارا مشاهده خواهد کرد و باید تکنیک‌های جدید را برای همزیستی در شرایط ناپایدار منطقه دشت‌های بازی استفاده کنند.

ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، تهیه‌کننده‌ی سری مانستر هانتر، تایید کرد که Monster Hunter Wilds از قابلیت کراس‌پلی در پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی پشتیبانی می‌کند. سوجیموتو همچنین به طرفدارانی که مشتاقانه منتظر انتشار این بازی موردانتظار در سال ۲۰۲۵ هستند، اطلاع داد که کپ‌کام تریلر بعدی خود را در مراسم گیمز کام منتشر خواهد کرد و این بازی برای اولین بار در این رویداد قابل تجربه خواهد بود.

Monster-Hunter-Wilds-3-1024x576.jpg
همانطور که گفته شد، هنگام عبور از تپه‌های شنی دشت‌های بازی، شکارچیان باید مراقب بالاهارا باشند. سرزمین‌های ممنوعه همچنین میزبان مجموعه‌های متعددی از هیولا‌های بزرگ دیگر هستند که می‌توان آن‌ها را در تریلر مشاهده کرد. این لوایتان‌ها در امتداد بدن مار مانند خود مخاط ترشح می‌کنند تا ماهرانه در زمین مانور دهند، به دشمنان خود حمله کنند و تله‌هایی ایجاد کنند که می‌توانند شن‌های نبرد را به نفع خود تغییر دهند.

این بازی به‌ طور یکپارچه از بخش‌های داستانی به گیم‌پلی جریان می‌یابد تا داستان پویا و جذاب شکارچی را که رهبری کمیسیون تحقیقات سرزمین‌های ممنوعه را رهبری می‌کند، روایت کند. این سفر بازیکنان را وادار می‌کند تا با شکارچیان دیگر متحد شوند تا رابطه‌ی بین این جهان و مردم ساکن آن را کشف کنند و شانه به‌ شانه در برابر دشمنان جدید و ترسناک بایستند.

بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

Monster-Hunter-Wilds_2024_06-07-24_002-768x432-1-610x380.jpgMonster-Hunter-Wilds_2024_06-07-24_004-768x432-1-610x380.jpgMonster-Hunter-Wilds_2024_06-07-24_011-768x432-1-610x380.jpgMonster-Hunter-Wilds_2024_06-07-24_015-768x512-1-610x380.jpg

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

بازی کال آو دیوتی: بلک آپس ۶ آبان ماه منتشر می‌شود؛ تریلر گیم‌پلی آن را تماشا کنید​


کمپانی اکتیویژن (Activision) در جریان رویداد اخیر ایکس‌باکس، در کنار انتشار تریلری از تاریخ انتشار بازی کال آو دیوتی: بلک آپس ۶ رونمایی کرد.

طبق توضیحات استودیوی Treyarch، جدیدترین نسخه از سری تیراندازی محبوب کال آو دیوتی با داستانی حماسی، همه‌جانبه و اکشن بلاک باستری و خیره‌کننده باز می‌گردد. این تجربه‌ی جدید که در دهه‌ی ۱۹۹۰ می‌گذرد، نفس گیرترین و تماشایی‌ترین اکشن بلک آپس ۶ تا به امروز را ارائه می‌دهد؛ جایی که بازیکنان باید همه چیز را زیر سوال ببرند و به کسی اعتماد نکنند زیرا حقیقت دروغ است! اتفاقات داستانی پس از بازی بلک آپس کلد وار جریان دارد و در یک دوره‌ی گذار و تحول در سیاست جهانی رخ می‌دهد. در این کمپین با شخصیت‌هایی نمادین مانند فرانک وودز (Frank Woods) و راسل آدلر (Russell Adler) نیز مواجه خواهید شد.

کمپین بلک آپس ۶ یک گیم‌پلی پویا را ارائه می‌کند که شامل انواع سبک‌های ماموریت با لحظات اکشن، دزدی‌های پرمخاطره و فعالیت‌های جاسوسی و مخفی‌کاری مختلف است. در بخش چند نفره، بازیکنان مهارت‌های خود را در ۱۶ نقشه‌ی جدید، از جمله ۱۲ نقشه‌‎ی ۶ در مقابل ۶ و چهار نقشه‌ی استرایک که می‌توانند دو در مقابل دو یا شش در مقابل شش بازی کرده، آزمایش می‌کنند. بلک آپس ۶ همچنین بازگشت بخش زامبی را اعلام کرده است که در آن بازیکنان انبوهی از مردگان را در دو نقشه‌ی کاملا جدید در هنگام عرضه از بین می‌برند. البته پس از انتشار بازیکنان می‌توانند منتظر نقشه‌های هیجان‌انگیزتری در بخش‌های مختلف چندنفره باشند.

بلک آپس ۶ دارای یک سیستم پیشرفته و کاملا جدید برای سیستم حرکتی بازی به نام Omnimovement است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به هر سمتی که می‌خواهند، همراه با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، بدوند و سر بخورند. این سیستم به بازیکنان آزادی حرکت و انعطاف‌پذیری تاکتیکی بی‌نظیری می‌دهد.

در کنار نسخه‌ی استاندارد بازی با حجم ۳۰۰ گیگابایت، نسخه‌ی Vault Edition نیز در دسترس خواهد بود. نسخه‌ی Cross Gen Bundle نیز همان نسخه‌ی کنسولی بازی است که روی تمامی کنسول‌ها قابل اجرا است و ۷۰ دلار قیمت دارد. نسخه‌ی Vault Edition با قیمت ۱۰۰ دلاری در کنار نسخه‌ی Cross Gen بازی شامل ۴ اسکین برای اپراتورهای بازی در قالب Hunters vs. Hunted Operator Pack، پنج مسترکرفت در قالب کالکشن Mastercraft، بتل پس، مقداری ارز درون بازی و GobbleGum Pack برای بخش زامبی می‌شود. از مزایای پیش خرید بازی می‌توان به دسترسی زودهنگام به نسخه‌ی بتا و تعدادی اسکین در قالب Woods Operator Pack اشاره کرد.

بازی کال آو دیوتی: بلک آپس ۶ در ۲۵ اکتبر (۴ آبان) سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال طبق اطلاعات منتشر شده و همانطور که انتظار می‌رفت، قرار نیست کاربران عادی به تمامی بخش‌های بازی دسترسی داشته باشند. اگر اشتراک گیم پس آلتیمیت را داشته باشید، می‌توانید کمپین بلک آپس ۶ و همچنین حالت‌های آنلاین چندنفره و زامبی را در کنسول‌های ایکس‌باکس و روی رایانه‌ی شخصی خود بازی کنید. در واقع مشترکین آلتیمیت به Digital Cross-Gen Bundle در کنسول‌های ایکس‌باکس و نسخه‌ی استانداد در رایانه‌های شخصی دسترسی خواهند داشت. مشترکین گیم‌ پس پی‌سی نیز شرایطی مشابه را تجربه خواهند کرد.

با این حال دارندگان گیم پس کنسول تنها به کمپین بازی دسترسی خواهند داشت و می‌توانند با پرداخت هزینه و ارتقای اشتراک خود، به بخش‌های چندنفره دسترسی پیدا کنند. در نهایت مشترکین گیم پس کور به بازی دسترسی نخواهند داشت. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

شوکیس بیست و پنج دقیقه‌ای کال آو دیوتی بلک آپس ۶ از پشت صحنه‌ی بازی​


blackops6direct.jpg

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ تریلر جدید استاکر ۲ به گیم‌پلی بازی می‌پردازد​


stalker-2.jpg
استودیوی GSC Game World تریلر جدیدی از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl با عنوان The Time of Opportunities منتشر کرده است.

جدیدترین نسخه از سری تیراندازی و بقای استاکر بدون شک با فراز و نشیب‌های زیادی در فرآیند تولید خود مواجه شده است. توسعه‌دهنده‌ی اوکراینی این بازی در زمان تولید بازی درگیر جنگ روسیه و اکران شد و همین باعث نقل مکان برخی از اعضا و در این میان، تاخیرهای متعدد بازی شد. با این حال این بازی همچنان در مسیر تولید است و اگر مشکلی پیش نیاید، برای عرضه در شهریور امسال برنامه‌ریزی شده است. حال تریلر جدیدی از بازی منتشر شده که بخش‌هایی از گیم‌پلی این اثر مورد انتظار را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر که کاملا به زبان اوکراینی صداگذاری شده است، جزئیات و بینش‌های جدیدی را در مورد گیم‌پلی‌ می‌دهد که طرفداران این سری کاملا با آن آشنا خواهند بود. البته تریلر ذکر شده در کنار عناصر آشنا، تجربیات مختلفی را از حرکت مکان‌های متنوع تا برخورد با انسان‌ها، جهش‌یافته‌های کوچک و بزرگ و ناهنجاری‌ها را به نمایش می‌گذارد.

STALKER-2-Heart-of-Chornobyl_2024_06-09-24_003-1024x576.jpg
بازیکنان همچنین مکان‌هایی را خواهند دید که می‌توانند در آن استراحت کنند و برای ماموریت خطرناک بعدی خود آماده شوند. گفتنی است که در بخشی از تریلر همچنین شاهد نوعی هیولای غول‌پیکر هستیم که ظاهرا باید با آرپی‌جی آن را نابود کنید. سازندگان بیان کرده‌اند که بهتر است منتظر اطلاعات بیشتر از بازی در طول تابستان باشید زیرا این تریلر آغاز یک سفر هیجان‌انگیز از اطلاعات مختلف از بازی در دوران منتهی به انتشار است. بنابراین به نظر می‌رسد که استاکر ۲ بالاخره قرار است پس از مدت‌ها انتظار در موعد وعده داده شده عرضه شود.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد. این بازی همچنین در روز عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DM.JAGUAR

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

تریلر جدیدی از بازی جدید ایندیانا جونز منتشر شد​


Indiana-Jones-and-the-Great-Circle-new-trailer.jpg
استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames)، در آخرین رویداد ایکس‌باکس، تریلر جدیدی از بازی Indiana Jones and the Great Circle به اشتراک گذاشته است.

مجموعه‌ ایندیانا جونز مدت‌هاست که درخشش پیشین خود را ندارد و علیرغم اینکه آخرین فیلم این مجموعه پول زیادی از دست داده است، با این حال این شخصیت یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های فیلم تاریخ باقی مانده است. اگرچه انتقال به رسانه بازی‌های ویدیویی می‌تواند همان چیزی باشد که برای جلب توجه دوباره طرفداران نیاز دارد. در رویداد جدید ایکس‌باکس، استودیوی سازنده نگاهی گسترده به Indiana Jones and the Great Circle نشان داد و می‌توان گفت که ظاهرا با اثر جذابی مواجه خواهیم شد.

تریلر با یک صحنه طولانی شروع می‌شود، جایی که ایندیانا و جینا به دنبال بازیابی یک عتیقه هستند. شخصیت اصلی آنقدر از نظر صدا و ظاهر به هریسون فورد شباهت دارد که این صحنه انگار مستقیما از یکی از فیلم‌های مجموعه گرفته شده است. شکی نیست که در زمان عرضه، این بازی قطعاً تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های ایندیانا جونز در تمام دوران خواهد شد.

The-Great-Circle-1024x576.jpg
البته تریلر فقط شامل صحنه‌های سینمایی نیست بلکه در بخش‌هایی شاهد نگاهی کوتاه به گیم‌پلی اول شخص در بازی هستیم. این بزرگترین نگرانی در مورد بازی خواهد بود، زیرا پیاده‌سازی سری ایندیانا جونز در یک اثر اول شخص دشوار است، اما به نظر می‌رسد که این موضوع جای نگرانی زیادی ندارد. نبرد تن به تن، تیراندازی با اسلحه و حرکت در محیط، همگی به نمایش در می‌آیند اما این تازیانه ایندیانا جونز است که در اینجا مرکز توجه است و به نظر می‌رسد که یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناصر بازی باشد.

مانند هر ماجراجویی ایندیانا جونز، نسخه‌ The Great Circle می‌دهد که این باستان‌شناس افسانه‌ای را در سراسر جهان به مکان‌های مختلف ببرد تا گنج بعدی خود را پیدا کند. این بازی بین رویدادهای Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade و در سال ۱۹۳۷ جریان دارد و در آن نیروهای شوم در حال جست‌و‌جوی کره زمین برای راز قدرت باستانی متصل به دایره بزرگ هستند. استودیوی سازنده در گذشته ساخت آثار ولفنشتاین را برعهده داشته و جالب است بدانید که تاد هاوارد نیز تهیه‌کننده اجرایی بازی است.

این بازی در سال ۲۰۲۴ برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، رایانه‌های شخصی و پلتفرم گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

اولین تریلر از گیم‌پلی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد​


AssassinsCreedShadows.jpg
شرکت یوبیسافت چندی پیش از بازی اساسینز کرید سایه‌ها (Assassin’s Creed Shadows) رونمایی کرد. این بازی در دنیای ژاپن قرار داشته و قرار است عناصر جدیدی به مجموعه اساسینز کرید اضافه کند. از طرفی شرکت یوبیسافت اعلام کرده که بازی سایه‌ها از لحاظ داستان و گیم‌پلی هم تجربه خاصی را به کاربران ارائه خواهد داد. حال نوبت به یک تریلر از گیم‌پلی این بازی رسیده است.

بازی اساسینز کرید سایه‌ها شما را به دوران فئودال در ژاپن می‌برد. شما در این بازی نقش یک شینوبی یا یک سامورایی را بازی خواهد کرد و می‌توانید در دنیای بسیار جذاب و گسترده این بازی به گشت و گذار بپردازید. نکته اینجاست که شما به راحتی به هر دو کرکتر بازی دسترسی داشته و هیچ محدودیتی در جابجایی میان این دو شخصیت نخواهید داشت.

آزادی عمل شما در بازی سایه‌ها بسیار زیاد است. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی در دنیای این بازی گشته و هیچ محدودیتی حس نکنید. از طرفی دنیای بازی نیز بسیار زیبا و با جزئیات طراحی شده تا کاربران برای مدت زیادی در آن به اکتشاف بپردازند. نکته اینجاست که شرکت یوبیسافت تلاش کرده تا این بازی را به واقعیت نزدیک کند. در نتیجه شرایط آب و هوایی در این بازی پویا بوده و روی روند گیم‌پلی تأثیر می‌گذارد.

1362766-1-1024x576.jpg
هر کدام از شخصیت‌های داخل بازی اساسینز کرید ویژگی خاص خود را دارد. برای مثال کرکتر سامورایی بیشتر در ضربات سهمگین مهارت داشته و کرکتر شینوبی سرعت بسیار بالایی دارد. همینطور اینکه هر کدام از این دو کرکتر برای سبک بازی خاصی طراحی شده‌اند و در نتیجه کاربر باید تلاش کند خود را با آن سازگار کند. به دلیل اینکه برخی مراحل مخصوص به یک شخصیت بوده و با دیگری قابل انجام نیست.

مانند بسیاری از بازی‌های نقش آفرینی دیگر بازی اساسینز کرید هم دارای درخت توانایی برای شخصیت‌های بازی است. در نتیجه شما می‌توانید با پیشرفت در بازی کرکترهای خود را ارتقاء داده و برای آن‌ها توانایی‌های بیشتری باز کنید. همینطور اینکه این توانایی‌ها در روند بازی موثر بوده و باعث می‌شوند که بازی آسانتر شود.

دنیای بازی به شدت گسترده بوده و در نتیجه کاربر باید در آن به گشت و گذار بپردازد. در دنیای این بازی نکات بسیار زیادی وجود دارد و کاربر باید تلاش کند آن‌ها را پیدا کند. با این کار آشنایی بیشتری با روند و دنیای بازی پیدا خواهد کرد و می‌تواند راحت‌تر با دشمنان مبارزه کند. همینطور اینکه قابلیت شخصی‌سازی بسیار گسترده در این بازی وجود داشته و کاربران می‌توانند با سلاح‌های مختلف به مبارزه با دشمنان بپردازند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mkhn71

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

بازی استراتژی و روایت‌محور Eriksholm معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید​


Eriksholm.jpg
بازی استراتژی و روایت محور Eriksholm: The Stolen Dream از استودیوی River End Games برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی معرفی شده است.

این بازی تک نفره شخصیت محور در اریکسهلم (Eriksholm) جریان دارد که شهری ساختگی در دنیایی ساختگی است که که تا حد زیادی تحت تاثیر زیبایی‌شناسی اوایل دهه ۱۹۰۰ از کشورهای نوردیک الهام گرفته شده است. این بازی داستان سه شخصیت را روایت می‌کند که با هم متحد شده‌اند تا ظالمان خود را به چالش بکشند. تریلر رونمایی، شخصیتی اصلی داستان، هانا، نوجوانی یتیم را معرفی می‌کند که در جست‌وجوی یافتن برادرش هرمان است. آنچه در ادامه می‌آید، دنباله‌ای از وقایع است که هانا را به یک قهرمانی تبدیل می‌کند که به او و دوستانش الهام می‌دهد تا از ناودان‌های اریکسهلم برخاسته تا به نماد تغییر تبدیل شوند.

با نمای سه‌بعدی از بالا به پایین، بازیکنان سه شخصیت قابل بازی را کنترل خواهند کرد و در خیابان‌های با جزئیات متراکم و دلهره‌آور شهر حرکت می‌کنند و از مهارت‌ها، ابزار‌ها و سلاح‌های منحصربه‌فرد هر شخصیت برای غلبه بر موانع و حل پازل‌ها استفاده می‌کنند. بازیکنان می‌توانند آزادانه دوربین درون بازی را حرکت دهند تا محیط را بررسی، قدم بعدی خود را برنامه‌ریزی و آن را با زمان‌بندی عالی اجرا کنند. حتی یک دیالوگ مانند پچ پچ نگهبان حساس، می‌تواند در یافتن بهترین حرکت برای پیشرفت معنادار باشد، زیرا چالش‌ها ممکن است راه حل‌های متعددی داشته باشند.

Eriksholm-The-Stolen-Dream-1024x576.jpg
می‌توان گفت که Eriksholm: The Stolen Dream به طور هوشمندانه‌ای با هنر داستان‌گویی، مخفی‌کاری و مکانیک‌های گیم‌پلی مبتنی بر استراتژی همراه می‌شود تا بازیکنان را با یک ماجراجویی جذاب همراه کند. تریلر منتشر شده از بازی چندان اطلاعات زیادی به بازیکن در مورد بخش‌های مختلف بازی نمی‌دهد اما جلوه‌های بصری بازی در نگاه اول فوق‌العاده هستند و در این سبک کمتر اثری در حد و اندازه آن وجود دارد.

شرکت سازنده این بازی، یک استودیوی مستقر در گوتنبرگ متشکل از پانزده توسعه‌دهنده باتجربه است که از کارهای گذشته آن‌ها می‌توان به لیتل نایتمرز (Little Nightmares)، بتلفیلد (Battlefield) و آنرول (Unravel) اشاره کرد. بنابراین احتمال می‌رود که با اثری خوش ساخت در سبک استراتژی طرف باشیم.

بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mkhn71

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

بازی نقش‌آفرینی Expedition 33 با تریلری فوق‌العاده معرفی شد​


Expedition-33.jpg
استودیوی سندفال اینتراکتیو (Sandfall Interactive)، بازی نقش‌آفرینی نوبتی Clair Obscur: Expedition 33 را با یک تریلر جذاب معرفی کرده‌ است.

سندفال اینتراکتیو که استودیویی جدید در فرانسه است، شرکتی متشکل از پیشکسوتان صنعت و اعضای سابق استودیو‌هایی مانند یوبی‌سافت است که هدفشان ارائه بازی‌ها با تمرکز بر ارزش تولید بالا محسوب می‌شود. اکسپدیشن ۳۳ اولین بازی این استودیو به حساب می‌آید که از قضا فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این بازی با استفاده از آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود.

تریلر ۲ دقیقه‌ای این بازی نقش‌آفرینی نوبتی، دنیایی را نشان می‌دهد که تحت کنترل شخصی به نام Painteress است، فردی خداگونه که در یک چرخه سالانه یک عدد نفرین شده را روی یکپارچه نقاشی می‌کند. برای مردمی که در آنجا زندگی می‌کنند، بسیاری از وجودشان پاک می‌شوند و سایه‌ای از مرگ بر کسانی که باقی می‌مانند، آویزان می‌شود. بازیکنان در برابر Painteress به عنوان گروهی از بازماندگان که در تلاش برای شکستن این چرخه مرگ هستند، قرار می‌گیرند. با استفاده از نبرد‌های آمیخته با اکشن‌های نوبتی با شخصیت‌های مختلف که می‌توانند از طریق بیلد‌ها، تجهیزات و مهارت‌های مختلف شخصی‌سازی شوند، بازیکنان در مسیر به جلو حرکت خواهند کرد.

Clair-Obsur-Expedition-33-1024x576.jpg
با توجه به آن چیزی که در تریلر می‌بینیم، دنیای بازی یک قلمرو مسحورکننده پر از دشمنان سورئال است. تنوع دشمنان ظاهرا بسیار بالا است و شاهد انواع موجودات کوچک و بزرگ هستیم. همچنین به نظر می‌رسد که اسرار و ماموریت‌های پنهان زیادی در طول مسیر وجود دارد که باید آن‌ها را کشف کنید. این در حالی است که از بین موجودات افسانه‌ای، می‌توانید متحدانی برای خود پیدا کنید، آن‌ها را به خدمت بگیرید، به روش های جدید سفر دسترسی پیدا و مناطق مخفی را در نقشه کشف کنید.

در کنار این بازی، رویداد جدید ایکس‌باکس چند غافلگیری دیگر مانند ریبوت Perfect Dark از The Initiative را نشان داد. با اینکه بسیاری انتظار دیدن Perfect Dark را در این مرحله نداشتند، شایعات حاکی از آن است که ممکن است هنوز راهی طولانی در پیش داشته باشد.

اکسپدیشن ۳۳ در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، رایانه‌های شخصی و سرویس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.

 

Black HAF

GODLiKE
کاربر فعال بازارچه
عضویت
2011-09-16
نوشته‌ها
1,480
پسندها
1,537
سابقه بازارچه
63

ببینید؛ اولین تریلر گیم‌پلی بازی Perfect Dark منتشر شد​


Perfect-Dark.jpg
به تازگی تریلر جدیدی از بازی اول شخص و تیراندازی پرفکت دارک (Perfect Dark) منتشر شده که به گیم‌پلی آن می‌پردازد.

پرفکت دارک یک اثر هیجان‌انگیز است که در دنیایی آینده‌نگرانه جریان دارد. این نسخه که به عنوان یک ریبوت برای مجموعه عمل می‌کند، توسط استودیوهای The Initiative و کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) با الهام از عناصر دو بازی اول سری ساخته شده، اما یک داستان و دنیای کاملا جدید را ارائه می‌دهد. برای طرفداران قدیمی و بازیکنان تازه وارد به طور یکسان، این بازی جدید برداشت تازه‌ای از تجربه‌ی قرار گرفتن در قالب یک مامور مخفی ارائه می‌دهد. اگرچه طرفداران لحظاتی را خواهند داشت که با تاریخ و خاطرات بازی‌های اصلی مرتبط می‌شود، اما به طور کلی در این تجربه جدید نیازی به دانش قبلی نیست.

این بازی یک تجربه‌ی تک‌نفره خواهد بود و مجموعه‌ای از ماموریت‌ها را ارائه خواهد داد که در نحوه‌ی تکمیل آن‌ها آزاد هستید. با نگاهی به تریلر، واضح است که پیمایش و گجت‌ها بخش بزرگی از بازی هستند و ما شاهد استفاده از توانایی‌های پارکور جدید در سراسر بازی برای حرکت و مبارزه هستیم. سازندگان پرفکت دارک نمی‌خواهد این بازی شبیه هیچ چیز دیگری باشد. بازی شامل عناصر تیراندازی اول شخص، ایمرسیو سیم و اکشن مخفی‌کاری است، اما آن‌ها را در یک مجموعه‌ی یکپارچه ترکیب می‌کند. هدف در واقع اجازه دادن به بازیکنان برای استفاده از ابزار‌ها و توانایی‌های مختلف، به نحوی که می‌خواهند است.

Perfect-Dark_2024_06-09-24_002-1024x576.jpg
در این ریبوت، جوانا یک مامورسازمان dataDyne است و یک ارتباط شخصی عمیق با آنچه در دنیای او اتفاق می‌افتد، دارد. او در سفر خود در بازی اشتباه می‌کند و از آن تجربیات درس می‌گیرد. فهمیدن اینکه این جوانا کیست به اندازه‌ی خود داستان جذاب است. دنیای آینده‌نگرانه‌ی پرفکت دارک تحت تاثیر آنچه با نام The Cascade شناخته می‌شود، قرار گرفته است که منجر شده سیاره از یک سری بلایای زیست‌محیطی رنج ببرد و برای زندگی انسان‌ها تهدید به حساب آید. پس از فاجعه، یک ابرشرکت به نام Core Mantis برای ایجاد راه‌حلی به نام شبکه‌ی GEN وارد عمل می‌شود و آن را در قاهره مستقر می‌کند، تعادل زیست‌محیطی را بازیابی کرده و شهری تازه ایجاد می‌کند که از محیط متخاصم بیرون جدا شده و تبدیل به مرکز نوآوری‌های فناوری می‌شود.

پس از آن، ابرشرکت‌های دیگر برای ادامه‌ی این بازسازی وارد عمل می‌شوند اما، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست و انگیزه‌های آن‌ها ممکن است کمتر از آنچه به نظر می‌رسد بشردوستانه باشد. در این میان جوانا وارد قاهره می‌شود. او برای یافتن و دستگیری دنیل کارینگتون به این شهر فرستاده می‌شود و ما در تریلر می‌بینیم که او وارد منطقه‌ای به نام شهر باغ می‌شود. در پرفکت دارک، این منطقه جهانی‌تر از شهر است و Core Mantis آن را انتخاب کرده است تا با فرآیند‌های جدید زیست‌محیطی خود احیا شود.

در ادامه می‌بینیم که جوتنا مخفیگاهی را پیدا می‌کند که توسط کارینگتون استفاده می‌شود که به سیستم AR جوانا نفوذ می‌کند و شروع به افشای اطلاعات بیشتر و حتی سؤالات بیشتر در مورد اسرار بزرگ‌تر در قاهره می‌کند. حال جوانا باید بفهمد که به چه کسی می‌توان اعتماد کرد و چه کسی ممکن است علیه اهداف او کار کند و نقش کارینگتون نیز در این وسط بخش مهمی از آن خواهد بود.

Perfect-Dark_2024_06-09-24_005-1024x576.jpg
همانطور که ذکر شد، گجت‌ها بخش‌ مهمی از بازی هستند. در تریلر، جوانا با استفاده از ابزاری برای تجزیه و تحلیل صدا‌های NPC‌ها و ایجاد دیپ فیک صوتی برای فریب دادن سیستم‌های امنیتی یا جعل صدای شخصیت‌های دیگر و همچنین ایجاد حواس پرتی، مناطق غیرقابل نفوذی وارد می‌شود. از طرفی او می‌تواند با ابزارهای خود اطلاعاتی را مورد شخصیت‌ها کسب کند. سازندگان تاکید کرده‌اند که تجزیه دنیای اطراف شما بخش مهمی از درک چگونگی دستیابی به اهدافتان خواهد بود.

در نهایت در تریلر شاهد سلاح‌های کشنده و غیر کشنده، نبرد‌های نزدیک و توانایی‌هایی هستیم که به شما امکان می‌دهد چندین دشمن را به طور همزمان از بین ببرید. در کنار مخفی‌کاری بازیکن می‌تواند کاملا به اکشن روی بیاورد و پاداش متفاوتی را دریافت کند. در واقع به نظر می‌رسد که تیم سازنده می‌خواهد ترکیبی از گجت‌ها، عناصر حرکتی و پیمایش، نبرد نزدیک، اسلحه‌های مختلف، توانایی‌های باز کردن قفل، عناصر محیطی و غیره را در یک تجربه‌ی یکپارچه برای بازیکنان ایجاد کند.

پرفکت دارک برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mkhn71
بالا